دزفول- شهردار دزفول از و نصب فرستنده دیجیتال دردزفول و تحقق مطالبه چندین ساله شهروندان دزفولی خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد  اظهار کرد: با توجه به اهمیت دریافت شبکه های دیجیتال در شهرهای شمال استان بویژه دزفول، موضوع در دستور کار شورای اسلامی شهر دزفول قرار گرفت.

وی افزود: براین اساس مقرر شد تا دستگاه فرستنده دیجیتال با پرداخت هزینه از سوی شهرداری دزفول توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان اری‌ و نصب شود.

شهردار دزفول عنوان کرد : به منظور جلوگیری از اشاعه فرهنگ غربی بوسیله شبکه های ماهواره ای و درخواست های مکرر شهروندان جهت تقویت شبکه های داخلی با لایحه شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر دزفول، دستگاه فرستنده پرقدرت دیجیتال برای این شهرستان تامین می شود که براین اساس شهرهای اندیمشک و شوش نیز تحت پوشش قرار می گیرند.

کرمی نژاد اعتبار این فرستنده پرقدرت را سه میلیارد ریال از بودجه جاری شهرداری دزفول عنوان و بیان کرد: این فرستنده در اختیار ایستگاه رادیو شهری دزفول قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: علی رغم فشارهای اقتصادی موجود در خصوص اجرای پروژه ها و پرداخت حقوق پرسنل که هم اکنون گریبانگیر مجموعه شهرداری است به علت اهمیت موضوع راه اندازی این فرستنده، تمام تلاش خود را جهت تأمین اعتبار این سیستم انجام داده ایم.

شهردار دزفول بابیان اینکه تا کنون ۵۰ درصد مبلغ این دستگاه پرداخت و عملیات نصب انجام شده، افزود: همزمان با  یوم الله ۲۲ بهمن این فرستنده به بهره برداری رسید و شهروندان دزفولی از این پس می توانند صدا و تصاویر شبکه های داخلی رادیو و تلویزیونی را با کیفیت مناسب دریافت کنند.


وبلاگ فرستنده های دیجیتال استان خوزستان دزفول ,فرستنده ,دیجیتال ,شبکه ,شهرداری ,پرداخت ,شهردار دزفول ,فرستنده دیجیتال ,دزفول عنوان ,اعتبار ,شهرداری دزفول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

S.HAMID.MOHAMMADI شعر های من Mr migmig نیو فایل | مرجع فایل های دانلودی مجله عقل کل فایلوز دانلود آهنگ جدید