سفره هاي يکبار مصرف چيست؟

سفره هاي يکبار مصرف براي محافظت از ميزهاي شما در برابر نشت يا پوشاندن پايه هاي ميز غير جذاب بسيار مناسب است. از آنجا که انتخاب روکش هاي ميز يکبار مصرف ما در تنوع رنگي موجود است ، بنابراين شما مي توانيد رنگ ها را با هم ترکيب کرده و مطابقت دهيد تا با هر نوع دکور يا موضوعي در مراسم خود هماهنگ شويد.

سفره يکبار مصرف پرفراژدار چيست؟

سفره يکبار مصرف پرفراژدار چيست

هدف توليد کنندگان محصولات يکبار مصرف، کسب رضايت و توجه خاص مشتريان و مصرف کنندگان خواهد بود. سهولت در استفاده يکي از مهمترين عوامل براي استقبال بي نظير مصرف کنندگان از اين محصولات خواهد بود. امروزه شاهد توليد طيف گسترده اي از سفره‌هاي يکبار مصرف با متريال‌هاي توليدي متفاوت و همچنين طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد متفاوت خواهيم بود. برخي از توليد کنندگان با در نظر گرفتن استقبال شگفت انگيز افراد و همچنين توجه به برخي از عوامل، اقدام به توليد سفره يکبار مصرف پرفراژدار نموده‌اند. شايد اين سوال براي شما مطرح گردد که منظور از سفره‌هاي پرفراژدار چيست؟ اغلب توليد کنندگان اقدام به تعيين خط برش مناسبي مي‌نمايند. اين خط برش مي‌تواند تاثير شگفت انگيزي در استفاده از سفره هاي يکبار مصرف داشته باشد.

 

آيا روکش هاي ميز وينيل بهتر از يکبار مصرف هستند؟

غذاخوري هاي فضاي باز و ساير امکانات ناهار خوري معمولي اغلب از ظاهر و راحتي روکش هاي ميز وينيل لذت مي برند. اين پوشش ها نسبت به روکش هاي ميز يکبار مصرف عمر طولاني تري دارند اما در مقايسه با روکش هاي ميز پارچه اي به نگهداري کمتري احتياج دارند و در چاپ ها ، الگوها و رنگ هاي متنوعي ارائه مي شوند.

 

مزاياي استفاده از سفره يکبار مصرف پرفراژدار

امروزه شاهد تکنولوژي‌هاي جديد و دستگاه‌هاي مدرن و خاصي هستيم که همگي به جهت سرعت و سهولت کار افراد طراحي و توليد شده اند. سفره يکبار مصرف پرفراژدار نيز يک ايده‌ي ناب و خلاقانه مي‌باشد که با ورود خود به سبد خريد مصرف کنندگان، تحولي عظيم در صنعت پذيرايي و مهماني را به ارمغان آورد. از مزاياي منحصربه فرد اين سفره ها مي توان به موارد اشاره شده در زير اشاره کرد:

 

در نظر گرفتن ابعاد مناسب

يکي از مزيتهاي ايده‌آل براي اين محصولات، در نظر گرفتن ابعاد مناسب براي آنها خواهد بود. صرف نظر از عرض اين محصولات، طول آنها توسط پرفراژ تعيين خواهد شد. ابعاد اين محصولات با در نظر گرفتن سفره هاي استاندارد تنظيم شده اند. لذا مصرف کنندگان مي‌توانند با توجه به نياز خود، اقدام به استفاده از اين محصولات نمايند. ابعاد آنها با استانداردهاي موجود براي سفره‌ها، متفاوت بودن و مي‌توان با توجه به نياز اقدام به برش آنها نمود.

 

سهولت در استفاده

سفره‌هاي يکبار مصرفي که از اين مزيت برخوردار نيستند، به راحتي قابل جدا شدن نبوده و مصرف کنندگان را به سختي مي‌اندازند. اما اين دسته از سفره‌ها، به راحتي و بدون استفاده از ابزارهاي ديگر، قابل استفاده و برش خواهند بود. از اين رو مي‌توان سهولت در استفاده را به عنوان يک مزيت براي اين محصول در نظر گرفت.

 

کيفيت بسيار بالا

سفره هاي يکبار مصرف پرفراژدار با کيفيت بالا، راحتي و اطمينان خاطر را براي مصرف کننده جهت استفاده طولاني مدت و مقرون به صرفه از کالا فراهم مي کنند.

