نسل امروز نسلی وابسته به دنیایی سرشار از تکنولوژی که حتی تصور یک لحظه عاری از آن نامفهوم است. روزگاری نه چندان دور ایجاد سایت شخصی یا کاری، برای هر کسی مقدور نبود. تنها سازمان های بزرگ و شرکت های فناوری، از وب سایت ها بهره می بردند. اما در یک دهه گذشته اینترنت هیچ حد و مرزی نمی شناسد و جهان ما را دگرگون کرده است. هر نوع اطلاعاتی که می خواهید را، به کمک اینترنت و البته وب سایت ها، می توانید به دست آورید. از خواندن یک خبر گرفته تا های اینترنتی که با چند کلیک انجام می شوند، همگی را مدیون وب سایت ها و شبکه جهانی اینترنت هستیم.

بهره برداری از فضای وب به عنوان یک ابزار مهم در تجارت بسیار حایز اهمیت می باشد. حتی آن دسته از کسب و کارهایی که خود را در زمینه تجارت سنتی موفق می‌دانند باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند. اینترنت یکی از بسترهای مناسب کسب و کار است که روز به روز بر کاربران آن افزوده می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در ایجاد روابط تجاری موفق ایفا نماید. از همین رو طراحی یک وب سایت مناسب، اولین گام در جذب مشتریان جدید در بازاریابی اینترنتی  به شمار می رود.

وب سایت شما می تواند دلیل موفقیت تجارت شما باشد یا دلیل شکست آن ! این عامل به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما به روی مخاطب بستگی دارد. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان، کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمی کند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان می توان به صرفه جویی در زمان، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد. گرچه برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بدیهی بنظر می رسد ولی اولین و مهمترین گام برای شروع، انتخاب یک شرکت طراحی قدرتمند است که علاوه بر به‌ کارگیری استانداردهای روز جهان و نام آشنا بودن، خلاق بوده و بتواند چهره جذابی از برند شما را برای کاربران نمایان سازد.

مرکز تخصصی طراحی سیرن در شیراز مفتخر است، با کمک کارشناسان باتجربه و آکادمیک خود، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، طراحی گرافیک، عکسبرداری صنعتی، ارائه پلن های دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی گاه اینترنتی در ایران و شیراز می باشد. امروزه طراحی وب سایت تنها برنامه نویسی نیست، طراحی سایت تلفیقی از هنر و برنامه نویسی است که می تواند تجارت شما را متحول نماید و سیرن یکی از بهترین برندهای طراحی وب سایت در کشور می باشد.

طراحی و بهینه سازی بیش از 600 پروژه وب سایت فعال شامل گاه اينترنتي، سايت شرکتي و خدماتی، سايت خبري، سایت شخصی، سایت گردشگری، آموزشی و . اطمینانی است که شما سیرن را به عنوان مجری خدمات وب خود انتخاب کنید. برای سیرن که برترین شرکت طراحی سایت است، تفاوتی ندارد که شما یک سایت را برای اداره، گاه، بیمارستان و یا هر کسب‌وکار کوچک یا بزرگ دیگری تهیه نمایید. شرکت طراحی سایت سیرن به واسطه برخورداری از طراحان متخصص و زبده در زمینه طراحی سایت، یک وب‌سایت حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که به واسطه آن بتوانید با خاطری آسوده به ارائه خدمات به مخاطبان خود مشغول باشید. طراحی سایت طبق استانداردهایW3C ، گارانتی یک ساله، طراحی سایت اینترنتی با گرافیک اختصاصی و مشتری مداری چهار اصلی است که از اولین روزهای تاسیس تلاش بر پایبند بودن به آن در تمامی فعالیت های شرکت به چشم می خورد. هدف اصلی سیرن دیدن لبخند رضایت بر لبان شما مشتریان عزیزمان است.

 افتخار سیرن ارائه اطلاعات علمی و روز جهان به مشتریان خود می باشد، در همکاری با سیرن شما با جدیدترین اطلاعات در حوزه طراحی و بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد و در خدمات ارائه شده به شما از بروز ترین تکنولوژی های دنیای فناوری اطلاعات استفاده خواهد شد. یک کمپانی در صورتی می‌تواند به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت معرفی شود که بتواند خلاقیت و نوآوری در طراحی سایت را با تکنولوژی‌های روز با یکدیگر به کار گیرد. بنابراین بایستی به آخرین تغییرات روز طراحی سایت آگاهی داشته‌باشد و قادر به ارائه خدمات پشتیبانی در بالاترین سطح باشد.

