گاهی اوقات در هنگام مبل تختخواب شو این فکر مدام در ذهنمان می چرخد که آیا ن یک کاناپه عادی تصمیم عاقلانه تری نیست؟ در این جورمواقع به دلایلی احتیاج دارید که شما را متقاعد کنند. ما به کمک شما آمده ایم و به ۱۰ دلیل می توانیم شما را متقاعد کنیم که مبل تختخواب شو ب! حتی اگر تصمیم به ست مبلمان یا کاناپه هم دارید، باز پیشنهاد من این است که به مبل تختخواب شو 1 نفره یا 2 نفره فکر کنید. نه به عنوان یک گزینه جایگزین که به حتی به عنوان کاناپه اصلی.

اما چرا بهتر است مبل تختخواب شو بخریم و برای مبل تختخواب شو چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ در ادامه خواهیم گفت. این ۱۰ دلیل، شامل تمام مواردیست که شما باید بدانید، شاید اغلب آنها به سبک زندگی تان مرتبط باشد، اما در مورد مبل های تختخواب شوی مدرن، نکات و ملاحظاتیست که ممکن است از آنها مطلع نباشید اما قدرت این را دارند که نظرتان را به سمت مبل های تختخواب شو تغییر دهند.

 

 

 

۱. روی پر قو بنشینید

زمانی که می خواهید یک مبل تخت شو ب، درست مانند یک کاناپه، باید به دقت فریم مبل و اجزای آن، دوخت و کیفیت فوم، کیفیت ساخت و هم چنین ملاحظات شخصیتان مانند رنگ و پارچه و ابعاد را به خوبی بررسی کنید. مبل تختخواب شو شامل بخش های زیر است: فوم ( برای داشتن نشیمنی محکم تر و با اسکلت بهتر)، روکش مبل (برای ایجاد پوششی نرم) در بعضی موارد لمسه کوبی بر روی آن (برای عبور جریان هوا). مبل های تخت شو استحکام بیشتری نسبت به کاناپه ها دارند. انتخاب مبل تخت شو با ن های با پارچه های نرم وپرشده از پر، احساس راحتی خوبی را هنگام نشستن و خوابیدن روی آن در شما ایجاد می کنند.

 

 

 

۲. متفاوت باشید

یک زمانی بود که مبل های تخت شو مبلمانی بسیار سنگین و حجیم بودند که برای داشتن آنها احساس می کردید به تقویت کف خانه نیاز است.  اما با دیدن مبلمهای تخت شو جدید متوجه خواهید شد که هیچ تفاوتی میان مبل های تختخواب شو و کاناپه های عادی وجود ندارد و تختخواب شو ها به همان اندازه شیک و جمع و جور هستند.

 

 

 

۳. همه نیازها را یکجا پاسخ دهید

در گذشته در بهترین حالت، مبل های تخت شو تنها برای خواب  دونفر مناسب بودند. اما امروزه تنوعی از مبل های تخت شو موجود است. کاناپه های دونفره، که به مبل عشق معروفند Love Seat، مبل  دونفره (که عرض آن کمی بزرگتر از مبل عشق)، مبل سه نفره، مبل ال شکل که به راحتی همه به تختی برای خواب، درست متناسب با فضای مورد نظرتان وتعداد مهمان هایتان، تبدیل می شوند.

از نظر کاربردی مدل ها و انتخاب های زیادی داریم. تخت های کشویی که سطح پشتی صاف می شود تا یک تخت دونفره بدهد، تا مدل هایی  که بدون تغییر پشتی مبل تبدیل به تخت می شود. مدلی را انتخاب کنید که مناسب شرایط و مکان مورد نظرتان باشد. برای مثال مبل های تخت شو بدون دسته فضای کمتری اشغال می کنند.

 


 

 

۴. کلاسیک بمانید اما امروزی!

اگر چیدمان و سبک خانه تان سنتی و کلاسیک است، نگران نباشید، مبل های تخت شو در سبک کلاسیک هم تولید می شوند. حتی مدل تخت شو مبل کلاسیک چسترفیلد (Chesterfield) هم تولید می شود.

 

 

 

۵. فضا را بهینه مصرف کنید

زمانی که به مبل های تخت شو فکر می کنیم، مطمئنا ملحفه ها و محل قرار گیری آنها ذهن ما را درگیر می کنند. برای این مشکل هم پیش از این فکر شده است. بسیاری از تخت های مبل شو دارای محفظه ای برای ملحفه ها هستند، اگر نخواستید در داخل آن ملحفه بگذارید می تواند به نظم دهی اتاق نشیمن کمک کند و اشیای همیشه سرگردان در خود جای دهد. این امکانات همین جا تمام نمی شود. بعضی از آنها دارای میز تاشو برای قرار دادن غذا و نوشیدنی بر روی آن هستند.

 

منبع : https://tinyurl.com/sofabed-two

 

 

 

 

 


علی بابا تختخواب ,کاناپه ,کلاسیک ,ملحفه ,نظرتان ,مورد ,مورد نظرتان ,برای داشتن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جویا باش ، دلنوشته های یک پدر طریقت من خبرگزاری دوومیدانی ایران بهترین سایت ♥!کلیک نکنی ضرر کردی!♥ سلامت و پزشکی هیئت فرهنگی، مذهبی، انقلابی شباب الحسن (علیه السلام) بازی ای ار سایبر