راهکارهای  موفق در بازار ایران

راهکارهای موفق در بازار ایران

 

نده حرفه ای (بازاریاب) در هر بازاری چه خوب یا چه بد باید قوانین و دستورالعمل‌ ها را برای موفقیت رعایت کند و بدون رعایت این اصول امکان به دست آوردن یک موفق میسر نمی باشد . ما در این مقاله قصد داریم راهکارهای موفق در طی یک مقاله با توجه به اصول بازاریابی و روانشناسی مطرح نمایم .

 

قوانین و راهکارهای موفق

 

قانون ۱: تشخیص مشتریان حقیقی

اولین قانون موفق «اختصاص زمان بیشتر (مدیریت زمان) برای مشتریانی که احتمال بیشتری دارند» است. ممکن است مشتریان  زیادی برای محصولات و خدمات شما وجود داشته باشند، اما همه آن‌ها مشتریان مناسب شما نیستند.

مشتریان اصلی محصولات و خدمات شما چه کسانی هستند؟ در بسیاری از کسب‌و‌کارها، ۲۰ درصد مشتریان، ۸۰ درصد محصولات و خدمات را می‌خرند. کار مهم شما پیدا کردن آن ۲۰ درصد از مشتریان است. (مدیریت بازاریابی) اگر در کار معامله سهام هستید، باید مشتریانی پیدا کنید که بیش از همه معامله می‌کنند. اگر تبلیغات می‌ید، (کمپین تبلیغاتی) باید مشتریانی پیدا کنید که بیشترین تبلیغات را می‌خرند.

این موضوع کاملاً واضح است، اما بسیاری از صاحبان کسب‌ و کارها هیچ شناختی از بهترین مشتریان خود ندارند. وقتی از شرکت‌های مختلفی بازدید می‌کنیم که تحقیقات گسترده‌ای در بخش بازاریابی (آموزش بازاریابی) انجام می‌دهند، بااین‌وجود گروه آن‌ها هدر دادن همه‌ جانبه زمان و پول را متوقف نمی‌کند، (مدیریت بازاریابی) به‌شدت متعجب می‌شویم. افراد بخش خدمات مشتری، گروه بازاریابی و نیروی خود را گرد هم آورید تا درباره بهترین اران بازار صحبت کنند.
اولین کار شما تشخیص مشتریان واقعی از افراد مردد است. وقت کافی اختصاص داده و سوالاتی بپرسید. انرژی و منابع شما محدود هستند. نمی‌توانید آن‌ها را برای افرادی هدر دهید که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از شما کنند.


بازار تولید , تجارت و خدمات رسمی ایران SUPERTOPS.ir مشتریان ,بازاریابی ,خدمات ,موفق ,محصولات ,آن‌ها , موفق ,راهکارهای ,پیدا کنید ,مشتریانی پیدا ,مدیریت بازاریابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بانه سولین متخصص تغذیه فانوس گرافیک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دنیای از خوشمزه ها ۩๑..:::شکوفه های کویری:::..๑۩ شارژ رایگان ایرانسل - سایت شارژ رایگان 6733 سایتی برای همه