بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

ایتالیا

در سال 1995 ، فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) نیز با ترک ترکیب استفاده اجباری از 1–11 برای ترکیب اصلی ، به ترکیب ثابت تیم های سری A و سری B (دسته دوم) روی آورد. بعد از چند سال که بازیکنان مجبور بودند شماره ای بین 1 تا 24 بپوشند ، اکنون آنها می توانند بدون محدودیت هر شماره را بین 1 تا 99 بپوشند. به طور قابل توجهی ، کیه وو ورونا دروازه بان کریستیانو لوپاتلی را با شماره 10 از 2001 تا 2003  و هافبک جاناتان دو گوزمان را با شماره 1 در سال 2016 پوشانده بود.


اسپانیا

در لالیگا اسپانیا ، بازیکنان در ترکیب A (حداکثر 25 بازیکن ، از جمله حداکثر سه دروازه بان) باید یک عدد بین 1-25 داشته باشند. دروازه بان ها باید از 1 ، 13 یا 25 استفاده کنند. وقتی بازیکنانی از تیم ذخیره برای بازی در تیم اول انتخاب می شوند ، تعداد بازیکنان بین 26 تا 50 به آنها داده می شود.


ایالات متحده و کانادا

باشگاه فوتبال انجمن های حرفه ای آمریکای شمالی از الگویی شبیه به باشگاه های اروپایی پیروی می کند ، با این تفاوت که بسیاری از باشگاه های آمریکایی و کانادایی "تیم ذخیره" ندارند و بنابراین تعداد بیشتری به آن بازیکنان اختصاص نمی دهند.

بیشتر باشگاه های آمریکایی و کانادایی بازیکنان شماره ای از 1 تا 30 دارند که تعداد بیشتری برای دروازه بان های دوم و سوم اختصاص دارد. در لیگ دسته اول فوتبال لیگ برتر و لیگ برتر فوتبال (MLS) ، فقط 20 بازیکن خارج از خانه حضور داشتند که تعداد بازیکنان بالاتر از 30 تیم اصلی را در فصل 2009 داشتند ، که نشان می دهد مدل سنتی دنبال شده است.

در سال 2007 ، باشگاه MLS LA Galaxy بازنشسته شماره سابق Cobi Jones ، شماره 13 شد و به اولین تیم MLS تبدیل شد.

در سال 2011 ، باشگاه MLS رئال سالت لیک تعداد مربی سابق جیسون کریس ، شماره 9 را بازنشسته کرد


ورزش پر هیجان فوتبال شماره ,فوتبال ,بازیکنان ,باشگاه ,دروازه ,ترکیب ,تعداد بیشتری ,ایالات متحده ,تعداد بازیکنان ,فدراسیون فوتبال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تمامی سریال های ترکی Photo hoomehr. Studio hoomehr پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پرداخت آنلاین با مستر کارت، ویزا کارت، pay pal ، آزمون تافل، GRE بازز ایران| نرم افزار و آموزش batrycar فراسو رایانه تخفیفان