بسیاری از دانش آموزان و والدین در برابر آموزش مجازی مقاومت می کنند به دلیل اینکه آن را ناکارامد می پندارند، این نوع آموزش زمانی ناکارامد به نظر می رسد که دانش آموزان نتوانند به خوبی با آموزش مجازی ارتباط برقرار کنند وعدم برقراری ارتباط با این فضا به دلیل نبود خلاقیت و ابتکار عمل در تدریس می باشد .

 

آموزش در کلاس های مجازی برای دانش آموزانی که قبلا در کلاس های حضوری آموزش دیده اند و در تعامل و ارتباط مستقیم با معلم و همکلاسی هایشان بوده اند کمی دشوار است و شاید پس از گذشت چند جلسه اول، کلاس مجازی جذابیت خود را از دست داده و ممکن است خسته کننده و ناکارآمد به نظر برسد. علاوه بر این یادگیری موثر نیازمند فضای پویا است و خلاقیت مستلزم به وجود آمدن این فضای پویا می باشد و اما این هنر معلم است که با روش های مختلف و به کارگیری خلاقیت در تدریس باید جذابیت لازم را درآموزش مجازی برای دانش آموزان به ارمغان بیاورد.


بقیه در ادامه مطلب


معلم 20 مجازی ,دانش ,آموزش ,معلم ,کلاس ,ارتباط ,دانش آموزان ,فضای پویا ,برای دانش ,مجازی برای ,آموزش مجازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم | آرال مووی ماڵپەڕێکی تایبەت بۆ پەروەردەبوون تو اورانوسی و من کوردلیا nevesishackerman گرین پاتوق | سایت تفریحی بلبرینگ حسن آبادی کدکس سیلور دانلود بازی و برنامه اندروید هوشمندانه زندگی کنید