چگونه می توان یک هدیه سورپرایز تولد را اثبات کرد - اثبات عدم موفقیت (شماره 13 نکته)

 

همه شگفتی ها را دوست ندارند سورپرایز تولد ، اما شرط می بندم هدیه ای غافلگیرانه را دوست دارند!

مهم نیست در چه سنی فرد ، هدیه ها همه را خوشحال می کند. و آنچه که باعث می شود مردم بیشتر لبخند بزنند ( یا فریاد بزنند از هیجان ) وقتی یک هدیه غافلگیر کننده غیرمنتظره دریافت می کنند.

اما لذت فقط به دریافت محدود نمی شود ، تعجب آور بودن بسیار سورپرایز تولد سرگرم کننده است حتی اگر برنامه ریزی آن فقط یک کار ساده نباشد.

این ترکیبی از بسیاری از مراحل است - برنامه ریزی هدیه ، جستجوی مکانی برای پنهان کردن آن ، برنامه ریزی یک فاش کردن و بزرگترین و سخت ترین - تلاش برای مخفی نگه داشتن آن ، صرف نظر از میزان هیجان شما.

یافتن هدیه آسانترین مرحله در این فرآیند است. اگر برای یافتن هدیه مناسب به کمک نیاز دارید ، هر بار نکات من را در مورد چگونگی یافتن هدیه مناسب بخوانید .

مرحله بعدی مخفی نگه داشتن هدیه تا لحظه مناسب است. این ممکن است گاهی اوقات روی حیله و تزویر باشد.

اگر برای حفظ رازداری هدیه ای را بصورت آنلاین اری کرده اید سورپرایز تولد ، بهتر است اگر با شخص زندگی می کنید آن را به آدرس خود تحویل ندهید.

اما اگر گیرنده در شهر دیگری زندگی می کند و بنابراین تنها گزینه تحویل مستقیم هدیه به آنها است. من یک نکته جالب برای شما دارم تا هدیه تحویل داده شده را بیشتر تعجب آور و صمیمانه تر کنید. نکته شماره 9 را بررسی کنید.

   هدایای تعطیلات DIY آسان برای همکاران زیر 5 دلار    

و شاید ، نه همه سورپرایز تولد اوقات ، اما گاهی اوقات ، یافتن فرصتی برای بسته بندی هدیه غافلگیرانه کمی چالش برانگیز است. این شرایطی است که اگر فضای کوچکی (مانند آپارتمان NYC سوراخ کبوتر من) را با گیرنده تقسیم کنید ، می توانید با آن روبرو شوید.

این فقط بدان معنی است که شما باید کمی از قبل برنامه مشاهده عکس سورپرایز ریزی کنید تا زمان بسته بندی در هنگام مشغله یا بیرون از خانه کم شود.

بعد از همه این پیروزی های کوچک ، بیشترین انتظار می رود - زمان آشکار کردن هدیه شگفت آور سورپرایز تولد . و من فقط نکاتی را در اختیار شما قرار داده ام تا بتوانم هدیه ای غافلگیرکننده را هدیه ای موفق بدانم.

11 نکته در مورد چگونگی تعجب کردن کسی با هدیه.

در اینجا برخی از بهترین راه ها برای هدیه تعجب آور آورده شده است.

1. شکار گنج ایجاد کنید

برنامه ریزی این یکی بسیار سرگرم کننده است.

هدف این است که گیرنده با پاسخ دادن به چند س orال یا دنبال کردن چند سرنخ ، مکان هدیه را بفهمد.

سوالات / سرنخ ها شکارچی را به مکان های مختلف سورپرایز تولد هدایت می کند ، جایی که آنها یک سرنخ یا سوال دیگر پیدا می کنند. پاسخ به این س questionال / سرنخ مکان بعدی را نشان می دهد ، به همین ترتیب و غیره تا زمانی که شخص هدیه پنهان شده را پیدا کند.

