شناخت سبک های کلاس آموزش طراحی سایتبا ضمانت

 

بازدیدکنندگان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


مدرک دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا میگردد.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



پس از پایان دوره یک وب سایت توسط خود شما طراحی میشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این وب سایت را به صورت کامل راه اندازی نمائید.

با توجه به شرایط فعلی بازار کار بسیاری از افرادی که در گذشته به فکر کسب و کار آنلاین نبودن الان به فکر راه اندازی سایت گاهی افتادن تا بتونن به صورت آنلاین یه بازار جدید برای خودشون ایجاد کنن. این نکته باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال این باشن که بدونن قیمت طراحی سایت چقدر هست غافل از اینکه قبل از اهمیت قیمت ، کارایی وب سایت مهم هست و بالا یا پایین بودن هزینه نمیتونه الزاما منجر به خوب یا بد بودن کارایی یک سایت بشه. تو این مقاله سعی میکنیم مواردی که مورد نیاز یک سایت گاهی اینترنتی یا به قول معروف همون گاه آنلاین هست رو به شما ارائه کنیم.

بسیاری از افرادی که میخوان تازه سایت خودشونو راه اندازی کنن به اشتباه فکر میکنن یک گاه اینترنتی خوب باید ظاهر خیلی خیلی جذابی داشته باشه ، تمام کالاهای خوب تو نگاه اول روی صفحه اصلی سایت قابل سفارش باشه و کلی ایده اشتباه دیگه! درحالی که چنین چیزی نیست.

یک گاه آنلاین باید از نظر ظاهر به گونه ای باشه که شلوغی بیش از حد نداشته و کاربران به راحتی بتونن به بخش های مختلف اون دسترسی پیدا کنن ، این مورد باعث میشه کاربران خیلی راحت بتونن محصولی که نیاز دارن پیدا کنن و انجام بدن.

مورد بعدی که برای یک گاه اینترنتی مهم هست ، سادگی در نحوه ثبت سفارش هست. تا میتونین شرایطی رو فراهم کنین که مشتریان به راحتی بتونن سفارششون رو ثبت کنن ، هرقدر روند ثبت سفارش راحت تر باشه شما هم بیشتر خواهد شد.

تو گاه خودتون سعی کنین شرایطی رو فراهم کنین که اگر محصول شما دارای ویژگی های مختلفی هست کاربرا بتونن به راحتی این ویژگی ها رو مشاهده کنن. این ویژگی ها میتونه عکس ، فیلم ، سایزبندی ، رنگبندی و . باشه.

مورد بعدی که اهمیت بسیار زیادی داره ، مختصر و مفید بودن توضیحات برای هر محصول هست. از ارائه توضیحات اضافه جدا پرهیز کنید.

سعی کنید داخل توضیحات هر محصول ، محصولات مشابه یا محصولات مرتبط رو هم نمایش بدین ( البته با تعداد محدود ) . اینکار باعث میشه کاربر یه ذهنیتی نسبت به این محصولات مشابه پیدا کنه و اصلا بعید نیست از این محصولات معرفی شده هم کنه.

یک نکته بسیار مهم این هست که همیشه قیمت های بروز داشته باشید و موجودی انبار خودتونو داخل سایت دقت کنید. اینکه مشتری چیزی رو با یک قیمت کنه اما قیمت الان شما متفاوت باشه  ( حالا ارزونتر یا گرونتر ) یا اینکه چیزی رو کنه اما موجود نباشه ، ضرر بسیار بدی رو به شما میزنه چون دیگه خیلی سخت هست تصور کنیم این فرد بعدا بازم از شما چیزی رو کنه.

درمجموع به جای اینکه فقط به فکر جذابیت های ظاهری سایتتون باشین ، اول از همه به کاربرپسندی و راحت بودن کار برای کاربرانتون اهمیت بدین. اینو درنظر بگیرید که بسیاری از کاربران بسته به شغل و شرایطشون ممکنه دانش کامپیوتر یا اینترنتی بالایی نداشته باشن ، شرایط رو به گونه ای فراهم کنین که همه بتونن به راحتی از سایت کنن.

زیبایی ظاهری مهم هست اما اولویت اصلی باید کاربرپسندی یک سایت باشه. کسی به خاطر زیبایی ظاهری سایتتون از شما نمیکنه ، قیمت های شما و کاربرپسندی سایتتون هست که براتون به ارمغان میاره.

امیدوارم تونسته باشیم کمکی به شما عزیزان کرده باشیم.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

برای توضیح می توانید به  کلاس طراحی سایت مراجعه کنید .

جهت معارفه click hereبروید


مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,تحصیل در استرالیا سایت ,دوره ,طراحی ,آموزش ,باشه ,قیمت ,طراحی سایت ,فراهم کنین ,پردازان ایفانت ,آموزش طراحی ,شرکت داده ,داده پردازان ایفانت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راستی احقاق بزن بخون - دانلود آهنگ جدید خرید نخ اکریلیک فرش ماشینی گلستان چت ،چت ،چت روم ،گلستان گپ صفحه اصلی استاپ شارژ کولرگازی با کیفیت وایت وستینگ هاوس الان بخر تحویل بگیر