آموزش دروازه بانی در مشهد

1958 سك تامپسون از لیگ راگبی به عنوان اولین مدیر سیاه پوست در هر رشته ورزشی در انگلیس شناخته شد.
1958 انگلیس در دومین مسابقه آزمون لیگ راگبی با تنها هشت بازیکن متناسب در زمین ، استرالیا را با نتیجه 25-18 شکست داد. آلن پرسکوت 77 دقیقه با بازوی شکسته بازی می کند.
1960 انگلیس قهرمان جام جهانی لیگ راگبی شد. این مسابقات بر اساس سیستم لیگ تصمیم گیری می شود.
1964 بازیکنان تعویضی برای اولین بار در لیگ راگبی مجاز بودند ، اما فقط برای بازیکنانی که قبل از نیمه وقت مصدوم شدند.
1966 ، هیئت بین المللی لیگ راگبی قانونی را تصویب می کند که به یک تیم صاحب اجازه سه توپ بازی داده می شود و در مبارزه چهارم یک اسکرام تشکیل می شود. نیمکره جنوبی سال بعد این قانون را تصویب می کند ، اما در سال 1972 به راگبی شش دسته ای تبدیل می شود و در سال 1983 اسکرام با تحویل جایگزین شد.
1967 لیگ راگبی حرفه ای روز یکشنبه را به عنوان روز اصلی مسابقه خود تصویب می کند ، تا تلاش کند حضور در مسابقات را تغییر دهد.
1968 بازیکنان تعویضی برای اولین بار در اتحادیه راگبی مجاز بودند ، اما فقط برای بازیکنان مصدوم.
1969 تور اتحادیه راگبی Springbok به انگلیس و ایرلند. این تور با اعتراض به آپارتاید همراه است. آفریقای جنوبی تا بعد از پایان آپارتاید دوباره به کشورهای داخلی نمی رود.
1969 سرانجام لیگ راگبی به عنوان یک ورزش در دانشگاه ها و کالج های انگلیس شناخته شد.
1970 انگلیس ، پس از پیروزی در دو مسابقه تست آخر ، خاکستر لیگ راگبی را در استرالیا به دست آورد.
جام جهانی 1970 لیگ راگبی جمعیت ضعیفی را در انگلیس جذب می کند. استرالیا برنده شوید.
1971 نیوزیلند برای اولین بار از زمان تور اصلی 1907-08 یک سری لیگ راگبی را در انگلیس به دست آورد.
1971 تور اتحادیه راگبی Lions در استرالیا و نیوزیلند. این تنها تیم شیرها است که موفق به کسب یک سری آزمایش در نیوزیلند شده است.
1971 تور اتحادیه راگبی Springbok در استرالیا با اعتراض برگزار شد.
1972 نگهبانان وقت و آژیرها برای اولین بار به لیگ راگبی وارد شدند.
1972 انگلیس جام جهانی لیگ راگبی را در فرانسه بازیافت.
1973 بربرهای اتحادیه راگبی همه سیاه پوستان را در پارک اسلحه کاردیف شکست دادند.
1973 انجمن لیگ راگبی آماتور انگلیس پس از شکایت از بی توجهی توسط RFL ، خود را برای اجرای این ورزش در سطح پایه تنظیم کرد. اتحاد مجدد رسمی 30 سال طول می کشد.
1974 تورهای شیرهای اتحادیه راگبی در آفریقای جنوبی. تماس بدنام '99'.
1975 ولز و انگلیس تیم های جداگانه ای را در جام جهانی لیگ راگبی برگزار کردند که طی چندین ماه در هر دو نیمکره بازی کردند. استرالیا با کسب یک امتیاز بالاتر از انگلیس در جدول لیگ نهایی ، جام را از آن خود می کند.
1976 تور اتحادیه راگبی نیوزیلند در آفریقای جنوبی. بیست و هشت کشور در اعتراض به عدم پذیرش کمیته بین المللی المپیک در ممنوعیت بازیهای نیوزیلند به دلیل سرپیچی از منع IOC در ارتباط ورزشی با آفریقای جنوبی ، بازیهای المپیک تابستانی 1976 را تحریم می کنند.


آموزش در مشهد راگبی ,انگلیس ,اتحادیه ,استرالیا ,نیوزیلند ,اولین ,اتحادیه راگبی ,آفریقای جنوبی ,برای اولین ,راگبی springbok ,مجاز بودند ,اتحادیه راگبی springbok منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزانی فروشگاه اینترنتی بوتیک می مارکت کد ۱۳۸۳۱۳ computer وبگاه ابهر1378- وبگاه هر ایرانی و ابهری خرید اینترنتی حقه های فوتوشاپ وبسایت تخصصی مهندسی عمران | آقای عمران