وظایف یک پشتیبان فرانت اند

پشتیبانی سایت آینده نگر در زمینه ی فرانت اند سایت شامل تمامی قسمت ها و کدهای سایت است که در معرض دید عموم قرار دارند و تمامی ویژگی های ظاهری یک سایت توسط تیم یا فرد فرانت اند کار طراحی و ساخته می شود.در واقع تمام قسمت های یک سایت که توسط بازدید کنندگان قابل دیدن است قسمت فرانت اند سایت نام دارد.برای طراحی و توسعه ظاهر یا همان Front-end یک سایت نیاز به برنامه نویسی به زبان های HTML , CSS , JAVA-SCRIPT است.

و یک توسعه دهنده Front-end کار باید به این زبان ها تسلط کافی داشته باشد.البته همواره در پروژه های بزرگ و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای دارد از یک گرافیک کار هم برای طراحی بخش های گرافیکی مثل آی های سایت،تصاویر قسمت های متفاوت و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.وظایف یک بک اند Back-end کار برای پشتیبانی سایت آینده نگر چیست ؟

در ابتدا بزارید یک توضیح مختصر راجع به بک اند یک سایت داشته باشیم:در واقع تمامی کد های سمت سرور و کد هایی که توسط کاربران سایت قابل دیدن نیست کد های بک اند یا Back-end نامیده می شوند.توسعه دهنده بک اند Back-end  یک تیم یا شخص است که مسئولیت کد نویسی ساختار و ستون های اصلی یک سایت را بر دوش دارد. در حقیقت همه امکانات و عملکردهای یک سایت باید در بخش بک اند سایت کد نویسی شوند.

همواره برای طراحی و برنامه نویسی قسمت Back-end بک اند سایت از زبان های برنامه نویسی Python، ASP و PHP استفاده می شود.با ما در پشتیبانی سایت آینده نگر همراه باشید.

ابزارهای مورد نیاز یک طراح سایت چیست

ابزار های پشتیبانی سایت آینده نگر چیست ؟در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم،حتما بعد از خواندن عنوان این قسمت با خودتان فکر کردید که اولین ابزار برای طراحی سایت یک کامپیوتر قدرتمند است ! بله درست فکر کردید ابتدایی ترین ابزار برای طراح سایت شدن تهیه یک کامپیوتر یا لب تاب قدرتمند است که بتواند برنامه های گرافیکی و برنامه های کد نویسی را به راحتی اجرا کند و در زمان کار هنگ نکند تا تمامی حواس طراح سایت به کار اصلی معطوف باشد.

در قدم بعدی ابزار های طراحی وب با توجه به مراحلی که در بالا خواندید متفاوت خواهد بود،ولی یکی از اصلی ترین ابزار های طراحی وب همان زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های مربوط به آن زبان هستند که با توجه سلیقه فرد طراح و مدل سایت انتخاب می شوند. پشتیبانی سایت آینده نگر در زمینه ی تولید محتوا به صورت مقالات آموزشی به قصد بهبود رتبه سایت شما بسیار پر اهمیت و مهم است.

این مقالات باید با توجه به قوانین سئو نوشته شوند و مرتبط یا حیطه کاری شما باشند.وابسته به میزان کوتاهی و بلندی مقاله و تخصصی و عمومی بودن آن میزان قیمت می تواند مختلف باشد.هرچه مقاله شما بروز تر باشد مناسب تر است.در حقیقت مقاله و مطلب باید برای مخاطب سایت جالب و جدید باشد.نباید در آن کپی محتوا باشد.همچنین باید در آن از متن و عکس استفاده  شود.البته ویدئو نیز می تواند بر جذابیت آن اضافه کند.

لزومات پشتیبانی سایت

طراحی سایت وردپرسی


سئو تهران سایت ,طراحی ,نویسی ,قسمت ,برنامه ,ابزار ,برنامه نویسی ,پشتیبانی سایت ,برای طراحی ,طراح سایت ,سایت آینده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چگونه یک وب سایت حرفه ای داشته باشیم؟ دما مهر درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای عمومی در مسیر ناکجاآباد ارزهای دیجیتال وبلاگ البرز rubyhdt28 home