قطعا تا به حال برای همه خانم‌ها پیش آمده است که قصد هدیه برای یک آقا را داشته و حسابی سردرگم شده‌اند که چه چیزی بخرند تا نسبت به هدایای قبلی متفاوت‌تر بوده و قابل استفاده باشد. خوشبختانه دنیای لوازم ویژه خانم‌ها بسیار گسترده و متنوع است به همین دلیل هدیه برای خانم‌ها در هر سنی که باشند کاری راحت بوده و در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر است اما متاسفانه دنیای لوازم آقایان به گستردگی دنیای نه نیست و برای تهیه هدیه محدودیت‌هایی وجود دارد.

 

این نکته را به خاطر داشته باشید که باید هدیه را با توجه به سلیقه و منش طرف مقابلتان تهیه کنید. شما شما دوست داشته باشید که پدر یا پارتنرتان پوششی مطابق با سلیقه شما داشته باشد، اما این خواسته از سلیقه‌های شخصی طرف مقابلتان به دور است. بدون شک هدیه‌ای مطابق با سلیقه خود و نادیده گرفتن سلیقه و خواسته طرف مقابلتان نه تنها موجب خوشحالی وی نمی‌شود، بلکه امکان دارد حس خوبی نیز به او منتقل نکند به همین دلیل بهتر است برای هر هدیه‌ای در ابتدا به نیاز، سلیقه و خواسته طرف مقابلتان احترام بگذارید و سپس هزینه کنید.

 

جدا از موضوع تنوع و سلیقه، قیمت هدیه از دیگر موارد مهم و موثری به شمار می‌رود که باید به آن توجه شود. شما باید پیش از هر گونه اقدامی بودجه خود را در نظر بگیرید و با توجه به هزینه‌ای که کنار گذاشته‌اید دست به انتخاب بزنید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم با توجه به بودجه شما، پیشنهادهای متنوع هدیه مردانه را در دو لیست ارزان و گران قیمت تهیه کرده و برای شما قرار دهیم تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

 

پیشنهادهای هدیه مردانه

همان‌طور که قبل‌تر گفتیم، شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای هدیه در نظر گرفته‌اید، دست به کار شوید. به طور کلی می‌توان هدیه‌های مردانه را به دو دسته ارزان قیمت و گران قیمت تقسیم کرد که ما در ادامه مطلب برای هر دو دسته پیشنهادهای خوبی برایتان خواهیم داشت.

 

هدیه مردانه ارزان قیمت

1. ست‌های لوکس کوچک

 

set gift

 

شما می‌توانید با ست پاپیون، دستمال جیبی و ساسپندر شخص مورد نظرتان را خوشحال کنید. البته این ست‌ها به مواردی که نام بردیم ختم نمی‌شوند مثلا شاید شما ست جاکلیدی و دکمه سردست را بپسندید و یا به دنبال مجموعه متشکل از کراوات و ساسپندر و یا کیف پول و کمربند باشید. اگر در گاه‌های داخلی، نمونه مورد پسند خود ار پیدا نکردید بد نیست که از آمازون و یا دیگر سایت‌های خارجی را به وسیله چارسوق تجربه کنید.

 

2. جوراب‌های شیک و متفاوت

 

اگر به قصد روز مرد تصمیم به هدیه گرفته‌اید، پس هیچ چیز به اندازه یک جفت جوراب به کارتان نمی‌آید! از شوخی گذشته جوراب یک هدیه اساسی و کاربردی برای آقایان است که همیشه از دریافت چنین هدیه‌ای استقبال می‌کنند. همه آقایان به چند جفت جوراب سالم با رنگ بندی‌های متنوع نیاز دارند که با لباس‌های مختلف ست کنند.

 

شما می‌توانید برای تنوع هم که شده به سراغ جوراب‌های طرح دار با رنگ‌های مختلف بروید و یا از میان جوراب‌های نانو که بوی بد به خود نمی‌گیرند داشته باشید. سایت‌های معتبر و همچنین مغازه‌ها مملوء از چنین جوراب‌هایی است. حتی در صورتی که هدیه اصلی شما جوراب نباشد هم می‌توانید در کنار هدیه اصلی خود یک باکس جوراب قرار دهید.

 

3. اسپرسوساز قابل حمل

 

Espresso

 

اگر شخص مورد نظر شما علاقه وافری به نوشیدن قهوه دارد و یا برای احیای انرژی روزانه خود از نوشیدن قهوه در طول روز استقبال می‌کند، می‌توانید با یک اسپرسوساز استاندارد حسابی خوشحالش کنید. اسپرسوساز را می‌توان در میان انواع هدیه مردانه ارزان قیمت جای داد اما برای افرادی که علاقه زیادی به قهوه دارند بسیار ارزشمند و خوشحال‌ کننده خواهد بود.

 

شما می‌توانید با یک اسپرسوساز شانس نوشیدن یک قهوه خوشمزه را به طرف مقابلتان بدهید. البته یادتان باشد که برای نوشیدن یک قهوه خوشمزه در یک دستگاه اسپرسوساز، باید به جای قهوه از کپسول‌های نسپرسو استفاده شود. این کپسول‌های کوچک راز اصلی خوشمزگی قهوه‌هایی هستند که در اسپرسوساز تولید می‌شوند.

