بعضی ها درباره آخرین ملکه زیبایی مصری معتقدند که او با مهارت های ظریف اغوا کننده آشنا بود، بسیار باهوش بود، می توانست ساز  بزند و برقصد، صدای شگفت انگیزی داشت و .  اما قطعا این همه چیز نیست!
استثنایی بودن کلئوپاترا امری انکارناپذیر بود، او خوب می دانست که چگونه باید از اسرار، ابزار و مواد زیبایی زمان خودش چگونه استفاده کند! ما در این مقاله می خواهیم درباره نکات زیبایی ، مقرون به صرفه و در دسترس صحبت خواهیم کرد که ملکه کلئوپاترا از آن استفاده می کرده است.

نکات زیبایی کلئوپاترا چیست؟

حمام شیر و عسل کلئوپاترا

یکی از معروف ترین اسرار زیبایی کلئوپاترا حمام "شیر و عسل" بود. ملکه شیر یک خر جوان را با عسل تازه و روغن بادام مخلوط می کرد. 
برای تهیه حمام شیر و عسل ، نیمی از فنجان عسل را با 3 فنجان شیر مخلوط کنید و 5 قاشق غذاخوری روغن بادام را اضافه کنید (می توانید به جای آن از روغن زیتون استفاده کنید) ، سپس این ماده را در وان حمام خود بریزید و از  داشتن پوست ملایم و نرم لذت ببرید!

اسکراب بدن

برای تأثیر بهتر ماسک شیر و عسل ، خادمان کلئوپاترا عادت داشتند بدن او را با اسکراب شگفت انگیز و طبیعی ماساژ دهند.
2 قاشق غذا خوری نمک دریایی و 3 قاشق غذاخوری کرم خوراکی طبیعی و بدون عطر و طعم.
نمک دریایی را با خامه مخلوط کنید و بدن خود را با حرکات دایره وار به آرامی مالش دهید. حتماً این اسکراب را رها کنید تا حداقل 5 دقیقه روی پوست شما بنشیند ، سپس بشویید. این اسکراب پوست شما را به آرامی لکه دار می کند و باعث می شود بدن شما کاملا نرم و  لطیف شود!
ماسک صورت کلئوپاترا
یکی دیگر از رازهای  بزرگ زیبایی کلئوپاترا کرم مخصوص صورت است که از مواد طبیعی زیر آماده می شد:

•    2 قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا
•    4 قطره روغن  گل رز
•    1 قاشق غذاخوری روغن بادام
•    2 قاشق موم زنبور عسل
موم زنبور عسل و روغن بادام را به آرامی گرم کنید تا ذوب شوند، اما آن را جوش نزنید (می توانید مقدار موم زنبور عسل متفاوت باشد ، هر چه بیشتر اضافه کنید - کرم شما غلیظ تر خواهد بود). آب آلوئه ورا و اسانس گلاب را اضافه کنید و کاملاً مخلوط کنید.
شما می توانید برای تاثیرگذاری بیشتر کپسول ویتامین E را به کرم خود اضافه کنید، بگذارید کرم کاملا طبیعی و سرشار از ویتامین شما خنک شود ، آن را درون یک ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال بگذارید و روزانه استفاده کنید.

ساخت ماسک های صورت با استفاده از گل رس سفید، یکی دیگر از معروف ترین اسرار زیبایی ملکه کلئوپاترا زیبا بود. این ماسک به کمک گل رس سفید، شیر ، عسل و روغن زیتون (یا روغن بادام) تهیه می شد.