 

قيمت مناسب

سفره يکبار مصرف پرفراژدار در کنار برخورداري از کيفيت و کارايي فوق‌العاده، قيمت مناسبي را نيز در بر دارد. قيمت مقرون به صرفه و مناسب اين محصولات نيز، يکي از المان هاي شايسته براي انتخاب هوشمندانه ي اين کالاها به شمار مي‌روند. اغلب قيمت مناسب مي‌تواند يکي از فاکتورهاي بسيار مهم براي خريد و اين محصولات به شمار برود

 

روميزي هاي کاغذي با خط پلاستيک

سفره هاي روکش دار کاغذي / پلاستيکي از دو کاغذ دستمال کاغذي و يک لايه پلاستيکي ساخته شده اند.

کاغذ بالاي صفحه جلوه اي کلاسيک براي مهماني شما ايجاد مي کند و پوشش پلاستيکي زير آن از ميزهاي شما محافظت مي کند

و روميزي هاي پلاستيکي کاغذي در دو اندازه موجود است:

 

دور 82 اينچ که متناسب با يک ميز ضيافت گرد استاندارد 5 فوت است

مستطيل 54 اينچ در 108 اينچ که يک ميز ضيافت مستطيل 6 فوت يا 8 فوت طول دارد.

 

اين سفره ها از نظر اقتصادي مقرون به صرفه بوده و از ظاهر برتري نسبت به سفره هاي پلاستيکي برخوردار هستند.

آنها با يک نقش برجسته شده اند.

آنها يکبار مصرف هستند و به طور کلي يکبار استفاده مي شوند.

 

 

موارد استفاده از سفره يکبار مصرف پرفراژدار

بهتر است قبل از اقدام به خريد اين محصولات، هدف از خريد خود را مشخص نماييد. استفاده از اين محصولات براي روي ميز، گردش، مهماني و غيره مي تواند خريد شما را تحت تاثير قرار دهد. لذا توجه به موارد استفاده از اين کالاها بسيار مهم و ضروري مي باشد. تعيين موارد استفاده در انتخاب طرح و رنگ محصول نيز تاثيرات شگفت انگيزي خواهد داشت. براي نمونه اغلب محصولاتي که براي پيک نيک و گردش مورد استفاده قرار مي‌گيرند، بسيار ساده تر از محصولاتي است که براي روي ميز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

ابعاد مناسب

بهتر است قبل از اقدام به خريد اين محصولات، به ابعاد ذکر شده‌ي آنها بر روي بسته‌بندي توجه کنيم. ذکر اين ابعاد به دليل استفاده ي مناسب و ايده آل افراد خواهد بود. اغلب برندهاي توليدي براي سهولت انتخاب افراد، اقدام به توليد اين محصولات در ابعاد مختلف نموده اند. پر واضح است که برخي از اقشار مختلف طرفدار محصولات با ابعاد کمتر و برخي با ابعاد بيشتر خواهند بود.

 

کيفيت کالا

همانطور که گفته شد سفره‌هاي يکبار مصرف با متريال‌هاي مختلفي توليد و به بازار عرضه مي شوند. اين سفره ها به دليل برخورداري از پرفراژ (جاي برش) بسيار ساده مورد استفاده قرار گرفته و بسيار پر کاربرد مي باشند.

 

بهداشتي بودن

از ديگر مزاياي استفاده از اين محصولات، مي‌توان به بهداشتي بودن آنها اشاره نمود. اين سفره ها به دليل قابليت يکبار استفاده، هيچ نوع باکتري و ميکروبي را به همراه نداشته و براي سلامتي افراد در صورت استفاده ي صحيح، بسيار مناسب خواهد بود. اين محصولات با توجه به موارد مهم در سازمان استاندارد کشور، طراحي و توليد شده اند. لذا کيفيت بسيار بالايي را در بر خواهند داشت.


دانا پلاست مصرف ,يکبار ,استفاده ,سفره ,ابعاد ,محصولات ,يکبار مصرف ,مصرف پرفراژدار ,سفره يکبار ,مصرف کنندگان ,استفاده قرار ,گرفتن ابعاد مناسب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات چرخ خیاطی سبک زندگی وبلاگ تخصصی شطرنج اُلگا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. محمد رضا رحیمی پور رسا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. کلینیک جراحی های زیبایی اقبــــــــــــــــــــــــــــــال نیوز حال من اجناس فوق العاده