نرده آهنی راه پله

اجرای نرده آهنی راه پله در ساختمان ها جهت جابه جایی بین طبقات ، از امور لازم و ضروری است. چرا که وجود نرده راه پله علاوه بر بالا بردن امنیت خانه و راه پله و جلوگیری از خرابی زود هنگام پله ها ، باعث زیبا تر شدن هر چه بیشتر محیط اجرایی می شود.
در ساخت نرده های آهنی می توان انواع متریال های گوناگون را با یک دیگر ترکیب نمود تا نرده آهنی شیک تر و دل نشین تری داشته باشیم ، مانند نرده آهنی و شیشه ، نرده آهنی و سیم بکسل ، نرده آهن و چوب و سایر فلزات به کار رفته در نرده های راه پله.
نرده آهنی جزء نمونه های اولیه نرده های راه پله می باشد که توجه تمامی سازنده ها و مجریان و صاحب خانه ها را به خود جلب کرده است.

قدمت نرده آهنی راه پله مربوط به سالیان دور باز می گردد تا جایی که در برخی از سازه ها و ساختمان های تاریخی و قدیمی از نرده آهنی استفاده نموده اند. نرده های آهنی حفاظ ثامن در عین سادگی ، ظاهر بسیار زیبایی دارند و می توانند در مدل ها و حالت های منظم و غیر منظمی ساخته و اجرا شوند. فلز آهن ، ماده ی بسیار سخت و محکمی است که که دوام و استحکام فوق العاده ای دارند. این بدان معنی است که نرده آهنی تعبیه شده در راه پله ، سالیان سال ، از ماندگاری بالایی بر خوردار بوده و گزینه ی مناسبی برای تامین امنیت راه پله ساختمان می باشد.

نرده آهنی در حالت عادی به رنگ خام آهن ، یعنی سیاه رنگ هستند ولی با توجه به خاصیت رنگ پذیری آهن ، می توان نرده آهنی را در مدل هایی به صورت تک رنگ و یا ترکیب رنگ ، مانند رنگ طلایی و نقره ای و سایر رنگ ها ، رنگ آمیزی نمود. نرده های آهنی را می توان هم در محیط داخلی و هم در محیط خارجی نصب و اجرا نمود ولی از آنجایی که آهن در شرایط طبیعی دچار رسوب و زنگ زدگی می شود ، بهتر است نرده آهنی راه پله را با انواع روش های سخت کردن آهن ، در برابر زنگ زدگی و رسوب پذیری ، مقاوم نمود. در راه پله هایی که از هر دو طرف حالت پرتگاه وجود دارد ، اجرای نرده آهنی در هر دو طرف لازم و ضروری است.

در راه پله هایی که یک طرف حالت پرتگاه داشته و طرف دیگر منتهی به دیوار است ، بهتر است از یک ردیف نرده آهنی در قسمت پرتگاه و هندریل آهنی در قسمت دیواری راه پله ، استفاده نمود. ارتفاع تمام شده ی نرده آهنی راه پله ، در حالت استاندارد ، معمولا بین 80 الی 90 سانتی متر می باشد. قیمت نرده آهنی راه پله بر اساس اتصالات مصرفی ، طرح و مدل مد نظر ، متراژ و سایر موارد تاثیر گذار ، تعیین می شود.
انعطاف پذیری آهن باعث می شود که برای اجرای نرده آهنی به صورت پیچ مشکلی وجود نداشته باشد و در انواع حالات قابل اجراست. قیمت نرده آهنی بر حسب متر مربع حساب می شود.ر


حفاظ ثامن نرده ,آهنی ,نمود ,حالت ,سایر ,هایی ,نرده آهنی ,اجرای نرده ,قیمت نرده ,حالت پرتگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیشواز درخواستی دو ارباب کتابخانه عمومی علامه مجلسی(ره) رابر اروم وب دانلود خاص دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دیجیتال سیستم معرفی کالا فروشگاهی