استفاده از محصولات زیبایی مدرن می تواند بدون هیچ تلاشی صورت و پوست شما را  به طور آنی و در کمترین زمان شفاف و کاملاً درخشان کند، اما از طرف دیگر ممکن است شما را شوکه کند که این محصولات در واقع مواد شیمیایی بالقوه سمی را در خود نگه می دارند! 
بنابراین چرا ما از روشها و مواد طبیعی برای ایجاد پوستی سالم  و زیبا استفاده نمی کنیم؟!

جست و جو در اسرار زیبایی باستان

برای خلاصی از شر نقاط کور آرایشی و زیبایی، قصد داریم درباره فرمول های زیبایی باستانی موثر و سرگرم کننده که برای پوست و مو بسیار مفید هستند، صحبت کنیم.

اسکراب باستانی

هدف از اسکراب ، لایه برداری و پاکسازی پوست که در آن  پوست های مرده قدیمی را لایه برداری کنید و ظاهر کلی صورت خود را بهبود ببخشید. اتخاذ این روش  پوستی نرم ، صاف و بهبود بافت را به پوست  شما هدیه می دهد و از طرف دیگر به پایین آمدن میزان پیری پوست نیز کمک می کند و روند پیری آن را کند می کند.
در زمان های قدیم نیز ن به زیبایی اعتقاد داشتند و انواع مختلفی از داروهای ضدعفونی کننده و ایده های زیبایی را انجام می دادند که هنوز برای ن امروزی کاربردی و سودمند است. به عنوان مثال ، شما نمی توانید  زیبایی زن معروف کلئوپاترا را  را نادیده بگیرید! 
مصری ها از چندین کرم طبیعی ، جوانه های جو ، شیر بز و ماسک های طبیعی استفاده  می کردند.
مزایای اسکراب:
•    گردش را افزایش می دهد
•    غدد لنفاوی خود را تخلیه کنید
•    جریان خون را در سطح پوست افزایش می دهد
•    پوست را تسکین داده و آبرسانی می کند
روغن زیتون از رازهای بزرگ زیبایی باستان
میوه درخت زیتون که از نظر زیبایی بسیار ارزشمند است  از قبل از تاریخ ثبت شده و  بخشی از تمدن مدیترانه ای بوده است.

مردمان یونان باستان تأثیر روغن زیتون برای زیبایی جسمی را در فرهنگ و سنت شان بسیار بزرگ و مهم می دانستند و به دلیل تمدن بزرگشان ، بطری های روغن زیتون را به خارجی ها نیز عرضه می کردند.
روغن زیتون یکی از بهترین اسرار زیبایی برای تهیه آنتی اکسیدان های قوی از جمله ویتامینE و K  است که به ترمیم پوست آسیب دیده در اثر اشعه های مضر نور خورشید و سایر علائم محیطی کمک می کند. این مواد مغذی توانایی طبیعی در بازسازی سلول ها و بازگشت پوست به وضعیت خوب آن را دارند.
این هدیه طبیعی روغن زیتون هنگام استفاده به طور عمیق در پوست نفوذ کرده و آن را مرطوب، صاف و نرم می کند.
سایر موارد استفاده از روغن زیتون:
•    اسکراب لب
•    پاک کننده آرایش چشم
•    کرم اصلاح
•    مرهم ضد باکتری
•    درمان خشکی و شکنندگی مو
•    ترمیم ترک پاشنه 

ماسک  های باستانی

مصریان باستان از ماسک عسل و شیر برای زیبایی، نرمی و لطاف، تغذیه و آبرسانی ظاهر بدنی خود استفاده می کردند. 
یکی دیگر از ماسک های صورت، روغن چوب صندل  است که توسط ملکه نفرتی تی  برای کاهش چین و چروک و آسیب آفتاب از یک فصل خشک استفاده می شد، که فرمول بسیار موثری برای جوان تر به نظر رسیدن بود. 
ن ژاپنی از ماسک برنج برای جلوگیری از پیری زودرس پوست  سرشار از ویتامین B برای رشد سلول ها و افزایش گردش خون در پوست استفاده می کردند.

عطرهای باستانی 

مصریان با فشردن روغنها و شیره گل ها، روش تهیه عطر و ادکلن را کشف کردند. 
عطرهای مدرن برای اضافه کردن مقداری روغن ضروری، عطرها ، مواد رنگ دهنده، مواد نگهدارنده و الکل با همان روش تاریخی تولید می شوند. اضافه کردن الکل در عطر به سرعت تبخیر می شود و  بوی عطر را در فضا می پراکند بنابراین عطرهای باستانی احساس عمیق تر و لطف شخصیتی بیشتری داشتند.
اسرار زیبایی باستانی سایه چشم
ن، مردان و کودکان مصریان باستان از آرایش به عنوان روشی برای تقویت زیبایی خود استفاده می کردند ، به خصوص چشمان خود را با سایه های مختلف سایه می زدند تا در بخشی از مد و آیین خود اهمیت قائل شوند.
رنگ آمیزی چشم ها باعث عمق، ابعاد و جذابیت بیشتر آنها شده و توجه دیگران را به خود جلب می کرد.
آنها از رنگدانه هایی مانند سرمه به عنوان خط چشم استفاده می کردند. اما خانمهای طبقه بسیار ثروتمند و ممتاز از سایه چشم آبی عمیق ساخته شده از سنگ زنی و سنگهای قشنگ آبی لاپیس لازولی استفاده می کردند.

کلئوپاترا ، ملکه مشهور مصری درک واضح تری از آرایش چشم داشت ، بنابراین از رنگدانه Lapis Lazuli به عنوان سایه چشم استفاده  می کرد.


ای ار گوشت ، با ما بهترین باشید. استفاده ,زیبایی ,پوست ,روغن ,زیتون ,ماسک ,روغن زیتون ,اسرار زیبایی ,اضافه کردن ,مصریان باستان ,لایه برداری ,اسرار زیبایی باستان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرلیس دانلود رایگان کتاب همه چی موجوده پرنیا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سرزمین رزها مركز درمانی و توانبخشی نوروفيدبك لورتا تبلیغات موبایلی