پاک کننده چسب چیست؟

بارها برای ما پیش آمده هنگام استفاده از چسب مانند چسب ۱۲۳ ، چسب مایع ، اسپری فوم … مقداری از آن چسب روی لباس یه بدست ما چسبیده و به سختی توانستیم آن را پاک کنیم ، یا بارها پیش آمده هنگام استفاده از چسب قطره ای روی دست یا بین دو انگشت چسبیده و بعد از چند روز شستشو با مواد شیمیایی توانستیم اثر این نوع چسب را از بین ببریم .

پاک کننده چسب بلک پاور برای از بین بردن این نوع چسب ها در نظر گرفته شده است تا بتواند آن ها را از سطوح مختلف جدا کند . فرمولاسیون ساخت این چسب پاک کن مناسب برای پاک کردن انواع چسب  یا برای حلال بین دو پیوند خاص (بین دو سطح یا …) طراحی شده است ، همچنین از این حلال چسب یا چسب پاک کن برای از بین بردن باقی مانده اثر نوار چسب هم می توان استفاده کرد .

چسب پاک کن بلک پاور

چسب پاک کن بلک پاور پاک کننده انواع چسب های :

چسب پاک کن برای از بین بردن سیلی

 

  • جز بهترین گزینه های برای پاک کردن چسب ناخن
  • از بین برنده جوهر  و…

نحوه استفاده از پاک کننده چسب بلک پاور :

مقداری پاک کننده را  بر سطوح ، مکان های دار و یا قطعاتی که با چسب ، به شکل نا مناسب به هم متصل شده اند آغشته نموده و پد مخصوص را سطوح مورد نظر قرار دهید . این عمل بستگی به ضخامت چسب ، از چند ثانیه تا چند دقیقه برای نرم کردن و فرآیند از بین بردن چسب به طول می انجامد و  توجه داشته باشید که در حین کار درب بطری را برای جلوگیری از تبخیر ماده بسته نگه دارید .

معمولا از این پاک کننده چسب می توان برای آثار بجا مانده از چسب ، روی سطوح فلزی ، سنگی ، شیشه ای ، تفلونی و پارچه ای استفاده کرد .

توجه نمایید که پاک کننده بلک پاور برای اجسام نایلونی مناسب نیست .

نحوه کاربرد بر روی انگشتان به هم چسبیده :

کمی از محلول پاک کننده چسب را روی محل مورد نظر ریخته و بعد از نفوذ به چسب انگشتان خود را به آرامی از هم دور نمائید و با آب و صابون محل مورد نظر را بشویید .

چسب پاک کن بلک پاوربر روی انگشتان به هم چسبیده

 


معرفی انواع چسب کننده ,سطوح ,استفاده ,پاور ,انواع ,بردن ,کننده انواع ,باقی مانده ,سطوح مختلف ,هنگام استفاده ,آمده هنگام ,آمده هنگام استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق دونی ناز چت | چت روم ناز | چت روم فارسی | چت باران دیار همت و صمیمیت ( روستای خشک ) قانون بی قانون ذکر دعا | بزرگترین بانک ذکر و دعا پرنده فناوری شادُ بانشاط تخفیف ویژه فقط برای امروز دانلود آهنگ های رایگان ایرانی و خارجی فروشگاه اینترنتی بازار روز