با به وجود آمدن گاه های هنری زیاد به صورت آنلاین و غیر  آنلاین ابزار هنری سخت شده است.توی این مقاله امروز می خوام راجب یک گاه هنری قوی در زمینه ی لوازم هنری صحبت کنم.

 زمینه ی فعالیت آرا

وب‌سایت لوکس‌آرا به عنوان یک گاه تخصصی آثار هنری و دست‌سازه‌ها، بستری را فراهم ‌آورده است که هنرمندان علاوه بر امکان آثار خود، بتوانند آموزش‌های مدنظر خود را نیز تهیه کنند. همچنین ندگان و تامین‌کننده‌های مواد اولیه نیز می‌توانند در این سامانه محصولات خود را برای هنرمندان ارائه کنند.

این اولین بار است که یک گاه آنلاین آثار هنری به صورت تعاملی می‌تواند هم‌زمان هم نده آثار باشد و هم بخشی از فرایند زنجیره تامین را برای مشتریان خود فراهم کند.

هدف اصلی مجموعه لوکس‌آرا، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس‌آرا در این راستا تلاش‌های فراوانی را به کار بسته تا از هنر دست هنرمندان ایرانی حمایت کند.

 

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/1197/Home/About

گاه اینترنتی نبوی

گاه اینترنتی نبوی محصولات هنری و معماری از معتبرترین برندهای بین المللی از قبیل فابریانو ایتالیا، کرتاکالر اتریش، مایمری ایتالیا، ان تی ژاپن، کوه نور چک، نئوفوم کره و . را عرضه می نماید.

گاه اینترنتی نبوی در سال 1395 راه اندازی گردیده است و هدف آن ارایه محصولات هنری و معماری به طور مستقیم به دانشجویان و فعالین عرصه چاپ و نشر، سازندگان ماکت، خدمات برش و حکاکی لیزر و قابسازان و . می باشد.

گاه نبوی در گذشته در خیابان مطهری و مدتی در میدان نیلوفر بصورت گاه فیزیکی در خدمت مشتریان محترم بود لیکن با توجه به مشکلات تردد در شهری مثل تهران و همچنین خدمات رسانی بهتر به هموطنان در سایر شهرها گاه اینترنتی جایگزین گاه گردیده است. امید است رضایتمندی مشتریان محترم با دسترسی به محصولات از طریق گاه اینترنتی نبوی محقق گردد.

گاه سحر 

گاه سحر در سال 1375 تاسیس گردید .این گروه در زمینه کارهای هنری همیشه همراه و همیار هنرمندان بوده است . زمینه فعالیت این گروه تولید و واردات کلیه لوازم هنری می باشد . این گروه کامل ترین ست لوازم هنری و پتینه را در ایران دارا می باشد .همیشه تلاش ما این بوده که محصولات خود را از بهترین کیفیت و بالاترین تنوع برخوردار باشد و برای خود همیشه یک جمله را سرلوحه خود قرار می دهیم ( امروز یه روز جدید است ) و با این شعار هر روز به دنبال محصول جدید و با کیفیت تر می باشیم در این راستا سعی شده با استفاده از سیستم SMS * سایت اینترنتی * اینستاگرام و تلگرام با شما همراهان گرامی ارتباطی نزدیکتر داشته باشیم .

امید است با نظرات خود ما را در این راه یاری نمایید

خدمات ما بر سه پایه کیفیت * تنوع و ارزانی می باشد که امید است بتوانیم رضایت شما هنرمندان را جلب نماییم


معرفی مشاهیر و بزرگان گاه ,هنری ,اینترنتی ,هنرمندان ,نبوی ,محصولات ,گاه اینترنتی ,اینترنتی نبوی ,لوازم هنری ,مشتریان محترم ,محصولات هنری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید جهان ما قم درس بهترین سایت SHADMEHR CLASSIC bedroomdesign انجمن علمی مهندسی پرتو پزشکی واحد بروجرد