بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

اتحادیه راگبی هم یک بازی حرفه ای و آماتور است و اتحادیه های دسته اول بر آن تسلط دارند: نیوزیلند ، ایرلند ، ولز ، انگلیس ، آفریقای جنوبی ، استرالیا ، آرژانتین ، اسکاتلند ، ایتالیا ، فرانسه و ژاپن. اتحادیه های سطح دوم و سوم شامل بلژیک ، برزیل ، کانادا ، شیلی ، فیجی ، جورجیا ، آلمان ، هنگ کنگ ، کنیا ، نامیبیا ، هلند ، پرتغال ، رومانی ، روسیه ، ساموآ ، اسپانیا ، تونگا ، ایالات متحده و اروگوئه هستند. اتحادیه راگبی توسط راگبی جهانی (WR) اداره می شود که دفتر مرکزی آن در دوبلین ، ایرلند واقع شده است. این ورزش ملی در نیوزیلند ، ولز ، فیجی ، ساموآ ، تونگا ، جورجیا و ماداگاسکار است و محبوب ترین شکل راگبی در سطح جهان است. بازیهای المپیک نسخه هفت نفره بازی را که به عنوان هفت راگبی شناخته می شود ، از ریو دو ژانیرو در سال 2016 به بعد وارد برنامه کردند. این احتمال وجود داشت که هفت ها در المپیک 2012 لندن یک ورزش نمایشی باشند اما بسیاری از ورزش ها از جمله هفت ورزش کنار گذاشته شدند.

در کانادا و ایالات متحده راگبی به فوتبال گریدیرون تبدیل شد. در اواخر دهه 1800 (و حتی اوایل دهه 1900) ، دو شکل بازی بسیار شبیه به هم بود (به نقطه ای که ایالات متحده توانست در بازی های المپیک تابستانی 1924 مدال طلای اتحادیه راگبی را بدست آورد) ، اما قوانین بی شماری تغییر می کند بازی مبتنی بر gridiron را از همتای راگبی خود که توسط والتر کمپ در ایالات متحده و John Thrift Meldrum Burnside در کانادا معرفی شده است ، متفاوت کرده اند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد بازی آمریکای شمالی می توان به جدا کردن بازی به افت ، بجای آزاد کردن توپ بلافاصله پس از برخورد اشاره کرد ، این الزام است که تیم دارای توپ حداقل برای یک ثانیه قبل از شروع بازی بعد از یک تکل ، در یک ترکیب قرار بگیرد (و مقدار مجاز تا 40 ثانیه برای انجام این کار) ، کمک هزینه برای یک پاس رو به جلو از پشت سایت آخرین تکل برای هر پایین ، تکامل تجهیزات پلاستیکی سخت (به خصوص کلاه ایمنی فوتبال و بالشتک شانه) ، کوچکتر و ضخیم تر گوی مناسب برای عبور دادن است اما ضربات ضربه را غیرعملی می کند ، یک میدان باریک تر و کوچکتر در واحدهای معمولی به جای متریک اندازه گیری می شود (در برخی از انواع بازی های آمریکایی یک میدان می تواند به اندازه 50 یارد بین مناطق انتهایی باشد) ، و یک میدان مشخص (مانند یک شبکه توری ، که از آن نام مستعار کد گرفته شده است) با خطوط مشخص شده در فواصل پنج حیاط.

 


ورزش پر هیجان فوتبال راگبی ,بازی ,اتحادیه ,ورزش ,متحده ,فوتبال ,ایالات متحده ,اتحادیه راگبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان مشاوره تحصیلی دانلود فایل های کمیاب ارزانی برنامه ریزی درسی گم شده در زمان Hcvert بیا تو کلینیک قو سپید شارژ دی