در دنیای اینترنت وبسایت‌هایی راه‌اندازی شده که از طریق آنها، افراد و شرکت‌های مختلف توانستند با دیگران ارتباط برقرار کنند و خدمات خود را به یکدیگر عرضه کنند. گاه‌های اینترنتی یکی از این راه‌ها بود که در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه ویژه‌ای را در بین کاربران پیدا کند. امروزه این وبسایت‌های گاهی به اندازهای پیشرفت کردند که تقریبا همه انتظارات یک ار را هنگام انتخاب و کالا را شامل می شوند.

در حال حاضر گاه‌های اینترنتی متعددی را که فعال هستند میتوان به وفور دید و هر روز نیز به تعداد آنها اضافه می‌شود. با توجه به تنوع کسب و کارها در زمینه‌های مختلف، برخی از گاه‌های اینترنتی به صورت تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می‌کنند. در ادامه به معرفی گاه اینترنتی که به طور خاص در زمینه قطعات لپتاپ فعال هستند میپردازیم. از این که با ما همراه هستید ممنونیم.

سایت blsco.ir

مجموعه لپ تاپ بهار با مدیریت مهندس محمدرضا حیدری در سال 1383 به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات , واردات و پخش قطعات لپ تاپ با برند BLS در کشور کویت شروع به کار کرد . پس از کسب موفقیت های متوالی با شعار همیشه با شما اقدام به گسترش شعب خود در شیراز و اصفهان کرد .سپس لپ تاپ بهار قدم در راه به نهایت رساندن خدمت رسانی در زمینه کاری خود و تعیین استاندارد های جدید در بازار کار شیراز و ایران گذاشت وفعالیت خود را به صورت فیزیکی و آنلاین گسترش داد. این مجموعه ضمن داشتن حضوری از طریق سایت با آدرس (https://www.blsco.ir) امکان اینرتنتی را نیز برای کاربران فراهم کرده است. مجموعهای عظیم از بزرگترین برندهای جهان همچون ایسوس (Asus) , دل (DELL) , اچ پی (HP) , سامسونگ (Samsung) و ده ها برند معتبر دیگر و مقصدی نهایی برای هر نوع کالای مربوطه از قبیل انواع شارژر لپتاب, باتری لپ تاپ , درایو نوری , قاب لپ تاپ، ال سی دی لپ تاپ ,فن لپتاب , کیبرد لپتاب , هارد دیسک , قطعات داخلی لپ تاپ و هر آنچه مورد نیاز تعمیر کاران لپ تاپ می باشد.

 

 


آل سینگ زمینه ,اینترنتی ,قطعات ,لپتاب ,صورت ,گاه‌های ,گاه‌های اینترنتی ,قطعات لپ‫تاپ ,فعال هستند ,صورت تخصصی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Free Fire VIP PershianMusic دانلود پروژه مالی حسابداری ucation اتیسم با طعم سرگرمی Golmahd نورگرام مشاور ایمنی آتش نشانی و تاسیسات گرمایش برودت پارس سایت امنیتی قرارگاه شب|متفاوت ترین سایت امنیتی تور لحظه آخری