راهنمای کادو تولد برای پسر بچه ها

 

 

هدیه دادن در بیشتر خانواده ها کادو تولد برای پسر بچه ها یک کار سنتی است. در موارد خاص در طول سال ، و به ویژه در فصل تعطیلات ، کودکان با تصمیمات هدیه دادن مواجه می شوند که ارزش های مادام العمر آنها را در مورد هدیه دادن شکل می دهد.

اگر فراتر از عمل خارجی هدیه دادن نگاه کنیم ، تحقیقات در مورد رشد کودک به ما می گوید آنچه مهم است در دنیای درونی کودکان وقتی آنها به دیگران می دهند. روند هدیه دادن به شکل گیری هویت آنها کمک می کند.

چه کاری انجام می دهید تا به کودکان و نوجوانان خود کمک کنید تا از طریق تجارب هدیه دادن معنا پیدا کنند؟ هدیه دادن چگونه از ارزشهای خانوادگی شما حمایت می کند ؟ اینها سوالات بسیار خوبی است که می توان به عنوان یک خانواده درباره آنها بحث کرد

چرا کادو تولد برای پسر بچه ها مهم است؟

درک اهمیت هدیه دادن اولین قدم برای هدیه دادن آگاهانه است. کودکان تولد و فصل تعطیلات خود را با دریافت کننده هدیه مرتبط می دانند . اما طبق مطالعات انجام شده در مورد توسعه انسانی ، این بخشش است  که بیشترین پاداش روانشناختی را به دست می آورد. چرا؟

  1. هدیه دادن باعث ایجاد همدلی می شود. برای دادن هدایای معنی دار ، کودکان باید خود را به جای دیگران بگذارند تا تصور کنند "چه چیزی برای شخص دیگری معنی دار خواهد بود؟"
  2. هدیه دادن به دیگران نشان می دهد که از آنها اهمیت می دهید روابط کادو تولد برای پسر بچه ها مثبت بر اساس احترام و احترام ایجاد می شود. حتی یک کارت یا پیام الکترونیکی ساده با یادداشت تشویقی توسط گیرنده به عنوان هدیه در نظر گرفته می شود.
  3. هدیه دادن عمل مهربانی است . مهربان بودن با دیگران باعث بهبود کیفیت زندگی خانواده و جامعه می شود.
  4. هدیه دادن رفاه را افزایش می دهد. مشخص شده است که اختصاص منابع شخصی به نمایندگی از دیگران یکی از مهمترین پیش بینی کننده های رضایت و رفاه است.

معنی هدیه دادن از طریق عمل را کشف کنید

خانواده شما درباره هدیه دادن چه ارزش هایی دارند؟ چگونه این ارزش ها را بیان می کنید ؟

والدین می توانند با آموزش نحوه پس دادن در ایام تعطیلات و در طول سال ، به کودکان و نوجوانان در درک پاداش درونی کمک کنند.

زمانی را تعیین کنید تا به عنوان یک خانواده درمورد ارزشهای کادو تولد برای پسر بچه ها و نحوه عملی کردن آنها باهم صحبت کنیم خانواده ها غالباً در تعطیلات به قدری شلوغ هستند که گذراندن هدایای هدیه دادن بدون اتصال به معنای عمیق بخشیدن آسان است. با این حال این ارتباطات عمیق است که هویت کودکان را شکل می دهد و هدایای هدیه دادن را به آنها می آموزد.

پروژه های خانوادگی که شامل بخشش به نیازمندان است می تواند به دروس قدرتمندی تبدیل شود که به کودکان ترحم ، همدلی و معنا می آموزد . در دوره نوجوانی ، جوانان توانایی تفكر و عمل مستقل از والدین خود را دارند - تا توجه آگاهانه خود را نشان دهند و نسبت به بخشیدن علاقه مند شوند.  سنت های هدیه دادن شما هرچه باشد ، مهم است که دوباره از تغییر تفکر خود و اینکه چگونه می خواهید سنت های خود را تطبیق دهید ، بازدید کنید.

کودکان را بخشی از گفتگوی اهدا gift هدایا قرار دهید. ایده های آنها را درگیر کنید و به آنها اجازه دهید تا با شما استراتژی بگیرند. مطالعات نشان می دهد ، هنگامی که جوانان در دوران کودکی و نوجوانی در مورد بخشش فعال یاد می گیرند و در آن شرکت می کنند ، فواید داخلی یک عمر ادامه دارد.