این کاملاً به خود شما بستگی دارد که این شکار گنج را برای هدیه غافلگیرانه به اندازه دلخواه یا کوتاه مدت انجام دهید.

من کاملاً پیشنهاد می کنم از کارتهای زیبا مثل اینها استفاده کنید تا شکار خیلی قانونی تر به نظر برسد!

آه ، و اگر قصد دارید این س theال را از نوع پرسش و پاسخ قرار دهید ، فقط مطمئن شوید که برای هر س fewال چند سرنخ اضافی نیز داشته باشید.

اگر بازیکن قادر به یافتن جواب درست نیست سورپرایز تولد، می توانید یک سرنخ اضافی را تحویل دهید. این کار باعث می شود شکار گنج از بین نرود.

2. هدیه را در جعبه شوخی بسته بندی کنید

هدیه اصلی را در یک جعبه شوخی بسته بندی کنید که باعث شود آنها فکر کنند آیا چنین محصولی واقعاً وجود دارد! مانند این جعبه کیت شمع موم گوش .

انواع مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به گیرنده انتخاب کنید.

جعبه شوخی جعبه خالی است که می تواند برای بسته بندی هر چیزی مورد استفاده قرار گیرد.

مقداری ارزش شوک دارد که گاهی می تواند گیرنده را به خنده هیستریک سوق دهد یا شاید گاهی از باز کردن هدیه خیلی ترسیده باشد :)!

   

3. هدیه سورپرایز تولد را لحظه ای جادویی بسازید

اگر وقت کافی دارید ، تزئین اتاق آنها روشی ترسناک برای خاص جلوه دادن هدیه سورپرایز است. دکوراسیون اتاق می تواند عاشقانه ، سرگرم کننده و غیره باشد.

همچنین می توانید اتاق را بر اساس یک موضوع تزئین کنید ، چیزی که فکر می کنید آن شخص دوست دارد.

یکی از ایده هایی که به نظر من بسیار جالب است و ایده ای که خودم می خواهم به زودی آن را امتحان کنم ابرهای پنبه ای است. من خیلی پتانسیل را در آن می بینم.

شما می توانید این ایده را از تزیین هدیه غافلگیرانه سورپرایز تولد یک کودک به تزیین حتی برای یک مراسم عاشقانه مانند هدیه غافلگیرانه روز ولنتاین بگیرید.

همه چیز به آنچه به ابرهای پنبه ای کرکی اضافه می کنید بستگی دارد.

برای برخی از الهام بخشیدن از ابر پنبه ، به  Diys.com مراجعه کنید .

اگر تزئین اتاق خیلی دردسر ساز است و شما به سادگی وقت کافی ندارید ، ساده نگه داشتن آن ، اما راه ویژه ای همچنان خاص است.

برای مدت ها ، نور شمع با مناسبت های خاصی همراه است - تولد ، شام با شمع ، رویدادهای خاص یا جشن و غیره. چراغ ها مشخصه هر جشن است.

بنابراین جلو بروید و همه شمع ها و چراغ های رشته سورپرایز تولد ای پر ستاره را مانند زیر برای حداکثر ضربه خارج کنید و با آنها به شهر بروید.

PS: این چراغ های طلایی ارزان قیمت را که جشن جیغ می کشند را بررسی کنید !

به هیچ وجه تلاشی لازم نیست ، اما بازپرداخت لبخند بزرگی روی لب گیرنده است.

4. با یک سرنخ آنها را شگفت زده کنید

اگر قصد هدیه دادن یک سفر غافلگیرانه را دارید ، این یکی عالی است .

تقویمی را که تاریخ سفر روی آن مشخص شده به آنها هدیه دهید. همچنین می توانید روزهای تعطیل را با چسباندن برچسب های هواپیما یا برچسب های گذرنامه بر روی آنها انتخاب کنید تا به سورپرایز تولد معنای "رزرو شده برای سفر" باشد.

به آنها بگویید که برای سفر چه بسته هایی را تهیه کنند ، اما مکان را فاش نکنید.

