به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، با انجام مراحل تجمیع و داوری عکس‌های ارسالی صدها شرکت کننده مسابقه عکاسی اربعین (قاب عاشقی) این بانک به خالق چهار عکس برگزیده و تاثیرگذار از راهپیمایی عاشقان حسینی در این رویداد مذهبی جایزه داد. بر همین اساس خانم حاتم پور، آقای اناری، خانم اسفندانی و آقای دشتیاری به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند.
بانک تجارت به چهار عکس برگزیده و تاثیر گذار این مسابقه یک کمک هزینه 15.000.000 ریالی سفر به عتبات عالیات و 3 کمک هزینه 5.000.000 ریالی سفر به مشهد مقدس اهدا می کند.
این مسابقه در ادامه اقدامات و فعالیت‌های بانک تجارت به‌منظور پاس‌داشت حضور با شکوه هم‌میهنان در راهپیمایی اربعین حسینی برگزار شده است.
گفتنی است بانک تجارت امسال نیز همچون سنوات گذشته همزمان با ایام اربعین حسینی با برپایی موکب‌های عزاداری و استقرار دستگاه‌های خودپرداز سیار در پایانه‌های مرزی غرب و جنوب کشور و همچنین مسیر راهپیمایی بین نجف اشرف تا کربلا، به زائران کربلای معلی ارائه خدمت کرد./404088/12/
ادامه خبر

اخبار اقتصادی فوری بانک ,تجارت ,مسابقه ,حسینی ,اربعین ,راهپیمایی ,بانک تجارت ,اربعین حسینی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Hdhdh نورا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. معرفی کالا فروشگاهی قوانین بسکتبال بانک نرم افزار مرکزی suttonythc8 paikka learnaccess تدوین