بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

برای جام جهانی فیفا 2010 ، قوانین تغییر کرد تا هر بازیکنی که بین شروع مسابقات و پایان دور یک چهارم نهایی (به جای پایان بازی های مرحله گروهی) دو کارت زرد دریافت کند ، یک بازی انجام دهد. محرومیت برای بازی بعدی. در نتیجه ، فقط بازیکنانی که در بازی نیمه نهایی کارت قرمز دریافت می کنند (چه مستقیم و چه بعد از رزرو دوم) نمی توانند در فینال بازی کنند.

به عنوان مثال ، در لیگ قهرمانان یوفا ، جمع شدن دو کارت زرد در یک مرحله از مسابقات منجر به محرومیت یک بازی خواهد شد. حوادثی ثبت شده است که بازیکنان به عمد کارت زرد دوم را جمع می کنند تا برای یک بازی فینال گروهی بی معنی محروم شوند ، تا "از نظر استراتژیک" تعداد کارت های زرد خود را برای دور حذفی به صفر برسانند (معروف به "کارت های پاکسازی") ، اما این با جریمه و یا تعلیق های یوفا غیر ورزشی در نظر گرفته می شود.

در بعضی از مسابقات لیگ / گروه ، رکورد بازی جوانمردانه یک تیم ، که با تعداد کل کارت های زرد و قرمز کسب شده توسط یک تیم اندازه گیری می شود ، ممکن است به عنوان یک روش بالقوه تساوی برای تعیین موقعیت جدول نهایی استفاده شود.

برای شناسایی و تشخیص بازیکنانی که در زمین هستند از اعداد تیم در فوتبال فوتبال استفاده می شود. در ابتدا از اعداد برای نشان دادن موقعیت استفاده می شد ، به بازیکنان شروع کننده اعداد 1-11 اختصاص داده می شد ، اگرچه این اعداد غالباً در بازی مدرن به جز اعداد مورد علاقه بازیکنان و اعداد موجود اهمیت کمی دارند یا هیچ اهمیتی ندارند. با این حال ، بازیکنان موقعیت قبلاً مرتبط شماره های 1–11 را اغلب می پوشند.

همانطور که لیگ های ملی در طی دهه ها تعداد تیم ها و تاکتیک های بازی را تکمیل می کردند ، سیستم های شماره گذاری به طور جداگانه در هر صحنه فوتبال تکامل می یافتند ، و بنابراین کشورهای مختلف قراردادهای مختلفی دارند. با این وجود ، تعدادی از اعداد وجود دارد که در مورد استفاده برای موقعیت خاص توافق جهانی شده است ، زیرا به طور کاملاً ذاتی با آن نقش در ارتباط هستند.

به عنوان مثال ، "1" توسط دروازه بان شروع به کار می رود ، زیرا دروازه بان اولین بازیکن در ترکیب است. همچنین این تنها موقعیتی است که در زمین برای اشغال نیاز است. "10" یکی از مهمترین شماره های تیم در فوتبال است، به دلیل تعداد زیادی از افسانه های فوتبال که از پیراهن شماره 10 استفاده می کردند. بازیسازان ، مهاجمین دوم و هافبک های تهاجمی معمولاً این تعداد را می پوشند. "7" اغلب با وینگرهای موثر و سودآور یا مهاجمان دوم همراه است. "9" معمولاً توسط مهاجمان میانی یا مهاجمان پوشیده می شود ، که پیشرفته ترین موقعیت های حمله را در زمین دارند و اغلب بالاترین گلن تیم هستند.

 


ورزش پر هیجان فوتبال بازی ,فوتبال ,کارت ,اعداد ,استفاده ,شماره ,عنوان مثال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

☯☯☯ ترنم باران ☯☯☯ هر چی که بخوای عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی طراحی اپلیکیشن کاور لپ تاپ DollarFactory بهترین سایت پرسش مهر 98-97 پوکه معدنی