مراقبت از پوست با استفاده از لوسیون بدن

استفاده از لوسیون بدن در حفظ رطوبت و زیبایی بدن بسیار موثر است و مراقبت از پوست با استفاده از لوسیون بدن بسیار اهمیت دارد.
اگردست‌هايتان بعد از شستن ظرف يا گردگيري خانه حساس و خشک مي‌شود و گاهي اوقات مي‌خارد، لوسيون‌هاي دست به کمک شما مي‌آيد. بد نيست شيشه‌اي از لوسيون مورد علاقه‌تان را در آشپزخانه نگه داريد و بلافاصله بعد از اتمام کارهاي منزل سراغ آن برويد و تمام دست‌تان را به آن آغشته کنيد.
استفاده از لوسيون‌هاي بدن يکي از ساده‌ترين راه‌هاي حفظ سلامت پوست بدن‌ است. لوسيون‌هاي حمام بدن باعث مرطوب‌ کردن سطح پوست‌ مي‌شود و از خشک شدن پوست‌تان جلوگيري مي کند؛ در حالي که لوسيون‌هاي معمولي بدن به پوست‌تان حس طراوت و جواني مي‌بخشد.

افرادي که در مناطق خشک زندگي مي‌کنند و پوستي حساس و خشک دارند، اغلب از لوسيون‌هاي بدن استفاده مي‌کنند. پوستي که به‌خاطر خشکي، سرما و گرماي بيش از حد حساس و تحريک شده است احتياج به مراقبت ويژه‌اي دارد. شما مي‌توانيد با استفاده از لوسيون‌ها رطوبت و مراقبت‌هاي ويژه را به پوست‌تان هديه دهيد. برخي از افراد به‌طور ژنتيکي پوست حساسي دارند و به شرايط آب و هوايي و اقليمي ربطي ندارد؛ به اين افراد استفاده از لوسيون‌هاي حمام را پيشنهاد مي‌کنيم. استفاده از انواع روغن‌هاي گياهي نيز به‌عنوان لوسيون حمام رايج است.

حتي اگر پوست شما از نوع معمولي يا چرب باشد، بازهم ممکن است بخش‌هاي خشکي از بدن‌تان مانند اطراف آرنج و زانوها شما را ناراحت کند. شما مي‌توانيد با استفاده از لوسيون‌هاي بعد از حمام و قبل از خواب به داد اين نواحي از بدن‌تان برسيد. استفاده منظم از لوسيون‌ها در رفع خشکي‌هاي اطراف زانو و آرنج معجزه مي‌کند.

کدام براي پوست ما مناسب ترهست؟

اينکه کدام يک از اين محصولات مراقبت از بدن بهترند، به نوع پوست شما مربوط مي شه. البته کمي هم به سليقه، مثلا بعضي ها دوست ندارند چربي روي پوستشون بمونه، پس بهتره از لوسيون استفاده کنند که چربي کمتري داره.

اما در کل، اگر پوستتون خشکه از اون جا که لوسيون ها و کرم ها حاوي آب هستن، مي تونن گزينه ي مناسبي باشند. لوسيون ها به علت چربي پايين، براي پوست هاي چرب عالي هستند، در حالي که کرم ها براي پوست هاي خشک بهترند.

از آنجا که کره بدن، بالم و روغن بدن بافت غليظي دارند و زمان بيشتري روي پوست مي مونن، براي پوست هاي خشک گزينه مناسبي هستند. خيلي ها دوست دارند از Body Butter روي نواحي بسيار خشک بدن مانند لب، آرنج ها، زانو ها و پاها استفاده کنند.

خلاصه، تنها ماده اي که واقعا باعث مرطوب کردن پوست مي شه آبه ( يا ترکيبات و محلول هايي که ميزان زيادي آب دارند)، پس اگر پوست شما واقعا خشکه محصول رو روي پوست مرطوب استفاده کنيد يا محصولي رو انتخاب کنيد که درصد بالايي آب داشته باشه. روغن ها و کره بدن ها باعث نرم و لطيف شدن پوست مي شوند و با ايجاد يک لايه روي پوست از هدر رفتن آب پوست جلوگيري مي کنند. کره و روغن بدن (برخلاف روغن معدني) پر از انواع ويتامين ها و مواد مغذي هستند و پوست را تقويت مي کنند.

با دانستن اين تفاوتها به راحتي مي تونيد موقع خريد، محصول مناسب پوستتون رو بدون سردرگمي پيدا کنيد.


مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به استرالیا ، اقامت پوست ,استفاده ,لوسيون‌هاي ,لوسيون ,مراقبت ,روغن ,براي پوست ,استفاده کنند ,لوسيون‌هاي حمام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیجی کنکور رامبو کرونا بزرگترین دروغ قرن سایت موفقیت هر از گاهی آموزشگاه رانندگی در مشهد،آموزشگاه آنلاین رانندگی مشهد فارس ام پی تری موزیک