دستگاه پر کن مایعات نیمه اتوماتیک

دستگاه پر کن مایعات نیمه اتوماتیک یکی از دستگاه های استفاده شده در صنایع غذایی و بسته بندی است. نیمه اتوماتیک به مفهوم آن است که بخشی از این دستگاه نیاز به اپراتور دارد. و دستگاه بدون اپراتور قابل استفاده و راه اندازی نیست.

دستگاه پر کن نیمه اتوماتیک برای صنایع متوسط استفاده میشود. سرعت این دستگاه به نسبت نوع اتوماتیک آن کمتر و کیفیت ساخت آن پایینتر است. این دستگاه برای کاخانه های نیمه اتوماتیک توصیه میشود. چرا که در این نوع کارخانه ها بیشتر فرآیند تولید و بسته بندی به عهده اپراتورها است.

چنانچه صنعت بزرگتری دارید بهتر است از پر کن های تمام اتوماتیک استفاده کنید.

 

پرکن مایعات تمام اتوماتیک

اسن دستگاه پر کن پیشرفته تری برای مصارف صنعتی است. پر کن اتوماتیک نیازی با اپراتور دائمی ندارد. همچنین سرعت بالاتری نسبت به دستگاه های نیمه اتوماتیک دارد. پرکن های اتوماتیک سرعت ثابتی دارند و وابسته به اپراتور نیستند. همچنین به راحتی این نوع پر کن را میتوان در خطوط تولید جایگذاری کرد.

دستگاه پر کن اتوماتیک به دو شکل خطی و روتاری ساخته میشوند. تفاوت این دو نوع دستگاه پرکن در ورود ظروف است.

در پرکن خطی ظروف از روی یک ریل به داخل دستگاه انتقال پیدا میکنند این در حالی است که در پرکن مایعات روتاری ظروف در یک صف دوار و روی یک میز گرد هستند و وارد دستگاه می شوند.

دستگاه روتاری فضای بسیار کمتری را اشغال میکند از همین جهت است که دستگاه روتاری بیشتر مورد استقبال است.

پر کن مایعات از هر نوعی که باشد میتواند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد. موارد استفده پر کن مایعات

1.پرکردن شیر

2پر کردن شیرهای طعم دار

3.پرکردن اب کیوه

4.پرکردن اب معدنی

5.پرکردن نوشابه و نوشیدنی های گازدار

و.

 

همچنین پرکن مایعات میتواند در صنایع دارویی جهت پر کردن انواع داروهایی که به صورت مایع ا،ائه میشوند مورد استفاده قرار گیرد. صنایع دارویی به دلیل نیاز با استاندارد بالای سلامت حتما باید از دستگاه های اتوماتیک استفاده نمایند.

استفاده پر کن مایعات در صنایع دیگر

دیگر صنایع مانند صنعت کشاورزی و صنایع شیمیایی نیز یکی از مصرف کنندگان پر کن مایعلت هستند، پر کردن سموم گیاهی یکی از موارد استفاده پر کن مایعات در صنایع کشاورزی است. همچنین پر کردن مواد شیمیایی در ظروف شیشه ای یکی دیگر از موارد استفاده دستگاه پر کن مایعات در صنایع شیمیایی است

لینک های مفید دیگر برای شما:

کارتونینگ 

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات اتوماتیک


وبلاگ پژمان حاتمی دستگاه ,اتوماتیک ,مایعات ,صنایع ,استفاده ,پرکن ,نیمه اتوماتیک ,پرکن مایعات ,مایعات نیمه ,بسته بندی ,صنایع دارویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای از خوشمزه ها وکیل مهاجرتی قبرس مجله جامع رفیق شامل اخبار ، سلامت ، فناوری ، فرهنگ و هنر ، گردشگری ، خانه داری و... سایت ری لاو www.carkala.com top10best دوری ِ بین من و تو دوری ماهی و دریاست