شش راه برای پرورش یادگیری از طریق کادو تولد برای پسر بچه ها

 

روش های زیادی برای دادن و پس دادن وجود دارد. یک هدیه ساده غذا یا زمان اغلب بیشتر از هدیه اری شده در گاه یا کمک مالی است. چرا؟ کودکان درگیر فرآیند یادگیری هستند!

روش های زیر برای بازپرداخت می تواند یک آغازگر بحث برای خانواده شما باشد. در حالی که این موارد بر اهدا giving خیرات تمرکز دارند ، خانواده ها نیز هدایای سنتی می دهند. درباره اینکه چگونه هدیه دادن را در روزهای تولد ، سالگرد و تعطیلات با درگیر کردن قلب و ذهن کودکان در روند خلاقیت و برای مشاهده بهترین کادو تولد برای پسر بچه ها اینجا کلیک کنید. مراقبت از تفکر و کار برای شخص دیگر ، برای خانواده خود دارای معنا و مفهوم بیشتر بدانید صحبت کنید.

تعهد داوطلب

به صورت محلی شروع کنید. به عنوان یک خانواده داوطلب شوید. بسیاری از سازمان های جامعه هستند که به وقت و پشتیبانی شما نیاز دارند. تعداد افراد نیازمند بیش از هر زمان دیگری است. آیا به عنوان مثال می دانید که از هر شش سالمند در آمریکا تقریباً یک نفر با تهدید گرسنگی روبرو است؟ کشف کنید که چگونه شما و فرزندانتان از طریق هدایا می توانید به این مسئله و سایر نیازهای همسایگی خود کمک کنید.

حمایت از یک خانواده فقیر

خانواده به خانواده پروژه کمک می کند خانواده های آمریکایی به اشتراک بگذارید نعمت خود را با دیگران که فقیر هستند. آنها خانواده شما را با خانواده ای که برای تهیه غذا روی میز تلاش می کنند پیوند می دهند. ماهانه یک بار ، آنها از شما می خواهند که یا کنید ، بسته بندی کنید کادو تولد برای پسر بچه ها و یک جعبه مواد غذایی برای آنها بفرستید ، یا کمک مالی کنید که به آنها اجازه دهد این کار را برای شما انجام دهند. بهترین راه این است که بچه ها را درگیر کنید ، در روند دادن! کودکان را تشویق کنید تا در مورد آنچه دیگران می خواهند ، تأمل کنند که چگونه می توانند با خانواده های متفاوت از خانواده خود همدلی کنند.

بسته ای را برای یک سرباز آمریکایی ارسال کنید

سازمان غیرانتفاعی AnySoldier.com شما و فرزندانتان را دعوت می کند تا تعطیلات ویژه سربازان آمریکایی مستقر در معرض آسیب را بیشتر کنند. می توانید با انتخاب کارت و انتخاب هدایا ، از هر یک از خدمات مسلح پشتیبانی کنید ، در مورد آنچه می خواهید بفرستید تصمیم بگیرید و کودکان را در هدیه دادن مشارکت دهید. از قبل برنامه ریزی کنید تا یک سرباز در عراق ، افغانستان یا مکان دیگری که درگیری جهانی دارد بتواند از خانواده شما برای کارهایی که انجام می دهند کادو تولد برای پسر بچه ها قدردانی قلبی داشته باشد.

به خانه سالمندان یا بیمارستان مراجعه کنید

روحیه تعطیلات را برای کسانی که در غیر این صورت ممکن است جشنی برگزار نکنند ، به ارمغان آورید. پروژه تعطیلات یک سازمان غیرانتفاعی است که مأموریت آن انتقال نسل به نسل مسئولیت ایجاد تغییر در جهان با تجربه تفاوتی است که در زندگی یکدیگر ایجاد می کنیم. این پروژه داوطلبان را با هزاران نفری که کریسمس ، چانوکه و سایر تعطیلات را در بیمارستان ها ، خانه های سالمندان و سایر موسسات محدود می کنند ، متصل می کند. یکی از این پروژه های هدیه دادن را در انجمن خود شروع کنید یا به یکی از آنها که قبلاً در حال فعالیت هستند بپیوندید.

غذایی برای بی خانمان ها سرو کنید

ائتلاف ملی برای بی خانمان ها یک شبکه ملی از افراد متعهد به پایان دادن به بی خانمانی است. آنها برای تأمین نیازهای فوری افراد بی خانمان با ارائه آموزش ، حمایت و سازماندهی مردمی تلاش می کنند. فهرست راهنمای سازمانهای ملی و محلی را که خانواده شما در تعطیلات یا در طول سال می توانند به آنها کمک کنند ، بررسی کنید.

