مقدمه

امروزه استفاده کردن از انواع دستگاه های تهویه مطبوع رواج گسترده ای دارد. بسیاری از مردم استفاده از انواع دستگاه های تهویه مطبوع همچون کولر گازی ، اسپلیت ، فن کویل و غیره را به استفاده از کولر های آبی ترجیح می دهند. دلیل آن مزیت های این دستگاه ها می باشد. یکی از انواع پر دستگاه های تهویه مطبوع فن کویل می باشد که در انواع مختلفی اعم از دیواری سقفی و غیره موجود می باشد. در این محصول قصد معرفی فن کویل کاستی چهار طرفه 1200 گرین ( Green ) را داریم. شما عزیزان می ‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و اطلاع از قیمت و آن در کرج با ما همراه باشید.

فن کویل کاستی چهار طرفه 1200 گرین 

در خصوص فن کویل کاستی 4 طرفه green مدل G4WF1200P1 باید اشاره کنیم که شرک تهویه مطبوع گرین یکی از مهم ترین تولید کننده های انواع لوازم و دستگاه های تهویه مطبوع در جهان می باشد که البته خوشبختانه محصولات آن در ایران نیز موجود می باشد. فن کویل کاستی چهار طرفه نیز یکی از انواع فن کویل های موجود در بازار است که در ظرفیت های متنوعی از 300 تا 1400 CFM موجود می باشند. این محصول به معرفی فن کویل کاستی چهار طرفه گرین با ظرفیت 1200 CFM می پردازد. لازم به ذکر است که هر یک از ظرفیت های فن کویل ها برای متراژ های مختلفی مناسب می باشند.

فن کویل کاستی 1200 گرین برای متراژ های تا 80 متر مربع مناسب می باشد. البته نکته قابل توجهی که وجود دارد، این است که وجود تعداد نفرات در فضا ، تعداد باز شو ها یا پنجره ها می تواند بر این متراژ موثر باشد، لذا پیشنهاد می شود برای تعیین بهترین ظرفیت و مناسب ترین فن کویل برای محل مورد نظر خود حتما از کارشناسان ما در کرج کولر مشاوره رایگان تعیین متراژ دریافت کنید. در ادامه دیگر ویژگی های فن کویل 4 طرفه Green با طرفیت 1200 CFM را مشاهده کنید.

  • دارای ترموستات با کنترل از راه دور
  • دارای امکان نصب شیر برقی
  • مجهز به پمپ درین داخلی
  • یکسال گارانتی معتبر
  • خدمات پس از
  • ریموت کنترل
  • فیلتر های قابل شستشو
  • عیب یابی خودکار
  • امکان نصب شیر دو راهه یا سه راهه
  • دارای پمپ درین داخلی
  • و غیره.

فن کویل کاستی 4 طرفه گرین در کرج

اگر قصد فن کویل 4 طرفه گرین با طرفیت 1200 CFM ، یا تعمیر و سرویس آن را دارید، می توانید ضمن مطالعه دقیق توضیحات محصول برای مشاوره رایگان ، تعیین ظرفیت دقیق و اطلاع از قیمت آن با ما در کرج کولر در تماس باشید. انجام سفارشات در حال حاضر تنها ار طریق تلفنی امکان پذیر می باشد، علت آن نیز کسب اطمینان از اعتماد شما عزیزان و اطلاع دقیق از نوع محصول مورد نظر شما عزیزان می باشد. لذا پیشنهاد می کنیم برای فن کویل چهار طرفه 1200 گرین ، سرویس و تعمیر آن و یا برای اطلاع از قیمت آن در کرج با ما در تماس باشید.

کرج کولر این افتخار را دارد که با بیش از 30 سال تجربه خدمت در زمینه ، سروی و تعمیر انواع دستگاه های تهویه مطبوع در خدمت مشتریان عزیز باشد. هدف ما کسب رضایت شما عزیزان و ارائه خدمات ارزنده به همشهریان عزیز در کرج می باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام با ما در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان و مشاوران ما پاسخگوی شما باشند.

تلفن تماس:

09123615263

02632222422

پیشنهاد می شود:  فن کویل کاستی چهار طرفه 1000 گرین در کرج

 

منبع: کرج کولر


لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو کویل ,طرفه ,کاستی ,گرین ,انواع ,چهار ,کویل کاستی ,چهار طرفه ,کاستی چهار ,تهویه مطبوع ,طرفه گرین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت و آموزش علم و فرهنگ | برترین مطالب طنز اجتماعی و فرهنگی روز ایران و جهان tebmedtourism شرکت خدماتی پدیده سرویس زندگی ابدی کلیستنیکس عرفان هاي كاذب اینجا همه چی هست