اپل در تولید آیفون ۱۲ با کمبود قطعه روبرو شد!توسط حسن شیرازیکدخبر ۱۸۴۶بدون دیدگاه

iphone12 3

کمپانی اپل در تولیدِ آیفون‌های جدید برای تامین کردن تراشه‌ای که در مصرف برق در آیفون و دیگر وسیله‌ها، صرفه‌جویی می‌کند با کمبود روبه رو شد. به گزارش دانوتک، اپل هنوز هم اعلام نکرده است که کمبود این تراشه‌ها تا چه حد در عرضه‌ی گوشی‌های آیفون در سه ماهه جاری که پرتقاضاترین فصل اپل به شمار می رود، محدودیت ایجاد خواهد کرد. منابع آگاه اظهار کردند با وجود این کمبود احتمالاً تامین کنندگان اپل تولید مدل جدید آیفون ۱۲ را نسبت به سفارشهای سایر مشتریانشان در اولویت قرار خواهند داد. در ادامه وبلاگ ما همراه باشید.

 

بالا رفتن تقاضا

زیادشدن تقاضا برای سیلی در تولید مجموعه‌ای از محصولات و اختلالات زنجیره تامین به دلیل همه گیری Covid19 دلیلِ اصلی این کمبود هستند. شرکتِ تایوانی TSMC در اکتبر اعلام کرد که موبایل‌های هوشمند ۵G به ۳۰ تا ۴۰ درصد محتوای تراشه بیشتری نسبت به گوشی‌های ۴G نیاز دارند. این مورد و ابهامات دیگر نسبت به روند همه گیری ویروس کرونا باعث شده است تا مشتریانِ قطعات، قطعاتشان را از ترس کمبود پنهان کنند. مخصوصاً پس از این که شرکتِ هواوی هم در آستانه ماه سپتامبر در زمان اجرای تحریم های آمریکا علیه این شرکت قرار گرفت و به همین دلیل دست به انبارسازی عظیم قطعات مورد نیازش پرداخت. این انبار سازی و جمع آوری قطعات به مشکلات موجود در صنعت الکترونیک جهانی را که همچنان با پیامدهای قرنطینه قبلی و مختل شدن تولید دست و پنجه نرم می کند افزوده است. انتظار می‌رود که این اختلالات و مشکلات در شش ماه آینده نیز ادامه پیدا کند.

مدیریت مصرفِ برق در آیفون ۱۲ با توجه به قابلیتهای دوربین و ۵G اهمیت بیشتری نسبت به مدلهای قبلی دارد و این مورد نیازِ کمپانی اپل را برای این قطعات افزایش می دهد. شرکتِ اپل اخیرا مدل‌های ۵G خود را عرضه کرده و تحلیلگران تقاضای قوی برای این گوشیها را پیش بینی می کنند. مدیرعاملِ اپل(تیم کوک) اخیراً در کنفرانس اخیری که با تحلیلگران داشت درباره محدودیت عرضه آیفون ۱۲، مک، آی پد و برخی از مدلهای اپل واچ هشدار داد. بر اساس گزارش تولید شده توسط بلومبرگ، تیم کوک گفته بود مسائل و مشکلات برای تولید آیفون تعجب آور نخواهد بود زیرا اپل تازه افزایش تولید را شروع کرده و پیش بینی درباره‌ی طولانی و استمرار محدودیتهای عرضه دشوار خواهد بود.

منبع: https://danotech.ir/lack-of-iphone-12-parts


دیجیتال مارکتینگ تولید ,آیفون ,کمبود ,نسبت ,مشکلات ,عرضه ,تولید آیفون ,بیشتری نسبت ,کمبود قطعه ,قطعه روبرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Xmir مجله ی تفریحی همه چیز بلاگ و روزمره ها در انتظار Antonelladuawmma Rede zist4 دریا هنرستان پسرانه غیردولتی کار رفسنجان دانلود آهنگ جدید خوانندگان معروف ایرانی و خارجی شبکه اجتماعی وبکو