به گزارش واحد روابط عمومی انجمن صنفی طراحان و معماری داخلی شیراز 

مراسم معارفه هیئت علمی و پژوهش انجمن صنفی طراحان و معماران داخلی شیراز به میزبانی هیئت مدیره  در  روز شنبه 25/11/1399 در سالن جلسات دفتر انجمن برگزار وبعد از تقدیم حکم اساتید  به بررسی اسیب ها  چالشها و  فرصتهای روبروی انجمن در حوزه فعالیت تخصصی خود پرداخته شد .

دکتر محمد مهدی کلانتر زاده

دکتر احمد کلائی

مهندس اسفندیار عبدشاه

دکتر مریم زینلیان 

مهندس امیر مینا  به عنوان اعضای هیئت علمی پژوهشی

رامین کشاورز به عنوان مشاور هنری و اموزشی

مهندس اریا عارف  به عنوان سرپرست کارگروه عکاسی معماری داخلی  منتصب شدند.

 

بهادر پورفاضلی  موسس و رئیس هیئت مدیره ضمن تشکر از همراهی و حمایت اساتید معماری  و معماری داخلی برجسته شهر شیراز گزارشی جامعه از روند کار و فعالیت های حال حاضر و پیش روی انجمن بیان نمود

دکتر محمد مهدی کلانتر زاده  دکتر مریم زینلیان  و مهندس امیر مینا و رامین کشاورز . رفرنسهای نوین و بروز شیوه های اموزشی و اصول پایه در شکل گیری و تربیت معماران داخلی  با کیفیت با سواد و کاردان  و متخصص را در اولویت خوانده اند و با رد این موضوع که هر شخصی  کار با نرم افزار ها را اموزش دیده خود را طراح و متخصص معرفی میکند  بیان نمودند که نرم افزار تنها یکی از ابزار های لازم برای طراحان است  .

مهندس اسفندیار عبدشاه   شیراز را نه تنها یک شهر بلکه یک فرهنگ قلمداد نموده  و با بیان اینکه تشکیل این انجمن صنفی باعث ایجاد وحدت و یکپارچگی و بالا رفتن سطح کمی و کیفی معماری داخلی  در سطح استان فارس  و حتی ایجاد انگیزه برای شهر های دیگر در کشور خواهد بود . تاکید بر اشنایی  و اموزش اعضا بر اصول اجرایی و دیتیل های مرتبط در حوزه های مختلف معماری داخلی را بسیار واجب برشمرد وبرتدوین ایین نامه رتبه بندی اعضا تاکید نمود .

 دکتر احمد کلایی در خصوص نقش تعیین کننده معماران داخلی در مراحل طراحی نقشه های معماری و کیفیت خروجی طرح و اجرای دیتیل ها  تاکید داشته  و صحبت هایی را در این خصوص بیان نمودند.

مهندس اریا عارف  با بیان پتانسیل های عکاسان  متخصص  در بهبود وتاثیر گزاری های بیشتر و نمایش ابعاد متنوع تر از طرح های معماران و معماران داخلی ابراز امیدواری کرد با ایجاد بستر های مناسب جهت همکاری دوطرف معماران داخلی با عکاسان حرفه ای این شاخه مدرن از از عکاسی توفیقات بیشتری را حاصل کند و بطبع اورده های مالی مناسبی برای این عزیزان به همراه اورد .

در ادامه بهادر پورفاضلی تاسیس و تشکیل انجمن صنفی طراحان و معماران داخلی را یک نمونه تازه از حوزه های کار افرینی بر شمرد  که اموزش حرفه ای و مداوم در کنار کاراموزی  تخصصی و معرفی چهره های شاخص رابه بازار کار و ادامه نقش حمایتی در حوزه های حقوقی ومالیاتی  صنفی را را مصالح پیشبرد اهداف انجمن دانست و از تمام فعالان این حوزه  در کلان شهر های تهران مشهد تبریز و اصفهان اهواز تقاضا کرد تا با تشکیل انجمن صنفی مشابه و با همین نام  در شهر های مورد نظر در در حمایت از طراحی و معماری داخلی و تعیین جایگاه و شان اجتماعی و تخصصی  فعالان این حوزه همکاری های لازم را مبذول فرمایند. و در اخر موضوع تعیین و تعریف تعرفه طراحی ومعماری داخلی در حوزه های گسترده در پایه های متنوع که از واجبات این حوزه میباشد را در دستور کار قرار خواهیم داد که هم به عنوان قانون های درون صنفی در هر استان مورد استفاده و استناد برای اعضای دارای صلاحیت باشد.

 

گالری عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


انجمن صنفی طراحان و معماران داخلی شیراز داخلی ,انجمن ,معماران ,صنفی ,حوزه ,معماری ,معماران داخلی ,انجمن صنفی ,معماری داخلی ,صنفی طراحان ,رامین کشاورز ,معماران داخلی شیراز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روابط عمومی شوتوکان جهانی WUKA مدیریت حسابداران خبره آذربایجان هر چی که بخوای هست کره نیوز،جدیدترین اخبار بازیگران و خوانندگان کره جنوبی کربلایی سید امیرعلی سلیمانی دانلود فایل rainyteam کلمات فکری شده