 

4. ادکلن

 

راستش را بخواهید تاثیری که ادکلن و رایحه خوش بر جذابیت آقایان دارد را با هیچ چیز دیگر نمی‌توان مقایسه کرد. مردانی که پوشش و ظاهری برازنده دارند و برندهای شناخته شده را برای لباس‌های خود انتخاب می‌کنند، تا زمانی که از یک ادکلن خوشبو استفاده نکنند، یک چیز در ظاهر و جذابیتشان کم دارند! یک جنتلمن واقعی باید از ادکلنی خوشبو با رد بویی عالی استفاده کند. اگر طرف مقابلتان چنین ادکلنی ندارد، همین حالا دست به کار شوید و در میان برندهای شناخته شده به دنبال خوشبوترین ادکلن‌ها باشید. پیشنهاد ما به شما ادکلن‌های معروف از برندهای مطرحی مثل: آرمانی، دیور، کارتیر و شنل است.

 

5. ست‌های بهداشتی

 

یک مرد شیک پیش از هرچیزی به زیبایی و بهداشت و شخصی خود اهمیت می‌دهد. پس اگر به دنبال یک هدیه گران قیمت و ماندگار نیستید، می‌توانید به سراغ ست‌های بهداشتی اصلاح بروید. شما می‌توانید این ست‌های بهداشتی مردانه را از برندهای شناخته شده و محبوبی مثل آدیداس و نیوآ تهیه کنید.

 

6. عینک آفتابی

 

کمتر کسی پیدا می‌شود که به داشتن یک عینک آفتابی تمایل نشان ندهد. خیلی از جوانان نیز داشتن عینک را جزو کلاس و استایل خود می‌دانند به خصوص اگر برند خاصی مثل reyban، oakley، police و. باشد. عینک آفتابی به عنوان یک هدیه مردانه را می‌توان هم جزو هدایای گران قیمت دانست و هم ارزان قیمت چرا که برای هر بودجه و سلیقه‌ای، از این کالا موجود است.

 

اگر بودجه چندانی برای هدیه کنار نگذاشته‌اید، می‌توانید از میان 5 پیشنهاد بالا یکی را انتخاب کنید. اما اگر برای هدیه خود برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌اید و به دنبال یک هدیه ارزشمندتر هستید، نباید از میان پیشنهادهای ارزان قیمت به دنبال یک گزینه ایده‌آل باشید. که در ادامه برای شما پیشنهادات هدیه مردانه با قیمت‌های بالاتر قرار داده‌ایم:

 

هدیه مردانه گران قیمت

1. اپل واچ

 

apple

 

اگر طرف مقابلتان به برند اپل علاقه دارد، می‌توانید با یک اپل واچ او را خوشحال کنید. ساعت‌های این برند که به خوبی امتحان خود را پس داده‌اند، گزینه مناسبی برای شیک شدن هر مردی هستند. اگر می‌خواهید هدیه جذاب‌تری داشته باشید، می‌توانید در کنار ساعت تجهیزات دیگری را هم قرار دهید؛ مثلا از بند ساعت اضافی و محافظ صفحه نیز کمک بگیرید.

 

2. کنسول بازی

 

تصور نکنید مردی که با او زندگی می کنید، درگیر دغدغه‌های زندگی شده است و کنسول بازی خوشحالش نمی کند! تقریبا تمامی مردان دوست دارند برای چند ساعت هم که شده از دنیای واقعی و پرهیاهو فاصله بگیرند و مدتی را در دنیای بازی‌ها غرق شوند و شما می‌توانید با یک کنسول بازی این شانس را به آنها بدهید. البته بهتر است برای غافلگیری هر چه بیشتر طرف مقابلتان در کنار کنسول بازی چند بازی اورجینال هم تهیه کنید؛ البته فراموش نکنید که این هدیه مردانه شاید انتخاب خوبی برای سنین بالا نباشد و خیلی کاربردی به نظر نیاید.

هدیه ارزشمند برای مردان

https://saripan.ir/%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%da%86%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85%d8%9f/

3. ریش تراش

 

قطعا داشتن یک ریش تراش یا ماشین اصلاح برای هر مردی و در هر سنی لازم است. نکته جالب اینکه انواع ماشین اصلاح آقایان به قدری زیاد است و متنوع که با هر قیمتی در بازار موجود بوده به همین دلیل می‌توان این وسیله را هم در لیست هدیه‌های گران قیمت و هم ارزان قیمت قرار داد. برندهای مطرح این وسیله شامل اندیس، Wahl، فیلیپس و . هستند که هر چه آپشن‌های آن بیشتر باشد قطعا قیمت بالاتری خواهد داشت. تنوع این وسیله را در سایت آمازون و ایبی می‌توانید مشاهده نمایید و اطلاعات هر کدام را به طور واضح و کامل ببینید.


هدیه هدیه ,قیمت ,می‌توانید ,مردانه ,مقابلتان ,داشته , هدیه ,هدیه مردانه ,ارزان قیمت ,گران قیمت ,کنسول بازی ,هدیه مردانه ارزان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر معین الدین - مشاوره و برنامه ریزی کنکور دُختَرکِــ تَنهـآی خیــآنتـکآر ارغوان سایت رسمی روستای جهیزدان پخش زنده و انلاین بازی فوتبال Randyrnq03 homepage کنکور 100 | مرکز مشاوره استاد رضا اصغری donaload کولاک مووی | مرجع دانلود فیلم و سریال