طرز تهیه خورشت کرفس با مرغ

مرحله اول

برای تهیه خورشت کرفس با مرغ ابتدا پیاز را به صورت نگینی خورد کنید ، سپس ماهیتابه را بر روی حرارت اجاق گاز گذاشته مقدار کمی روغن اضافه کنید ، سپس پیازهای خرد شده را درون ماهیتابه ریخته و آنها را تفت دهید تا پیاز ها سبک و شیشه ای شوند .

مرحله دوم

در این مرحله مرغ را همراه با زعفران به پیاز های سرخ شده اضافه کنید و آنها را تفت دهید تا زمانی که کمی پوست مرغ برشته شود سپس مقداری آب اضافه کنید و در ماهیتابه را قرار دهید و صبر کنید تا مرغ پخته شود برای چاشنی خورشت خانگی هم از مقدار کمی زنجبیل و ادویه خورشتی استفاده نمایید .

مرحله سوم

در این فاصله کرفس ها را تمیز کرده و آنها را به صورت خلالی خرد نمایید ، برگ های داخلی و لطیف کرفس ها را هم خورد کنید ، سپس سبزی های خرد شده را درون ماهیتابه ریخته و با مقدار کمی روغن آنها را به خوبی سرخ نمایید ‌.

مرحله چهارم

در اواخر پخت سبزی های سرخ شده را خورشت کرفس اضافه کنید و تمام مواد را با هم به خوبی مخلوط نمایید ، حالا اجازه دهید تا خورشت به خوبی و کاملاً پخته شود و در اصطلاح به روغن بیفتد ، توجه کنید که کرفس ها زیاد پخته نشوند ، اگر کرفس له شود خورشت شما زیبایی خودش را از دست می‌دهد .


تفریحی کرفس ,خورشت ,مرحله ,نمایید ,دهید ,ماهیتابه ,اضافه کنید ,خورشت کرفس ,تهیه خورشت ,ماهیتابه ریخته ,خورد کنید ,درون ماهیتابه ریخته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کاغذ دیواری دانلود فیلم ,دانلود سریال ,رز دانلود barghta رنگارنگ آلما کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. iranhesabdar :: ایران حسابدار تنهایی من