طراحی عناصر گرافیکی زیبا و حرفه ای

طراحی سایتی با ظاهری کاربرپسند و خلاقانه که کاربران با ورود به سایت احساس خوبی داشته و آنها را به ماندن در سایت ترغیب نماید، یکی از مقوله های مهم در طراحی سایت می باشد که منجر به بازدهی بالا و همیشگی سایت می گردد. طراحان زبده و ایده پرداز ما در سیرن با انتخاب رنگ مناسب، لوگوی خاص، چیدمان بصری خلاقانه و دسته بندی درست،  امکان دسترسی سریع به منوها  و در طراحی سایت شما کاربران را به ماندن و چرخیدن در سایت وادار می نمایند. همان چیزی که از آن با عنوان تجربه کاربری خوب یاد می‌شود.

واکنش گرایی

امروزه اکثریت کاربران با گوشی و تبلت به وب گردی می پردازند به این خاطر قابلیت واکنشگرایی در طراحی سایت امری ضروری قلمداد می گردد. هدف از طراحی سایت ریسپانسیو راحتی کار کاربران و عدم بهم ریختگی وب سایت شما می باشد و همچنین حذف نسخه موبایل. از مزایای طراحی سایت ریسپانسیو می توان به سازگاری با اسمارت فون ها، تبلت ها و نوت بوک ها و. اشاره نمود. در نهایت بزرگترین مزیت سایت های ریسپانسیو، افزایش آمار بازدید، افزایش رنکینگ و سازگاری باتمام مرورگرها و می توان اشاره کرد.

متخصصان سیرن به خوبی به این امر واقف بوده و در هنگام طراحی سایت از جذب هیچ کاربر یا مخاطبی غافل نخواهند ماند.

سئو و بهینه سازی

از مهمترین ویژگی های بکار رفته در طراحی های سیرنرعایت اصول سئو و پیاده سازی پروژ های خود بر اساس بهترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا می باشد، سیستم های مدیریت محتوای بکار رفته در نمونه کار های سیرن تمامی استاندارد های لازم طراحی وب جهانی را دارا هستند. سئو و بهینه سازی سایت شامل مواردی نظیر رعایت استاندارد‌های کد نویسی، استفاده درست از تگ‌ها، سرعت و حجم مناسب قالب سایت و سایر موارد تاثیرگذار در سئوی سایت از همان ابتدا یعنی زمان برنامه نویسی و کد نویسی سایت رعایت می شود. اگر این موارد به خوبی مورد توجه قرار گیرند، بدون شک در آینده برای بهینه کردن سایت مطابق با الگوریتم‌های گوگل هزینه کمتری صرف خواهد شد و وب سایت شما در آینده می تواند از طریق موتور جستجوی گوگل هم ورودی داشته و به رونق کسب و کار شما کمک نماید .

رعایت نکات برندسازی، رعایت نکات فنی و ایمنی وب سایت و سطوح دسترسی آسان از دیگر نقاط قوت شرکت طراحی سایت سیرن می باشد.

با شرکت طراحی سایت سیرن هر آنچه از ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. فقط کافیست تصورات خود را باور کنید و طعم شیرین رویایتان را با سیرن در دنیای واقعی تجربه کنید. این شرکت پروژه ها را با دقت و وسواس زیادی به انجام می رساند چرا که بر این باور است که پروژه ی امروز، کارنامه فردای شرکت می باشد و موفقیت مشتریان موفقیت این مجموعه خواهد بود.

وجود گواهینامه و تاییدیه ها در کارنامه شرکت سیرن خود مهر تاییدی بر گفته های ماست.

  • برند نمونه فناوری اطلاعات در سال 1395
  • دریافت گواهینامه سنجش رضایت مشتری ( ایزو 10004:2010 )
  • دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت خدمات ( ایزو 9001:2015 )
  • دریافت گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتری ( ایزو 10002:2014 )

کارشناسان طراحی سایت و سئو سیرن برای آگاهی بیشتر شما عزیزان در ارتباط با طراحی و بهینه سازی سایت خود، با مشاوره رایگان آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.


دیجیتال مارکتینگ سایت ,طراحی ,سیرن ,شرکت ,خدمات ,بهینه ,طراحی سایت ,شرکت طراحی ,بهینه سازی ,سایت سیرن ,دریافت گواهینامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولید پروفیل آلومینیوم در ایران فروشگاه اینترنتی بزرگ مهدی Soon Delete همه چی موجوده دفتر پیشخوان دولت معرفی کالا پارسام آموزشگاه مجازی طراحی و نقاشی استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن دانلود کارتون ، آهنگ جدید سایت رسمی استقلال گالری عکس وتصویر