فرش 1200 شانه را می توان یکی از انواع فرش های پر در حال حاضر در ایران دانست. این فرش به خاطر داشتن ویژگی هایی متفاوت از جمله داشتن ظرافت بالا، طرح های زیبا، رنگ بندی های طبیعی و همچنین شباهت به فرش های دستباف، به رده پر ترین فرش های ماشینی در ایران اضافه شده است.

فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 هم اکنون به عنوان یک محصول صادراتی هم شناخته می شود و در بسیاری از کشورها از جمله کشورهای عربی مورد استفاده قرار می گیرد. هم اکنون این محصول پر در بازار ایران قیمت نسبتا خوبی هم دارد و می تواند جایگزین خوبی برای فرش های دستباف شود. افرادی که توانایی فرش دستباف ندارند، فرش 1200 شانه انتخاب خوبی برای آنها خواهد بود.

قیمت انواع فرش 1200 شانه در بازار

قیمت فرش 1200 شانه هم اکنون در بازار طبق بررسی های به عمل آمده طبق زیر است:

ابعاد فرش  قیمت فرش
1 در 1.5 950 هزار تومان 
1.5 در 2.25 2600 هزار تومان
2 در 3 (6متری) 3800 هزار تومان
9 متری  5800 هزار تومان
12 متری 7600 هزار تومان

 

خوب حالا با توجه به اینکه قیمت ها را دیدیم، آیا شما هم توانایی مالی این نوع فرش های ماشینی را دارید؟ 

فرش 1200 شانه ارزان

شاید شما خود بخواهید فرش ماشینی را با قیمت مناسب تر اری کنید و به دنبال یک مکان معتبر باشید، ما این مکان معتبر را برای شما سراغ داریم. این مکان با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی توانسته است، مجوز لازم برای فعالیت در اینترنت را از وزارت صنعت و معدن کسب نماید. 

فرش اصل، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان فرش ماشینی در ایران است که با قیمت بسیار مناسب شما را در مسیری قرار می دهد که می توانید با قیمت بسیار پایین تر فرش ماشینی ب. 


فرش ماشینی 1200 شانه قیمت ,شانه ,ماشینی ,هزار ,تومان ,مکان ,1200 شانه ,هزار تومان ,قیمت بسیار ,مکان معتبر ,خوبی برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ زهرا گلکار باغ و تالار مناسبات نکست فیلم دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم بزرگترین مرجع کشور فرانسه نکس وان بالیوود تدریس خصوصی دوم دبستان Samsung World thecity