سرویس خواب 

بسیاری از ما تصور می کنیم که اتاق خواب رویایی مان یک کمد بزرگ ، اتاق خواب یک تخت بزرگ با سایبان ، پنجره های غول پیکر که نور آفتاب زیادی به شما می دهد و فضای ذخیره سازی کافی برای داشتن هر یک از وسایل شما. با این حال ، اگر ما در شهرهایی مانند نیویورک یا سانفرانسیسکو زندگی می کنیم ، به احتمال زیاد در اتاقی بسیار کوچکتر و جادارتر از آنچه در جای دیگر می توانستیم هزینه کنیم ، زندگی می کنیم. اما نگران نباشید ، روش هایی وجود دارد که کوچکترین اتاق خواب ها را عظیم جلوه می دهد! نکات زیر را دنبال کنید تا اتاق خواب کوچک شما بزرگتر از آنچه که فکر می کردید باشد به نظر برسد!

 


رنگها و الگوها

باور کنید یا نکند ، رنگ هایی که برای دیوارها و دکوراسیو انتخاب می کنید می توانند نوع اندازه اتاق کوچک شما را تغییر دهند. در اینجا چند روش وجود دارد که شما می توانید از رنگ و الگوها برای بزرگتر نشان دادن یک اتاق کوچک استفاده کنید:

1 . از رنگ های روشن استفاده کنید

برخلاف رنگ های تیره که نور را جذب می کنند ، رنگ های روشن و ملایم تر نور را منعکس می کنند ، که به اتاق شما کمک می کند تا روشن تر و بزرگتر به نظر برسد. استفاده از رنگ های روشن مانند سفید و پاستیل باعث تغییر شکل دیوارها می شود که فضا را باز می کند. این نکته هم در مورد رنگ های رنگی که برای دیوارهایتان انتخاب می کنید و هم در مبلمان و دکوراسیون شما کاربرد دارد!

2 . Trim را با رنگ کمتری نسبت به دیوارها رنگ کنید

این ترفند از دو طریق م worksثر است. اول ، مشابه بالا ، رنگ روشن تر نور را منعکس می کند تا شباهت فضا را ایجاد کند. دوم ، نوعی توهم نوری رخ می دهد: با رنگ آمیزی رنگ تر و روشن تر از دیوارها ، چشم شما عمق بیشتری را درک می کند!

3 . هماهنگی رنگ

این نشانگر کاملاً مربوط به سایه زنی است. انتخاب سایه های مختلف از رنگ بندی یکسان برای دیوارها ، مبلمان و حتی فرش ، احساس وحدت در کل فضا ایجاد می کند. انسجام بصری ذهن شما را فریب می دهد تا فضای یک اتاق کوچک را به عنوان فضای بازتر درک کند.

4 . سیاه و سفید

اگرچه این به نظر ضد شهودی می رسد زیرا سیاه و سفید تیره ترین رنگ موجود است ، اما رنگ های متضاد مانند سیاه و سفید نیز یک توهم نوری برای فضا ایجاد می کنند. لایه بندی و عمق رنگهای مخالف برای بزرگتر نشان دادن اتاق کار می کنند.

 5 . راه راه

اگر تا به حال پیراهن راه راه پوشیده اید و فکر کرده اید که چرا کمی بیشتر از حد معمول به نظر می رسید ، با این نکته آشنا هستید. الگوهای راه راه روی دیوارهای شما به همین روش عمل می کنند. راه راههای افقی یک اتاق خواب باریک را از لحاظ بصری بلند و وسیع می کنند در حالی که راه راههای عمودی جلوه سقف بلند را ایجاد می کنند.

مبلمان

مبلمان برای یک اتاق خواب کوچک می تواند سخت باشد زیرا فضای محدودی دارید. با این وجود ، فضای کمتری نیز فرصتی برای خلاقیت در اختیار شما قرار می دهد در مورد اینکه چه نوع مبلی اری می کنید و اینکه چگونه می تواند بر نمای کلی اتاق تأثیر بگذارد. در مورد برخی از ایده های طراحی اتاق خواب که ممکن است شما را متعجب کند ، بخوانید.

6 . از افراط و تفریط پرهیز کنید

این یکی واضح به نظر می رسد ، اما قطعاً هنوز هم قابل ذکر است با بهم ریختگی کمتر روی زمین ، اتاق شما فضای اضافی را درک می کند. یکی از راه های محدود کردن مبلمان اتاق و بزرگتر نشان دادن فضا ، ترکیب قطعاتی است که می توانند اهداف مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال ، برخی از میزها و عثمانی ها محفظه های مخفی ذخیره سازی دارند که می تواند برای ذخیره بالش و پتو اضافی استفاده شود. همچنین قاب های تخت خواب کم مصرف با کشوهای داخلی تعبیه شده اند که به عنوان کمد جایگزین کاملاً مناسب عمل می کنند!

 7 . آن را کوتاه نگه دارید

احتمالاً قبلاً به این توصیه فکر نکرده اید اما در واقع منطقی است! اگر مبلمان خود را کوتاه و کم ارتفاع نگه دارید ، فضای بیشتری به سمت بالای اتاق باقی خواهد ماند که باعث می شود سقف بلندتر به نظر برسد! این تکنیک همچنین از آسیب دیدن دیوار ناشی از خراش و خراش جلوگیری می کند و دیوارهای تمیز بزرگتر به نظر می رسند.

