بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

شاخص های پیش بینی کننده آسیب های بیش از حد در ورزشکاران استقامت نوجوان ، به نظر می رسد دونده ها بیشترین آسیب ها (تا 80 درصد) را با اکثر این آسیب ها (بیش از دو سوم) ، در اندام تحتانی رخ می دهند و از طبیعت بیش از حد استفاده می کنند . اگرچه میزان بروز در دوومیدانی بزرگسالان 3.9 آسیب دیدگی / 1000 ساعت تمرین گزارش شده است ، اما بروز آسیب دیدگی خاص در دوومیدانی جوانان در رشته ها متفاوت است. در حالی که بروز کلی 0.89 آسیب در 1000 ساعت برای ورزشکاران دو و میدانی دبیرستان گزارش شده است. علاوه بر این ، دوندگان مسافت طولانی 19 برابر بیشتر از سایر رشته ها (17 آسیب / 1000 ساعت) بروز نشان داده اند.


آسیب های سر و گردن


آسیب های سر و گردن می تواند شامل انواع آسیب شناسی ها از رگ به رگ شدن ، کشیدگی و شکستگی تا آسیب های مغزی مغزی و ضایعات نخاعی باشد. پیچ خوردگی و کشیدگی می تواند در اثر چرخش ناگهانی یا حرکت شلاق مانند ضربه شلاق اتفاق بیفتد. آسیب های استرسی (شکستگی های استرس و واکنش های استرسی) ناحیه کمر - ساکروم یکی از دلایل کمردرد مربوط به ورزش در افراد جوان است. شروع شکستگی های گردنی در آسیب های ورزشی احتمالاً به دلیل حرکت مداوم باعث انتقال بارها از طریق گردن می شود که احتمالاً صدمات وارده به کندیل های پس سری و مهره های فوقانی گردن را تشدید می کند.

محققان گزارش کرده اند که 25-25٪ از آسیب های ستون فقرات گردنی در واقع پس از واقعه آسیب زای اولیه اتفاق می افتد و با جابجایی نامناسب در مراحل اولیه مدیریت یا حمل و نقل بیمار ایجاد یا تشدید می شود. یکی از آسیب های شایع سر و گردن که در ورزش رخ می دهد ، ضربه مغزی است. ضربه مغزی نوعی آسیب مغزی خفیف مغزی است که منجر به تغییر شیمیایی در مغز می شود و احتمال آسیب رساندن به بافت مغز را دارد. این می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که فرد دچار ضربه یا ضربه ای شود که باعث حرکت سریع سر و مغز شود و باعث جهش مغز در جمجمه شود. طبق یک مطالعه اپیدمیولوژیک منتشر شده در مجله Training Athletic ، میزان بروز ضربه های مغزی از 27 ورزش دبیرستان 3.89 ضربه مغزی مربوط به ورزش در هر 10 هزار مواجهه ورزشکار بوده است


ورزش پر هیجان فوتبال آسیب ,مغزی ,ضربه ,گردن ,بروز ,ورزش ,1000 ساعت ,ضربه مغزی ,اتفاق بیفتد ,آسیب دیدگی ,میزان بروز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شب مو اجناس فوق العاده کوکیما تخفیف ویژه پروژه اماده متلب گاه نامه های آقای ایکس سوما پژوهی