برنامه ریزی برای تعجب تعطیلات به کمی بیشتر از هدایای معمول نیاز به برنامه ریزی دارد. شما باید مطمئن باشید که فرد در آن تاریخ ها می تواند سفر کند.

برای اینکه در سمت امن باشید ، آخر هفته ها ، آخر هفته های طولانی یا روزهایی را انتخاب کنید که می دانید فرد می تواند روزهای تعطیل داشته باشد.

همچنین برای یک شگفتی مانند این ، بهتر است اطمینان حاصل کنید که آنها قبلاً هیچ تعهدی را برنامه ریزی نکرده اند. همه این اقدامات اساسی مانع بروز هرگونه سکوت در برنامه های سفر می شود.

هدیه تعجب تعطیلات بهترین است. آنها کریم دلاکرم همه هدایا هستند. سورپرایز تولد گرفتن رویای گیرنده از آنچه در آینده خواهد بود. این نوع شگفتی است که آنها را طولانی تر حدس می زند و هیجان زده می کند.

5. یک روز هدیه را برنامه ریزی کنید

یک روز به یاد ماندنی و پر از هدایای غافلگیرانه را برنامه ریزی کنید. هدایای کوچک را در سرتاسر خانه نگه دارید . و حتی اگر هدیه زیادی باشد ، نیازی نیست که خیلی گران باشد.

بسیاری از هدایا فقط به این معنی است که می توانید چیزهای ریز و درشت زیادی را که دوست دارند به آنها بدهید.

این می تواند کوکی ها یا شکلات های مورد علاقه آنها باشد که مانند آب نبات روی میز مطالعه آنها بسته بندی شده است ، یک یادداشت متن زیبا در کیف خود ، یک صافی چای جدید در لیوان لیوان باقی می گذارد سورپرایز تولد ، و آنها را به نوشیدنی خاص شب و هدیه نهایی درست قبل از خواب تبدیل می کند مهر روز شگفت انگیز

6. با بلیط های یک رویداد آنها را غافلگیر کنید

برای تماشای بازی ورزشکار / تیم ورزشی مورد علاقه خود بلیط تهیه کنید یا بررسی کنید که آیا خواننده مورد علاقه آنها در شهر بازی می کند یا خیر.

عاشق ورزش خود را غافلگیر کنید در حالی که آنها تیم محبوب خود را از تلویزیون تماشا می کنند. بلیط ها را در یک کیسه شفاف زیپ در قسمت پایین کاسه میان وعده آنها قرار دهید. وقتی با تعجب به بلیط خیره می شوند ، واکنش آنها را تماشا کنید!

همچنین می توانید تی شرت مورد علاقه ورزش یا تی شرت هنرمند خود را به آنها هدیه دهید و بلیط های مراسم را مانند برچسب لباس به تی شرت وصل کنید.

آنها وقتی تی شرت را باز می کنند انتظار بلیط نمایش را نخواهند داشت!

7. هدیه سورپرایز را در جایی که شخص انتظار سورپرایز تولد کمتری دارد پنهان کنید.

برای اینکه واقعاً گیرنده را غافلگیر کنید ، فقط بگذارید روی هدیه تصادف کنند.

واکنش یک فرد با دیدن چیزی غیرمنتظره - مانند عنکبوت و غیره . بیشتر می شود. من مطمئن هستم که هدیه شما آنها را تا آن درجه شوکه نخواهد کرد ، اما سلام به نحوه بسته بندی آن بستگی دارد!

هدیه خود را در مکانی مانند کشو ، کابینت و غیره که روزانه استفاده می کنند پنهان کنید ، اما انتظار نداشته باشید که در آنجا هدیه ای پیدا کنید.

گزینه دیگر این است که کادو را صبح روی میز آشپزخانه ، کنار تختشان ، روی صندلی رانندگی آنها ، روی میز قهوه ، روی اتاق کار خود بگذارید out

اگر می خواهید در طول روز کاری آنها را غافلگیر کنید سورپرایز تولد ، کیف آنها مکانی عالی برای پنهان کردن یک هدیه کوچک و لبخند زدن آنهاست.

