آموزش دروازه بانی در مشهد

مجارستان

در اروپای شرقی ، شماره دفاعی کمی متفاوت است. تیم ملی مجارستان با هدایت Gusztáv Sebes از سیستم 2–3–5 به 3-2–5 تغییر یافت. بنابراین تعداد دفاع 2 تا 4 از راست به چپ بود و در نتیجه دفاع راست (2) ، دفاع میانی (3) و دفاع چپ (4) ساخته شد. از آنجا که مفهوم پشت چهار تخت ، عدد (5) به مرکز دیگر تبدیل شده است.


آرژانتین

آرژانتین سیستم شماره گذاری خود را مستقل از بقیه جهان توسعه داد. این امر به این دلیل بود که تا دهه 1960 فوتبال آرژانتین کم و بیش از تحولات مربیان انگلیسی ، ایتالیایی و مجارستانی منزوی بود ، به دلیل محدودیت های فن آوری در آن زمان در ارتباطات و سفر با اروپا ، کمبود اطلاعات در رابطه با اخبار ، عدم آگاهی و / یا علاقه به آخرین نوآوری ها ، و ملی گرایی قوی که توسط Asociación del Fútbol Argentino ترویج می شود (به عنوان مثال ، در آن زمان بازی آرژانتینی ها در اروپا از بازی در تیم ملی آرژانتین ممنوع بود).

اولین سازند مورد استفاده در فوتبال آرژانتین 2–3–5 بود و تا دهه 60 ، این تنها سازمانی بود که توسط باشگاه های آرژانتین و تیم ملی فوتبال آرژانتین استفاده می شد ، فقط در موارد بسیار کمی مانند La Máquina از ریور پلایت از " دهه 40 که 3–2–2–3 استفاده می شد. در اواسط دهه 1960 در تیم ملی بود که آرژانتین با پیروزی در سه گانه کوپا لیبرتادورس (1968 ، 1969 ، 1970) با استفاده از 4–4–2 ، فوتبال آرژانتین سرانجام تشكیلات مدرن را در مقیاس اصلی به تصویب رساند و در آن سوی اقیانوس اطلس با همتایان خود مقابله كرد.

در حالی که شکل گیری اصلی 2–3–5 از همان سیستم شماره گذاری که در سال 1928 توسط باشگاه های انگلیسی دیکته شده بود استفاده می کرد ، تغییرات بعدی به طور مستقل توسعه یافتند.

شکل اساسی برای درک سیستم اعداد آرژانتین ، شکل 4–3–3 است ، مانند آنچه توسط مربی سزار منوتی استفاده شد و باعث شد آرژانتین در جام جهانی 1978 به پیروزی برسد ، تعداد بازیکنان به کار رفته عبارتند از:

    1 دروازه بان
    2 برگشت راست
    6 اولین مرکز برگشت / رفتگر
    4 مرکز برگشت / درپوش
    3 برگشت چپ
    8 هافبک راست
    5 هافبک دفاعی مرکزی
    10 مهاجم
    7 راست وینگر
    9 مرکز
    11 وینگر چپ

 


آموزش در مشهد آرژانتین ,استفاده ,فوتبال ,برگشت ,سیستم ,دفاع ,فوتبال آرژانتین ,مرکز برگشت ,توسط باشگاه ,سیستم شماره ,شماره گذاری ,سیستم شماره گذاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر پرستو استریو فرهاد آشپز مجموعه GameFast.ir تخفیفان معرفی کالاها و فواید آنها عربی امام علی (ع) لیمو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود موسیقی