۷ نکته برای مراقبت از پوست در برابر پسوریازیس

افرادی که درگیر مشکل پوستی پسوریازیس هستند، باید تغییراتی در سبک زندگی شان بدهند تا این بیماری پوستی مزمن باعث اذیت روزانه نشود. در مقاله ای بسیار کاربردی و کامل راجع به هر آنچه که باید درباره پسوریازیس بدانید مطالبی ارزشمند بیان کردیم که خواندن آن را به شما توصیه میکنیم. در این مطلب توصیه هایی در مورد بهبود پسوریازیس و مراقبت از پوست در برابر پسوریازیس و تغییراتی که باید در سبک زندگی افرادی که پسوریازیس دارند اتفاق بیفتد بیان می کنیم. این تغییرات در سبک زندگی روزانه، میتواند التهاب پسوریازیس را آرام کند و زندگی راحتتری داشت.

توصیه هایی برای سازگاری با پسوریازیس

این توصیه ها به شما کمک میکند تا زندگی راحتتری با وجود پسوریازیس داشته باشید. اگر از پسوریازیس مبتلا هستید، به این توصیه ها عمل کنید:

۱- پوست خود را مرطوب نگه دارید

مرطوب کردن پوست یکی از موثرترین و در عین حال ساده ترین کارهایی است که می توانید برای پوست تحریک شده (پسوریازیس) انجام دهید. این کار می تواند به بهبود پوست و کاهش خشکی، خارش، قرمزی، درد و پوسته پوسته شدن کمک کند. مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات آبرسان عمقی باشد. ترکیباتی مانند کرم اوره و هیالورونیک اسید بسیار مفید هستند.

کرم اوره الی ژن

مرطوب کننده می تواند به شکل کرم، پماد، لوسیون و ژل باشد. مرطوب کننده خود را بر اساس میزان خشک بودن پوست خود انتخاب کنید. پمادها سنگین هستند و لایه ای ضخیم بر روی پوست می نشانند. لوسیون ها سبک تر هستند و به راحتی جذب می شوند. به دنبال یک مرطوب کننده بدون اسانس باشید.

 


oligen پسوریازیس ,پوست ,مرطوب ,توصیه ,زندگی ,کننده ,مرطوب کننده ,برابر پسوریازیس ,انتخاب کنید ,زندگی راحتتری ,توصیه هایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مووی نت ناودون لسکوکلایه عکس 123 فیلم دی تی آموز لباس کار الیاسون کامپیوتر پلاس به روز ترین وبلاگ خبری دنیای دیجیتال و IT