کمک مالی به یک بانک غذا

در حال حاضر ، برنامه هایی که غذا را برای کودکان آسیب پذیر ، سالمندان کادو تولد برای پسر بچه ها و خانواده های کارگر روی میز می گذارند ، در حال خرد شدن هستند. کمک شما برای پر کردن بانکهای مواد غذایی و انبارها در سراسر کشور بسیار ضروری است. تغذیه با آمریکا ، یک شبکه غیر انتفاعی از بانک های غذایی عضو ، می تواند به خانواده شما کمک کند تا روش های مناسب برای هدیه دادن را پیدا کند.

مقالات مرتبط

کودکان موفق به 8 توانایی اصلی نیاز دارند: چگونه با هدف والدین کنیم

یک نمونه الگو چیست؟ - یک الگوی نمونه چیست؟ پنج ویژگی که برای جوانان اهمیت دارد

هدف گذاران غالباً اوجگیر می شوند

نقل قول برای بچه هایی که رشد سالم را تقویت می کنند

 

هدایای زیاد می تواند عزیزان کوچک را به قلدرهای ناسپاسی تبدیل کند که هرگز راضی نیستند - مهم نیست که چقدر از والدین خود می گیرند. بنابراین قبل از این که بیش از حد دریا بروید و با هدیه دادن به کودک دوش بگیرید ، این نتایج منفی را در نظر بگیرید.  

هدیه خیلی زیاد .

1. رفتار مخرب را افزایش می دهد.

کودکانی که در طول تعطیلات دست به هدیه گرفتن حریصانه می زنند دچار تبعات منفی اجتماعی و عاطفی می شوند که فراتر از کودکی آنها است . طبق تحقیقی از دانشگاه میسوری ، در بزرگسالی ، چنین کودکانی بیشتر در معرض بدهی کارت اعتباری 

کادو تولد برای پسر بچه ها

، و  اجباری هستند . مطمئناً ، بازکردن کوهی از هدایا انبوهی از خوشبختی ایجاد می کند - اما قدرت ماندن ندارد. در عوض ، گرسنگی سیری ناپذیر بیشتری را تغذیه می کند.

2. عزت نفس را کاهش می دهد .

عزت نفس پایدار ریشه در یک حس قوی هویت دارد - نه مادیات . بیش از حد با افزایش ارزش شخصی برابر نیست. مطالعات نشان داده است که هیچ رابطه ای بین داشته های مادی و عزت نفس یا خوشبختی وجود ندارد. در حقیقت ، کودکانی که دارایی مادی کمتری دارند اما روابط مثبت با والدین و همسالان دارند ، در آزمون های ارزیابی عزت نفس نمره بالاتری می گیرند. آنها همچنین مشکلات رفتاری کمتری دارند و انعطاف پذیری بیشتری 

کادو تولد برای پسر بچه ها

  در برابر موانع نشان می دهند نسبت به بچه هایی که والدین بیش از حد مجاز دارند.

3. خوشبختی پایدار کودکان را از بین می برد.

محققان منتشر شده در مجله شادی هاروارد دریافتند که مردم برای هدایایی که برای دیگران می ند بیش از هدایایی که برای خودشان اری می کردند ارزش قائل بودند . و هنگامی که آن "اهدا کنندگان" مقیاس رضایت شخصی خود را تکمیل می کردند ، به طور مداوم از کسانی که برای خود هدیه اری می کردند نمره بالاتری کسب می کردند. کمک به فرزندتان در ایجاد سخاوت باعث ایجاد حس سالم ارتباط متقابل و افزایش شادی شخصی می شود. کادو تولد برای پسر بچه ها کودکانی که فقط برای دریافت هدیه ارزش قائل هستند ، بیشتر تمایل به خودپسندی و فقدان همدلی دارند .

 

3 نوع آزار و اذیت تعطیلات

من همیشه از والدینی که در کارگاه های آموزشی والدین من شرکت می کنند س askال می کنم ( برای دیدن ویدئوی کارگاه آموزشی رایگان والدین اینجا کلیک کنید) کدام بچه ها به احتمال زیاد پدر و مادری دارند که در تعطیلات بیش از حد از آنها استفاده کنند؟ باور کنید یا نکنید ، این زورگویان است. کادو تولد برای پسر بچه ها  کودکانی که والدین را اذیت می کنند که زیاد از آنها استفاده نکنند بیشتر از بچه هایی که این کار را نمی کنند هدیه می گیرند:

 

1. قلدر Defiant - هدیه می خواهد ، احساس حق می کند. ( "من لیاقت این را دارم ، تو به من مدیون هستی." ) باج خواهی و تهدید می کند تا عزم والدین را از بین ببرد. سرانجام والدین برای صلح هدیه می خرند. اما هرگز کافی نیست. هرچه والدین بیشتر بدهند ، این کودکان کمتر قدردانی خواهند کرد - و تقاضای بیشتری خواهند داشت.