تعجب هر روز خوب است ، اما نگه داشتن یک شگفتی کوچک در کیف آنها مخصوصاً برای روزهایی که یک رویداد بزرگ است بسیار خوب است. به عنوان مثال روز اول در یک شغل / موقعیت جدید.

   

8. آنها را به یک اتفاق غافلگیرانه سوق دهید

در حالی که معمولاً برنامه ریزی یک مهمانی غافلگیرانه در محل گیرنده انجام می شود تا لحظه ورود به در غافلگیر شود. سعی کنید مهمانی را در محل خود برنامه ریزی نکنید تا باعث تعجب بیشتر شود.

طوری رفتار کنید که گویی برای روز برنامه خاصی ندارید.

از یكی از اعضای خانواده یا یك دوست بخواهید كه به میزبانی مهمانی در محل خود كمك كند.

بگذارید فرد قبل از اینکه او را به بهترین مهمانی در شهر ببرید کمی بدبخت شود!

 9. آنها را با کپی دیجیتالی از نمایش / فیلم مورد علاقه خود شگفت زده کنید

یک هدیه دیجیتالی مانند یک مجموعه تلویزیونی سورپرایز تولد ، فیلم ، موسیقی و غیره بسیار راحت است اما به نظر می رسد قابل توجه یا ملموس به نظر برسد.

هیچ جنبه جسمی در آن وجود ندارد که فرد را از برگزاری یک بسته بندی کادو هیجان زده و خوشحال کند . بسته بندی و کمان های بزرگ و روبان ها همه قسمت بزرگی از تجربه هدیه هستند.

با تمام صداقت ، همه اینها هدیه را هیجان انگیزتر می کند.

شما نمی توانید یک هدیه دیجیتالی بسته بندی کنید اما همیشه می توانید کارتی با چند خط دست نویس خنده دار بسته بندی کنید. خطوط می توانند دیالوگ یا متن فیلم ، نمایش تلویزیونی ، موسیقی و غیره باشند که هدیه می دهید.

همراه با این خطوط ، دستورالعمل هایی را اضافه کنید که در آن گیرنده می تواند به عنوان یک بارگیری دیجیتالی ، این خطوط را گوش دهد . این نشانه آنها از زمان حال خواهد بود.

شما همچنین می توانید یادداشت هدیه دیجیتال را در یک آیتم یادگاری از نمایش مورد علاقه آنها و غیره پنهان کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید تمام فصول Game Of  سورپرایز تولدThrones را به کسی هدیه دهید ، آن را در لیوان قهوه یادگاری قرار دهید تا هیجان طرفداران را دو چندان کند.

10. ویژه تحویل غیر خسته کننده هدیه

در بعضی مواقع که مسافت مهم است ، تحویل هدیه به شخص تنها گزینه مناسب است.

دریافت هدیه ای غافلگیرانه از طریق پست ، خود تعجب بزرگی است. اما افزودن به آن جعبه کادو را نیز جالب می کند.

هدیه را طبق معمول در یک جعبه پستی خسته کننده پست کنید ، اما قسمت داخلی جعبه را تزئین کنید . برای تزئین جعبه می توانید از کاغذ بسته بندی ، نوار چسب ، برچسب ها . از همه چیزهای جالب استفاده کنید.

آن را زیبا ، هنری ، عاشقانه ، با مضمون تولد و غیره جلوه دهید.

جعبه یک غافلگیری بزرگ خواهد بود و تمام کارهایی که برای تزئین جعبه انجام داده اید بیانگر میزان علاقه شما به جعبه خواهد بود.

   

11. با همه خانواده و دوستان خود یک مهمانی غافلگیرانه پیک نیک برنامه ریزی کنید

برای روز ویژه آنها یک پیک نیک با پیچ و تاب طراحی کنید.

