کریستال به ماده ای که ذرات تشکیل دهنده آن بصورت منظم در سه جهت قرار گرفته باشند می گویند.در بین مردم شیشه سرب دار را به اسم کریستال می شناسند. سرویس پذیرایی کریستال یکی از ظروف بسیار پر کاربرد و زیبایی است که در تمام خانه ها دیده می شوند. تفاوت عمده کریستال با بلور به درصد سرب به کار رفته در آن بر می گردد. لازم به ذکر است؛ که ظرف های کریستالی به زیبایی تراش خورده؛ و بسیار ظریف می باشند. به دلیل حساس و شکننده بودن کریستال، بیشتر برای دکوراسیون به کار می روند. اما برخی از ظروف کریستالی، وسایل مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان به حساب می آیند. سرویس کریستال جدید به میزان قابل ملاحظه ای در بازار و می شود.

 

اغلب مردم تمایل دارند که در منازل خود از شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال استفاده کنند.این وسایل را از جنبه های گوناگون می توان طبقه بندی نمود. به عنوان مثال رایج ترین ظرف های مخصوص دکور و پذیرایی از لحاظ جنس در یکی از گروه های زیر قرار می گیرند:

·        چینی

·        بلور

·        کریستال

·        سرامیک

·        ملامین

·        وسایل چوبی

·        لوازم مسی و برنجی

کریستال و ظروف تهیه شده از آن محصولاتی فوق العاده مرغوب و درجه یک هستند که در زمینه های گوناگون نظیر پذیرایی و مصارف دکوری و زینتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما متاسفانه کریستال نیز همانند سایر کالاهای با ارزش و پرطرفدار زیر رادار افراد سودجو قرار گرفته است و محصولات کریستالی فیک و تقلبی در بازار وجود دارند. شرکت ناخمن در سال 1834 توسط آقای Micheal Nachtmann تاسیس شده است. هدف اصلی از تاسیس این شرکت تولید ظروف لوکس و تزئینی کریستال بوده است. بنابراین اگر دوست دارید ظروفی کاملا یکپارچه و هماهنگ داشته باشید و آن ها را در مجالس و مهمانی های گوناگون به کار ببرید، ما سرویس کامل کریستال ناخمن طرح اوریون را به شما پیشنهاد می کنیم. سرویس کامل کریستال طرح اوریون توسط یکی از برجسته ترین تولید کنندگان کریستال بدون سرب داخلی یعنی برند ناخمن تولید شده است. این برند آلمانی با سابقه ای درخشان در تولید کریستال های بدون سرب با کیفیت همواره در تلاش است تا پاسخگوی نیاز های متنوع مشتریان خود باشد. 

 


کمان ناوک کریستال ,پذیرایی ,ظروف ,سرویس ,تولید ,گوناگون ,پذیرایی کریستال ,قرار گرفته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لباس کار اینجا فرشته ها هم غمگینند دانلود تحقیق majalenama هتل چت | تالار چت | چت روم تالار | چتروم هتل همه چی در همه