2. قلدر مضطرب - هدیه را با عشق برابر می داند . به طور مداوم احساس محرومیت می کند کادو تولد برای پسر بچه ها ، با همسالان مقایسه می کند و ناامید می شود ، نگرانی در مورد کمبود آن و ترس از کنار گذاشتن یا فراموش شدن دارد. گناه و شرم آور والدین برای بیشتر.

3- قلدری دستکاری - بهترین هدایا برای پسر بچه ها با دروغ و دستکاری برای بدست آوردن خواسته های خود ، از ناامنی والدین سو استفاده می کند. دقیقاً می داند که باید کدام دکمه ها را فشار دهد تا والدین احساس ناامنی کنند. برای رسیدن به اهداف هدیه خود کاری انجام می دهد . اما هشدار داده شود: حتی پس از آنکه قلدرهای دستکاری به خواسته خود رسیدند ، بلافاصله نقشه های بیشتر را شروع می کنند.

چه باید کرد

1. محدودیت های هدیه را تعیین کنید.

ارزش هدیه های معنی دار بیشتر کادو تولد برای پسر بچه ها از کوهی از هدایای عمومی است. تعیین محدودیت در هدیه دادن باعث تفکر و توجه بیشتر در کودکان می شود. همچنین تضمین می کند که هرکس مقدار مساوی دادن و دریافت را تجربه می کند. و به یاد داشته باشید ، هدایای خانگی مانند آثار هنری یا شعر می توانند خاطره ای بسازند که دوام بیشتری از باتری های AA دارد.

2. برنامه و محدودیت های خانه را دست نخورده نگه دارید.

اغلب اوقات ، والدین اجازه می دهند برنامه های خواب ، کارهای خانه و سایر ساختارهای خانه در تعطیلات از بین برود. اگرچه بدون ساختار ، رفتارهای بچه ها خراب می شود. به عنوان مثال ، اگر فرزند شما به طور ناگهانی به شیرینی دسترسی کادو تولد برای پسر بچه ها نامحدود داشته باشد ، تمام شب بیدار بماند و تمام روز را بخوابد ، شما شاهد آواری ، بدخلقی و قلدری بیشتر خواهید بود . از دست دادن ساختار در تعطیلات علت شماره یک رفتارهای مشکل ساز است.

3. تمرکز خود را روی هدایای عزت افزایی بگذارید.

هدایایی را تقویت کنید که خلاقیت ، استعدادها یا مهارت های حرکتی را تقویت کند ، مانند آلات موسیقی ، رنگ ها ، دوربین ها و . کودکان دوست دارند استعدادهای جدید را کشف کنند. عزت نفس و اعتماد به نفس آنها را تقویت می کند . آنها همچنین یاد می گیرند که برای داشتن احساس خوب کادو تولد برای پسر بچه ها در مورد خود نیازی به وسایل بیش از حد ندارند.

4- لذت هدیه دادن را بیاموزید.

کودکانی که والدین آنها آنها را تشویق می کنند به دیگران هدیه دهند ، احساس اجتماع و ارتباط متقابل قویتری را تجربه می کنند. با درگیر کردن آنها در فعالیت های نوع دوستانه مانند کار داوطلبانه یا کمک به نیازمندان ، به فرزندان خود کمک کنید تا ارزش هدیه دادن را بیاموزند. به هر حال ، آیا این نوع روح بخشیدن به تعطیلات واقعی نیست ؟

 

برای سفارش WHEN KIDS به عکسها زنگ می زنند: چگونه کنترل قلدری عزیز خود را بدست آوریم - و دوباره از پدر و مادر بودن لذت ببرید

تاریخ انتشار: 20 ژوئیه 2018


آموزش کسب درآمد از اینترنت هدیه ,دادن ,تولد ,خانواده ,والدین ,کادو ,هدیه دادن ,تولد برای ,کادو تولد ,داشته باشد ,کمتری دارند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش چت | خرید درجه ارزان|خرید درجه|خرید چت زندگی به رنگ خدا عکاسی کودک کافه استور | فروشگاه متنوع ایران تحصیل در خارج | Study Abroad دو سوته خرید کن تحویل بگیر بازارگرد