تزريق چربي يکي از شايع ترين و موثرترين روش هاي جوانسازي و زيبايي در علم پزشکي و از جمله خدمات کلينيک هاي زيبايي است. نواحي مختلف بدن از صورت تا قسمت هاي مختلف بدن به علت افزايش سن به دليل تحليل رفتن پروتئين هاي موجود در پوست دچار افتادگي و فرورفتگي مي شوند. روش هاي بسياري جهت درمان اين مشکل وجود دارد اما تاکنون تزريق چربي راهکار بسيار موثر و موفقي بوده است، دليل آن هم ماندگاري طولاني مدت و طبيعي بودن آن مي باشد، نتايج به دست آمده در درمان با تزريق چربي نسبت به روش هايي از قبيل تزريق ژل و بوتاکس بسيار طبيعي تر است به همين دليل پرطرفدارتر از روش هاي ديگر مي باشد    .

 عملکرد تزريق چربي 

تزريق چربي همان طور که از نامش پيداست با استفاده از تکنيک هاي خاص خود چربي مورد نياز به نواحي تحت درمان تزريق مي شود، به اين گونه که پزشک متخصص با استفاده از تکنيک ليپوساکشن چربي را از نواحي مختلف بدن که داراي چربي هاي اضافي هستند جمع آوري کرده و آن را به نواحي تحت درمان تزريق مي کنند. نواحي که چربي از آن جا برداشت مي شود از پهلو ها، شکم، ران و باسن مي باشد. اما به دليل حساس بودن اين روش درمان بايد توجه داشت که حتما در کلينيک هاي معتبر و توسط پزشک متخصص انجام بگيرد. به همين خاطر شما عزيزان براي تزريق چربي در رشت به بهترين مرکز زيبايي مراجعه کرده و مانع از پيري روز به روز پوست خود شويد.

در رابطه با اينکه آيا چربي تزريق شده مي تواند حساسيت زا باشد باشد بايد گفت که خير، اين چربي هرگز آلرژي به جود نمي آورد به اين دليل که چربي برداشته شده از چربي هاي بدن خود بيمار مي باشد در نتيجه هيچ گونه حساسيتي براي فرد ايجاد نخواهد کرد.

از ديگر نکات قابل توجه در تزريق چربي که جزو مزيت هاي آن محسوب مي شود مربوط به ميزان تزريق آن مي باشد. در صورت تزريق کمتر و يا بيشتر از ميزان مورد نياز چربي هيچ مشکلي براي بيمار به وجود نمي آيد، در صورت تزريق کمتر با استفاده از تزريق مجدد اندازه ي موزد نياز از چربي را مي توان به طور مجدد به ناحيه تحت درمان تزريق کرد، در صورت تزريق بيشتر آن نيز خطري متوجه بيمار نمي شود زيرا چربي هاي اضافي توسط بدن به راحتي جذب خواهند شد.

مزيت هاي تزريق چربي 

1 - تزريق چربي نسبت به ساير روش ها از جمله بوتاکس و ژل بسيار موثرتر است

2 - ماندگاري اين روش نيز نسبت به ساير فيلرها طولاني تر است

3 - نتايج بعد از درمان به سرعت قابل مشاهده مي باشد

4 - جلسه ي درمان بسيار کوتاه است

5 - عدم نياز به بيهوشي

6 - دوره نقاهت بسيار کوتاه

7 - عدم بروز واکنش آلرژيک

8- نتايج بعد از درمان بسيار طبيعي تر از ساير روش ها مي باشد

9 - درد بسيار خفيف

کاربردهاي تزريق چربي 

1 - حجم دهي و فرم دادن به گونه ها

2 - حجيم کردن لب ها

3 - فرم دهي به چانه

4 - رفع خطوط خنده اطراف دهان

5 - رفع آکنه و اسکار هاي پوست

6 - فرم دهي و افزايش سايز سينه ها، باسن و ران

7 - پر کردن پشت دست ها که به دليل پيري تحليل رفته است

8 - رفع لاغري ناحيه شقيقه

9 - رفع گودي زير چشم

ماندگاري تزريق چربي 

در رابطه با ماندگاري نتايج و اثربخشي تزريق چربي مي توان گفت که ماندگاري اين درمان در بدن هر فردي متفاوت است. همچنين به تزريق صحيح آن با توجه به مهارت پزشک نيز بستگي دارد. در بعصي از موارد با توجه به تشخيص پزشک تزريق چربي به طور مجدد براي بيمار انجام مي شود تا نتيجه مطلوب به دست آيد. ماندگاري اين روش بسته به ناحيه تزريق شده نيز متفاوت و متغير مي باشد. به اين معني که ماندگاري اين روش در نواحي کم تحرک صورت و بدن ماندگاري طولاني تري نسبت به نواحي پرتحرک مثل اطراف دهان دارد.

مدت زمان بهبودي تزريق چربي 

مدت زمان بهبودي بعد از انجام تزريق چربي بستگي به ناحيه تحت درمان و مقدار و حجم ليپوساکشن انجام شده دارد و معمولا بين دو روز تا يک هفته متغير است.

در کلينيک پوست ، مو و زيبايي دکتر امامي سيگارودي افراد باتجربه و دوره ديده با استفاده از به روز ترين دستگاه ها و تجهيزات خود از تزريق ژل براي پر کردن فرورفتگي هاي صورت و بدن شما عزيزان به روش صحيح و دقيق استفاده خواهند کرد. از جمله ساير خدمات قابل ارائه در اين کلينيک ها ميتوان به ليزر موهاي زائد ، تزريق ژل، تزريق بوتاکس و . اشاره کرد.

 

 


کلینیک پوست مو و زیبایی تزريق ,چربي ,درمان ,ماندگاري ,بسيار ,نواحي ,تزريق چربي ,تزريق چربي  ,درمان تزريق ,صورت تزريق ,درمان بسيار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خاطره باز *-* ارت تستر | ارت سنج طراحی سایت در تبریز - نمایندگی اخوان - نمایندگی استیل البرز - باربری تهران بست نوحه بـدون تـاریــخ ، بــدون امضــــا BLOG modernpsychology دانشکده پرستاری شهرستان مغان (گرمی)