 8 . مبلمان شفاف

به همان اندازه که مغز باهوش است ، به چند روش وجود دارد که هنگام پردازش اطلاعات کوتاه می آید. به عنوان مثال ، برای قرار دادن مواردی از طریق مغز ، ثانیه طول می کشد که باعث ایجاد توهم فضا می شود. یک صندلی یا میز تحریر نیمه شفاف در اتاق خود قرار دهید و احساس می کند که آنها حتی در آنجا نیستند!

9 . آینه

آیا تا به حال در خانه ای سرگرم کننده بوده اید که به نظر می رسد برای همیشه در خانه ادامه داشته باشد زیرا از آینه از کف تا سقف پوشیده شده است؟ منهای تحریف های خانه سرگرم کننده ، می توانید جلوه ای مشابه در اتاق خواب خود ایجاد کنید. مانند رنگ های روشن ، آینه ها نور را منعکس و بازتاب می کنند که می تواند عمق یا ارتفاع را ایجاد کند. به عنوان یک نکته دیگر ، درهای کمد خود را منعکس کنید زیرا ارتفاع کف تا سقف درک فضا را برجسته می کند.

دکور

آماده تزئین هستید؟ با فضای ذخیره سازی ، نورپردازی و فاصله کمی لذت ببرید تا فضای یک اتاق بزرگتر را ایجاد کنید. این نکات ساده در مورد دکوراسیون منزل را دنبال کنید تا این سراب را به خانه ببرید که اتاق خواب شما بسیار بزرگتر از حد واقعی است.

10 . وسایل را از طبقه خارج کنید

این ترفند با نوک مبلمان همراه است و باعث می شود بیش از حد در کف اتاق شما شلوغ نباشد. به جای قفسه کتاب ، قفسه ها را روی دیوارهای خود نصب کنید. هرچه بیشتر بتوانید به دیوارهای خود میخ بزنید ، فضای کف بیشتری دیده می شود.

11 . در انبار اطراف تخت ساخته شده است

اگرچه ممکن است انجام این پروژه کمی دشوارتر باشد ، اما نتیجه آن ارزش آن را خواهد داشت. ساختن قفسه های اطراف تخت شما اهداف زیادی را به دنبال دارد که به نوبه خود اتاق شما را بزرگتر نشان می دهد. اول ، قفسه ها می توانند به عنوان یک میز کنار تخت دو برابر شوند ، و در این زمینه فضای کمتری را صرفه جویی می کنند. همچنین قفسه ها باعث می شوند تخت خواب شما تا حدی فرورفته به نظر برسد و توهم عمق در دیوار را ایجاد کند. علاوه بر این ، قفسه های درگیر به کانون اتاق شما تبدیل می شوند و چشم شما را به سمت مرکز می کشانند و فضای اطراف آن را به نظر باز می رسانند.

12 . لوستر آویزان کنید

هرچه نور بیشتر بهتر! یک لوستر تزئینی که از سقف شما آویزان است کمک می کند فضای کمی زنده شوید و گرمای زیادی به ارمغان بیاورد. همچنین ابعاد اتاق را متعادل می کند ، در حالی که بر ارتفاع اتاق تأکید می کند تا کمبود فضای کف ، توجه شما را به سمت بالا جلب می کند.

 13 . سایه های پنجره

روش دیگر برای ورود نور طبیعی بیشتر به اتاق خواب ، آویختن سایه های پنجره با رنگ نازک یا روشن است. همچنین می توانید کاملاً بدون سایه انتخاب کنید تا اتاق شما دائماً پر از نور باشد.

14 . از قانون ثالث پیروی کنید

به طور ذهنی دیوارهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. اگر می خواهید هنر یا تزئینات دیواری دیگر را آویزان کنید ، باید نزدیک به سوم پایین اتاق شما زندگی کند. قفسه بندی و انبار را باید نزدیک به یک سوم بالایی آویزان کنید تا چشم شما به سمت بالا کشیده شود. این امر باعث ایجاد جلوه ای بلندتر می شود تا اتاق کوتاه شما بلندتر به نظر برسد.

همه ما از بزرگترین اتاق در یک آپارتمان برخوردار نیستیم. چه نیاز به صرفه جویی در هزینه اجاره داشته باشیم و چه در شهری با اتاق های معروف بدن بسیار کوچک زندگی می کنیم ، در بعضی مواقع آرزوی فضای بزرگ تری را داریم. استفاده از ایده های اتاق خواب که در بالا ذکر شد به شما کمک می کند تا خیال یک اتاق خواب بزرگ را تجربه کنید ، حتی اگر بتوانید در چهار مرحله از محل زندگی خود عبور کنید.

 

https://gildarco.com/shop/39-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8/


تولید کننده سرویس خواب اتاق ,خواب ,فضای ,بزرگتر ,ایجاد ,مبلمان ,اتاق خواب ,بزرگتر نشان ,نشان دادن ,برای بزرگتر ,خواب کوچک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چرا آموزش آنلاین زبان اینقدر پرطرفدار شده است؟ app-mastertools جنتوموزیک | دانلود موزیک شعر سایت فرقه ی قاتلان - دانلود بازی کم حجم و رایگان