دیجیتال مولتی متر دستی مدل VC-70C ساخت VICTOR که در این مولتی متر به جای دستگیره های مکانیکی سنتی ، دارای قابلیت لمس کلید است که نوع جدیدی از 3 مولتی متر دیجیتال 3/5/6 مجهز به دستگاه نمایشگر LCD با ارتفاع متن 33 میلی متر است که دارای ویژگی های صفحه نمایش بصری ، عملکرد آسان ، عملکرد پایدار و قابلیت اطمینان بالا این می باشد که می تواند برای اندازه گیری ولتاژ DC ، ولتاژ AC ، جریان DC ، جریان AC ، مقاومت ، خازن ، فرکانس ، دما ، دیود و آزمایش درون و خاموش استفاده شود.
در همین حال ، برای نمایش نماد واحد ، نگهداری داده ها ، اندازه گیری حداکثر و حداقل مقدار ، سوئیچینگ خودکار برد / دستی ، عملکرد خودکار خاموش و عملکرد زنگ در دسترس است. دستگاه کامل یک مدار یکپارچه سوئیچینگ را می گیرد که می تواند مستقیماً ریزپردازنده LCD و A / D را به صورت دوپارچه و یک درایو صفحه نمایش دیجیتالی با وضوح بالا و دقت بالایی به کار ببرد. مولتی متر به دلیل عملکردهای کامل ، دقت بالا و کارکرد مناسب ، ابزار ایده آل در آزمایشگاه و کارخانه و همچنین برای طرفداران رادیو و خانواده است.
مولتی متر دیجیتال دستی VC-70C ویکتور دارای حالت خودکار خاموش است. پس از متوقف کردن متر به مدت 15 دقیقه ، به طور خودکار برق (خاموش) قطع می شود و سپس وارد حالت خفته (خاموش) می شود. تعویض داخلی در یک دقیقه قبل از خاموش شدن ، صدای هشدار را ارسال می کند. اگر می خواهید برق (را روشن کنید) مجدداً راه اندازی کنید ، سوئیچ برق را باید فشار دهید.


ویژگی های دیجیتال مولتی متر دستی مدل VC-70C ساخت ویکتور
ديجيتال مولتي متر دستي 5/3 رقمي
10A
تست ديود
خازن سنج
تست پيوستگي
دماسنج
خاموشي اتوماتيك

 

 

 


مولتی متر مولتی ,خاموش ,دستی ,عملکرد ,دیجیتال ,خودکار ,دیجیتال مولتی ,خودکار خاموش ,اندازه گیری ,صفحه نمایش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسپرت دوربین | ویدئو دیتا پروژکتور ، وایت برد هوشمند و پرده نمایش ، ویدئو دیتا پروژکتور ، وایت برد هوشمند ، پرده نمایش پرتال روانشناسی | سبک زندگی و مرکز خرید آموزش نصب ردیاب موتورسیکلت neveshteha مکتب رمز ارزها بشارت به راه نجات حقیقی