بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

ویژگی های پرتاب کردن

چندین اشاره به سنت پرتاب در سنت کلمب ماژور وجود دارد:

    نشان کلیسا دستی است که توپ توپی را در دست دارد ، با عبارت "شهر و کشور تمام تلاش خود را می کنند" ؛ این توسط تعدادی از سازمانهای محلی مانند شورای شهر ، دبستان و باشگاه فوتبال استفاده می شود.


    نام خانه عمومی "توپ نقره ای" اشاره به توپ پرتاب است. علامت میخانه شامل نقاشی از عمل پرتاب است.
    یک نقاشی بزرگ توسط دیک توینی ، هنرمند محلی که سنت پرتاب را جشن می گیرد ، در مرکز شهر آویزان است.
    تابلویی که تمام برندگان توپ از سال 1900 را لیست کند ، در تاون هال آویزان است.
    عکسهای شلیک در چند دهه گذشته در برخی از میخانه های شهر به نمایش گذاشته شده است.
    قسمت نهایی برج زنگوله تاون هال به صورت یک توپ پرتاب است.

سایر نمونه های امروزی بازی
سنت ایوز (سالانه)
مسابقه پرتاب سن Ives سالانه در روز دوشنبه هر ماه فوریه اتفاق می افتد (این جشن در یکشنبه نزدیک به 3 فوریه است) بازی در ساعت 10.30 صبح شروع می شود زمانی که توپ نقره ای توسط شهردار از دیوار کلیسای پاریش به طرف جمعیت پایین ساحل پرتاب می شود. توپ در ساحل از یک به دیگری منتقل می شود و سپس به خیابان های سنت ایوز می رود. شخصی که توپ را در هنگام ظهر صاحب توپ می کند ، آن را نزد شهردار در Guildhall می برد و پاداش سنتی پنج شیلینگ را دریافت می کند. زمانی بازی توسط مردان روستا انجام می شد. این روزها توسط بچه ها بازی می شود.

Bodmin (تقریبا هر 5 سال)
هارلینگ به عنوان یک سنتی به عنوان بخشی از ضرب و شتم مرزها در Bodmin ، که در پایان "Beat" آغاز می شود ، زنده می ماند. این بازی توسط Rotary Club of Bodmin برگزار می شود. این بازی توسط شهردار بودمین آغاز می شود که یک توپ نقره ای را به داخل یک بدن آب معروف به "استخر نمک" می اندازد. هیچ تیمی وجود ندارد و پرتاب یک مسیر مشخص را دنبال می کند. هدف این است که توپ را از طریق "استخر شور کردن" از طریق A30 قدیمی ، در امتداد جاده Callywith ، سپس از طریق Castle Castle ، Church Church و Honey Street حمل کنید ، تا در برج برج در خیابان Fore به پایان برسید. شرکت کننده ای که توپ را به ساعت برجک می رساند 10 the پاداش از شهردار دریافت می کند. آخرین Bodmin Hurl در مارس 2015 به دنبال شکست مرزها برگزار شد و بعید است که تا سال 2020 دوباره برگزار شود.


ورزش پر هیجان فوتبال پرتاب ,بازی ,bodmin ,شهردار ,طریق ,برگزار ,بازی توسط ,توسط شهردار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Jalebdarham بیوگرافی منابع و جزوات درسی و دانشگاهی دنیای از خوشمزه ها پرتال تفریحی دل پاتوق از کجا شروع کنیم ؟ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه پکیج رادیاتور در شیراز آهنگ قدیم صادرات و واردات