ماسک مغذی ضد عفونی کننده کلئوپاترا
•    زرده تخم مرغ
•    روغن بادام 
•    عسل 
تمام مواد را با هم مخلوط کرده و آن را به مدت 10-15 دقیقه روی صورت خود بمالید. این ماسک بسیار مغذی است! 
شامپو طبیعی کلئوپاترا
راز موهای زیبا و شفاف کلئوپاترا در مواد طبیعی پنهان است که یکی از آنها تخم مرغ ساده است.
3 عدد تخم مرغ را با آب مخلوط کرده و موهای خود را با این شامپوی طبیعی خود که آن را از ریشه تا انتهای موهای خود پخش کرده و ماساژ دهید سپس شویید.
3 قاشق غذاخوری عسل را با 1 قاشق غذاخوری روغن کرچک مخلوط کنید (اگر روغن کرچک ندارید - روغن زیتون جایگزین کنید) ، این ماده را روی موهای تازه شسته شده خود بمالید و بگذارید 5 تا 15 دقیقه خیس شود ، سپس بشویید. . این روش درمانی طبیعی مو به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند ، به آن درخشش و نرمی بیشتری می بخشد.
کلئوپاترا نه تنها به طور طبیعی زن بسیار جذاب و زیبایی زمان خود بود، بلکه دوست داشت که با استفاده از ماسک  درمان و حمام های مختلف از خود مراقبت کند.
صابون زیبایی طبیعی کلئوپاترا
یکی دیگر از رازهای مهم زیبایی کلئوپاترا عشق استفاده از جو دوسر برای تمیز کردن پوست خود بود. امروزه بسیاری از صابون ها مخصوصاً برای افراد حساس برای پوست سخت و تحریک کننده هستند. بلغور جو دوسر نه تنها می تواند پوست را پاکسازی کند، بلکه سلول های مرده پوستی را از بین می برد و اندکی لایه برداری  میکند و مرطوب کننده و تغذیه کننده نیز می باشد.

ماسک آبرسان و مرطوب کننده کلئوپاترا
این ماسک می تواند به راحتی و به سرعت پوست خشک و کم آب را به آبرسانی کند. 2 قاشق غذاخوری خامه غلیظ و بدون طعم را با 1 قاشق غذاخوری عسل مایع مخلوط کرده و آن را به مدت 10 دقیقه روی صورت و گردن خود بمالید (مطمئن شوید که نسبت به مواد حساسیت ندارید)؛ با آب ولرم بشویید. این ماسک شگفت انگیز می تواند یک زندگی جدید را در پوست های کسل کننده و خشک ایجاد کند و آن را با طراوت به نظر برساند.
کلئوپاترا عاشق خاک رس طبیعی بود و می دانست که چگونه می توان از آنها برای زیبایی استفاده کرد. در اینجا یک ماسک صورت ساده وجود دارد که ملکه مصر آن را دوست داشت: 2 قاشق غذا خوری خاک رس را با 3-4 قاشق غذاخوری آب گرم خالص مخلوط کنید تا زمانی که خمیری منعطف را بدست آورید و حدود 10 الی 15 دقیقه روی صورت بگذارید.
گلاب 
خوشبختانه در هر گاه مواد غذایی بهداشتی می توانیم گلاب پیدا کنیم یا خودمان نیز می توانیم آن را تهیه کنیم. صورت خود را هر روز صبح و هر شب با گلاب پاک کنید. به عنوان یک تونر صورت طبیعی از آن استفاده کنید. گلاب باعث می شود پوست شما نرم و صاف باشد ، به طور طبیعی مرطوب کننده و تغذیه کننده آن است.
برخی از این نکات و دستورالعمل های زیبایی را برای خودتان امتحان کنید و به اندازه ملکه زیبای مصری، لطافت و زیبایی را لمس کنید!


ای ار گوشت ، با ما بهترین باشید. زیبایی ,کلئوپاترا ,طبیعی ,قاشق ,ماسک ,روغن ,قاشق غذاخوری ,مخلوط کنید ,زیبایی کلئوپاترا ,روغن بادام ,مرطوب کننده ,ترین اسرار زیبایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان علم فایل williamaxb89 home دکتر بورس پریناز چت|چت پریناز|پریناز چتروم ایران گستر آموزش کسب درآمد رایگان از اینترنت