آزمون تافل یک آزمون بین المللی است که همانند دیگر آزمون های مشابه شامل چهار بخش برای سنجش مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ و لیسنینگ و ریدینگ می باشد. بخش رایتینگ تافل خود شامل چندین تسک بوده که یکی از آنها intergrade تافل می باشد که یکی از بخش های مهم و نمره آور می باشد. در این مقاله شمارا با این تسک از آزمون تافل آشنا خواهیم کرد.

 

 

آشنایی با بخش intergrade تافل

به طور کلی باید گفت در این بخش شما بیست دقیقه فرصت دارید تا یک متن بنویسید. اما نوشتن این مقاله یا همان متن شرایطی را شامل می شود. در ابتدا یک متن سه پاراگرافی را در اختیار شما قرار می دهند که باید آن را در سه دقیقه مطالعه نمائید. سپس فایل صوتی همان متن را برای شما پخش می کنند. در نهایت شما باید باتوجه به مقاله ای که خواندید و فایلی که شنیده اید بایستی یک مقاله بنویسید. همانطور که متوجه شدید این بخش نه تنها مهارت رایتینگ بلکه مهارت لیسنینگ و ریدینگ شمارا نیز مورد سنجش قرار می دهد.

بسیاری از داوطلبان برای نوشتن این مقاله به اشتباه همانی را که خواندند و شنیدند را می نویسند در صورتی که با این کار هیچ نمره ای در intergrade تافل دریافت نخواهند کرد. شما باید بخش lecture و reading را خلاصه کنید و با روش پارافرایز کردن آن را انجام دهید.

 

 

نکات مهم برای بخش intergrade تافل

  1. بهتر است از دو قسمت lecture و reading کلمات کلیدی آنها را استفاده کنید.
  2. به هیچ وجه این بخش را عینا کپی از چیزی که خواندید و شنیدید ننویسید که در اینصورت نمره دریافتی شما 0 می شود.
  3. سعی کنید متنی روان بنویسید و از حال ساده استفاده کنید.
  4. از مترادف‌ها، ضمایر، صفت‌های اشاره برای ارتباط‌دادن و منسجم نمودن متن خود استفاده کنید.
  5. بهتر است دقیقه های آخر را به ویرایش و مرور متن خود اختصاص هید.

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. همچنین برای آمادگی در آزمون تافل می توانید ر کلاس های تدریس خصوصی تافل شرکت نمائید.


تدریس خصوصی زبان تافل ,مقاله ,آزمون ,intergrade ,بنویسید ,استفاده ,intergrade تافل ,آزمون تافل ,استفاده کنید ,تدریس خصوصی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Hassi کارترال فروشگاه بذر اورجینال شاهدانه بهترین سایت