آنها را برای پیک نیک بیرون ببرید و از همه خانواده و دوستانتان بخواهید که به تدریج با سبدهای پیک نیک خود جا بیفتند. هرچه تعداد مردم بیشتر شود ، غافلگیری شگفت انگیزتر می شود.

اگر یک سورپرایز تولد است ، سورپرایز تولد یکی از مهمانان کیک را به همراه خود بیاورد تا شگفتی را خوشمزه تر کند!

12. با یک دیدار آنها را غافلگیر کنید

همه آنقدر در زندگی خود مشغول هستند که بعضی اوقات وقت نمی کنیم یا فقط دیدار با عزیزانمان را فراموش می کنیم.

مدتی است که از آنها بازدید نکرده اید؟ شاید بهترین هدیه شگفتی که آنها می توانند بگیرند دیدن شما است!

13. سورپرایز در رمزنگاری

Cryptex به خودی خود برای گیرنده تعجب بزرگی به نظر می رسد. تازگی باز کردن یک تجربه به خودی خود تجربه ای است که به نظر می رسد تقریباً همه را مجذوب خود کرده است.

برای یک هدیه عاشقانه بسیار مناسب است ، شما می توانید یک گردنبند ، انگشتر ، دعوت از شام و غیره را در داخل cryptex بسته بندی کنید. 

این کریپتکس  در یک جعبه زیبا بسته بندی شده است سورپرایز تولد که بسته بندی و هدیه دادن آن را آسان می کند ، و همچنین شما می توانید رمز عبور س questionال خود را تنظیم کنید!

 چگونه می توان یک هدیه غافلگیرانه را برنامه ریزی کرد | برخی دیگر

اکنون ، موارد ذکر شده همه نکات مفیدی برای طراحی یک هدیه غافلگیر کننده هستند. اما حتی اگر به تمام مراحل بالا عمل کرده باشید ، باز هم این احتمال وجود دارد که هدیه غافلگیرکننده شما چندان غافلگیرکننده نباشد.

چند گام اشتباه وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

# 1 احتمالاً ایده خوبی نیست که آنها را در یک روز بزرگ با هدایا ، به طرز بدی مسخره کنید.

به عنوان مثال ، شما احتمالاً فیلم خنده دار هدیه آیفون را بصورت آنلاین دیده اید - شخصی جعبه آیفون را به عنوان هدیه دریافت می کند اما وقتی همه آن را هیجان زده و از هیجان فریاد می زنند ، سورپرایز تولد به نظر می رسد چیزی حتی از راه دور آیفون نیز نیست.

که متعلق به گروه شوخی نیست هدیه تعجب آور نشان می دهد ، فقط گفت!

شماره 2 نکته دیگر تمرین خود کنترلی است .

این بدان معنی است که مدام به آنها نگویید چقدر برای روز خاص آنها هیجان زده هستید. آنها احتمالاً می فهمند که در حال پخت و پز چیزی است.

اشتیاق خود را قبل یا در روز بزرگ متوقف کنید. فقط مثل خود معمول خود رفتار کنید.

شماره 3 تحقیق خود را انجام دهید تا آنها را با چیزی سورپرایز تولد که دوست ندارند شگفت زده نکنید . به عنوان مثال ، دادن چیزی که دوست دارند اما به رنگی که کاملاً از آن متنفرند.

آیا شما نکات دیگری درباره چگونگی آشکار کردن هدایای غافلگیرانه خود دارید؟

 
آموزش کسب درآمد از اینترنت هدیه ,سورپرایز ,تولد ,برنامه ,بسته ,بندی ,سورپرایز تولد ,بسته بندی ,برنامه ریزی ,مورد علاقه ,هدیه غافلگیرانه ,هدیه غافلگیر کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت رسمی موج فوتبال توریسم و گردشگری در اورامان راه حل تجارت الکترونیک دفتر پیشخوان پردیس وکیل خوب رادیو موزیک News and Style and Download 106 خواندن ندارد بهترین سایت