5روش برای گسترش بازاریابی مجازی

برگرفته از بانی سایت
 

كسب يك تجربه موفق براي يك برند به طور آنلاين از تركيب عواملي نظير مكان عرضه، محصول و مردم خريدار آن حاصل مي شود. بازاريابي مجازي فرصت هاي جديدي را پيش روي برند ها قرار مي دهد. تعادل ميان اين فاكتورها بستگي به نوع كسب و كاري دارد كه شما در آن حوزه مشغول فعاليت هستيد. برندهاي فعال در حوزه هتلداري در اصل نگران نمايش امكانات خود به طور آنلاين، خرده ان نگران نمايش محصولات و شركت هاي ارائه دهنده خدمات نگران معرفي نيروهاي خود هستند.

از همه بهتر، شما نياز به بودجه اي كلان براي انجام اين كار نداريد. در زير به پنج راه جديد استفاده از تكنولوژي هاي نوين براي كسب و كارهاي مختلف اشاره شده است:

1. يك تور مجازي راه بيندازيد.

فرضيات خود را به طور آنلاين انتقال دهيد و براي مشتريان فرصت كشف و بازديد از وبسايت خود را به وجود آوريد. تعامل، آن ها را تا ابد جذب خود نگه مي دارد و مشوقي براي بازديد آن ها در زندگي واقعي خواهد بود. تورهاي مجازي مي توانند با انواع مختلف كسب و كارها از هتل ها و رستوران ها گرفته تا گاه ها و تالارها، مدارس و آموزشگاه ها. يك عكس دو بعدي بي حركت فقط براي مدت كوتاهي كاربران را به سوي خود جذب مي كند. همه چيز بايد 3D و تعاملي باشد.


. كيفيت تور مجازي خود را با افزودن يك لايه تعاملي بالا ببريد2.

خدمات نرم افزاري جديد نظير "TourDash"، با اطلاعات، نقاط قابل كليك، انيميشن ها، ويدئوها و غيره يك لايه را به تور مجازي شما مي افزايند. به اين ترتيب به بازديد كنندگان مجازي خود اجازه مي دهيد تا از طريق تعامل با تورتان، فرصت شرح جزئيات بيشتر درباره محصولات و خدمات را به شما و در نتيجه هدايت آن ها به سوي خريد را فراهم كنند. براي مثال يك بازديد كننده مي تواند با كليك كردن بر روي تخت در يك اتاق هتل به صفحه رزرو آن اتاق خاص وارد شود. در ادامه امكان كليك كردن بر روي منو واقع بر روي ميز رستوران و مشاهده غذاهاي خاص هفته اي كه در آن هستيم، وجود دارد.

3. به عكاسي 360 درجه اي از يك محصول فكر كنيد.

تماشاي يك گالري از تصاوير مختلف يك كفش از زواياي مختلف جايگزيني ضعيف براي در دست گرفتن آن به شمار مي رود. شما مي توانيد با مشاهده يك عكس 360 درجه اي از يك محصول واقعا آن را تجربه كنيد كه البته به كاربران اجازه چرخش تصوير يك محصول بر روی صفحه نمايش را مي دهد. اين توهم به خصوص زماني موثر خواهد بود كه تصويرش در يك موبايل لمسي ديده شود. اين در حالي است كه 60% از خريداران اينترنتي همين كار را مي كنند.

4. از يك ويدئوي تبليغاتي يا امكان چت زنده براي خلق مجدد تصوير مورد علاقه كاربران از خود استفاده كنيد.

كاربران از كسب و كارهايي كه خدمات رساني به مشتري را به يك وبسايت يا سيستم تلفني محول مي كنند، خسته شده اند. آن ها علاقمند به كسب و كار هايي هستند که يك چهره انساني قابل اعتماد و مفيد را معرفي مي كنند. براي مثال برقراري يك تماس ويدئويي با يك نيروي پشتيباني واقعي كه قابليت كنترل از راه دور ابزار شما براي حل مشكل آن را دارد، جذاب است.

5.به محل هاي دسترسي به محتواي خود دقت كنيد.

گاه آنلاين شما بيش از يك ورودي دارد. محل هاي تماس با برندها در وبسايت های دیگر، تبليغات، رسانه هاي اجتماعي، كتابچه هاي راهنماي كسب و كارها و فراتر از اين ها پراكنده هستند. در حالت ايده آل، يك كاربر بايد بتواند تجربه استفاده از محتواي يكسان از همه درگاه ها را داشته باشد. به طور كلي، سرمايه گذاري در زمينه توليد محتوا، كار را براي شما سخت تر مي كند. براي مثال، درصورت پيروي از توصيه شماره 1، تور مجازي تان را نيز بايد در صفحه فيسبوك خود نیز بگنجانيد.


بازار تولید , تجارت و خدمات رسمی ایران SUPERTOPS.ir مجازي ,خدمات ,محصول ,بازديد ,كنيد ,كاربران ,براي مثال ,كليك كردن ,كنند براي ,نگران نمايش ,بازاریابی مجازی ,گسترش بازاریابی مجازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ZIBAKENAR دانلود کلیپ جدید rozoshab بافندگان فرش ماشینی سلام مووی carlospcmmcq62 zuhause صنعت تک