در این مقاله اسرار زیبایی را به شما ارائه  خواهیم داد که در صورت رعایت روزانه به نتایج فوق العاده ای خواهید رسید. همه این روشها برای شما عالی عمل می کنند  و باعث می شود پوست و صورت شما  بسیار زیبا و جوان به نظر برسد.

1. قبل از شستن چهره خود ، دستان خود را پاک کنید
لمس صورت با دست های کثیف می تواند منجر به تشکیل جوش ها شود که زیبایی و گیرایی چهره را به طرز چشمگیری تحت تأثیر قرار می دهد. برای جلوگیری از این امر باید بطور مرتب روبالشتی های خود را بشویید،  اگر پوست خشک دارید باید هفت روز یکبار و اگر پوست چرب دارید، باید دو تا سه روز آنها را تغییر  و یا شست و شو دهید.  تمیز نگه داشتن صفحه گوشی موبایل که با صورت در تماس است نیز باید تمیز نگه داشته شود. 
2- کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید
کرم های ضدآفتاب باعث کاهش تیرگی بدن می شوند و شما را از اشعه UV آفتاب مضر محافظت می کنند. اگر کارتان به گونه ای است که باید در معرض نور خوشید قرار بگیرید، باید روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید و نباید از فواید ضد آفتاب غافل شوید.
3- روی صورت خود یخ بگذارید
یخ به درخشش پوست شما کمک می کند زیرا با بستن منافذ باز پوستی  مانع از نفوذ آلودگی ها به پوست می شود و چهره را از کسالت و خستگی به دور می کند.
4- اگر به آکنه دچارید، از اسکراب دوری کنید
اسکراب برای تمیز کردن صورت و از بین بردن جوش های سرسیاه و سفید استفاده می شود. اما استفاده از اسکراب در هنگام مشکل آکنه می تواند منجر به التهاب  و سوزش پوست شود. برای جلوگیری از این تورم ، همانطور که توسط متخصصان پوست توصیه می شود ، باید از آب و خمیر آسپرین بر روی صورت خود استفاده کنید.
5- از موادی که موجب خشکی پوست می شوند، دوری کنید
مواد شیمیایی که م.جب خشکی پوست می شود، بنزوئیل پراکسید است که بیشتر کرم ها از این ترکیب شیمیایی تشکیل شده اند که  می تواند منجر به ایجاد لکه های تیره در چهره شود. شما باید از ماسک های تمیز کننده با خاک رس استفاده کنید که باعث مرطوب شدن پوست می شود.
6- صورتتان را مرتب تمیز کنید
برای جلوگیری از التهاب باید آرایش خود را در شب پاک کنید. صورت خود را با آب تمیز کنید و در صورت لزوم می توانید از شوینده های ملایم صورت نیز استفاده کنید.

7- به زیبایی پوست گردنتان اهمیت بدهید
گردن قسمت مرکزی  و از نواحی حساس بدن است که در داشتن ظاهر جوان و جذاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نور خورشید می تواند موجب ایچاد چین و چروک در این نقطه از بدن شود، بنابراین توجه به این قسمت از بدن از اهمیت بالایی برخوردار است.
8- ماساژ ملایم زیر چشمتان را فراموش نکنید
با انجام ماساژهای چشم ، می توان جریان لنف را گردش بیشتری دا ، پوست را نرم کرد و سیاهی و پف زیر چشم را از بین برد، برای انجام این کار نیاز به مراجعه به ماساژور نیست شما می توانید پس از یادگیری سریعاً آن را اعمال کنید.
9- قبل از خواب سینه بندتان را باز کنید
قبل از خواب باید سینه بند خود را باز کنید در غیر اینصورت می تواند منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی مانند سوزش پوست ، بی قراری ، ناراحتی و تیره شدن پوست زیر سینه شود.
10 مراقب دستانتان باشید
دستها نیز به اندازه گردن و صورت به مراقبت زیادی احتیاج دارند زیرا ظریف ترین قسمت بدن هستند. شما باید روزانه با استفاده از کرم های مرطوب کننده ، دستان خود را آبرسانی کنید و برای جلوگیری از تیره شدن باید روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید و هنگام انجام کارهای خانه دستکش بپوشید.
11- محصولات زیباییتان را در دمای مناسب نگهداری کنید
 محصولات زیبایی و بهداشتی  را که هر روز از آنها استفاده می کنید نباید در هوای مرطوب و محیط گرم نگهداری شود زیرا  اینگونه عمر مصرفی آنها با سرعت بیشتری کاهش می یابد بنابراین ، محصولات زیبایی و کرم هایی که به ندرت از آنها استفاده می کنید باید در یخچال نگهداری شوند.


ای ار گوشت ، با ما بهترین باشید. پوست ,صورت ,استفاده ,زیبایی ,تواند ,تمیز ,استفاده کنید ,تواند منجر ,باید روزانه ,برای جلوگیری ,آنها استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارشناسی ارشد کارآفرینی پیام نور مازندران filecell1.rozblog.com علقمه خرید اینترنتی Rona Sport طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد توریستی