به گزارش خبرنگار ایرنا سجاد عصر شنبه در نشست خبری در اداره آموزش و پرورش آستارا گفت:  ۹۰ درصد طرح های آموزشی در این شهرستان از سال ۸۳ آغاز شده است و ساخت مدرسه ۹ کلاسه روستای سیبلی، سه کلاسه روستای خان حیاطی، سالن ورزشی مدرسه لطف الهی و کارگاه فنی هنرستان شهید حاجی عباسی از طرح های در دست اجرای آموزش و پرورش این شهرستان است.

انتخاب رشته کنکور

وی ادامه داد: برای ساخت مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان، زمینی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع در حوالی پارک ساحلی خیابان شریعتی تعیین شده و ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه نیاز است، اما اعتبار اختصاص نیافته و از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در اجرای آن دعوت می کنیم.

 

گفت: شهرستان آستارا پیش از شیوع کرونا از لحاظ تعداد اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز و تابستان جزو شهرستان های برتر استان بود و با ساخت این مرکز، اسکان فرهنگیان ساماندهی خواهد شد و در شهرستان های گردشگرپذیر نظیر این مراکز ساخته شده است.

 

او بیان کرد: مرکز رفاهی آموزشی امکان اسکان موقت فرهنگیان، برگزاری دوره‌های آموزش رفاهی کوتاه‌ و بلندمدت، سمینارها، گردهمایی ‌ها، کارگاه ‌های آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و پژوهشی به ‌منظور غنی‌ سازی اوقات فراغت فرهنگیان و خانواده آنان و برگزاری تورهای آموزشی،‌ تفریحی، سیاحتی و زیارتی را فراهم خواهد کرد.

تاثیر اولویت در انتخاب رشته

مدیر آموزش و پرورش آستارا از معلمان خواست، آموزش در شبکه شاد را جدی بگیرند و با توجه به غیرقانونی بودن استفاده از پیام رسان های خارجی برای آموزش، محتواهای الکترونیکی را مطابق با سر فصل کتب درسی در کلاس‌های مجازی بارگذاری کنند.

 

حدود ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۶۰ مدرسه آستارا تحصیل می کنند و به دلیل شیوع ویروس کرونا که جهان را درگیر خود کرده، آموزش دانشگاه ها و مدارس در فضای مجازی صورت می گیرد.

 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.  

منبع سایت خبری ایرنا

 
مشاوره درسی شهرستان ,آموزش ,آستارا ,مدرسه ,هزار ,اسکان ,اسکان فرهنگیان ,مرکز رفاهی ,انتخاب رشته ,کلاسه روستای ,پرورش آستارا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sidersit shop برترین،جالب ترین دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و ترکی مجله ورزشی جی اس سمغان کُهَن آموزش کسب درآمد از اینترنت دیجیتال سیستم جدول عربی