لباس عروس در طول تاریخ اهمیت زیادی داشته‌است. بعضی جواهرات نصب شده بر لباس عروس از لباس وی پراهمیت تر بوده‌است و لباس عروس چنان با جواهرات پوشیده می‌شد، که فقط جواهرات به چشم می‌آمد. زیاده روی در این کار باعث شد تا در قرن پانزدهم میلادی در انگلستان، شاهزاده مارگریت مجبور شود به دلیل سنگینی لباسش، برای راه رفتن از دو همراه کمک بگیرد.با فاطیما مد همراه باشید تا انواع لباس عروس را بشناسید و ویژگی های آن ها را بدانید.

احتمالا کمتر راجع به انتخاب رنگ لباس عروس شنیده یا خوانده‌اید. در ادامه نکاتی را مرور می‌کنیم که چند سال بعد، آلبوم عروسی را به خاطر انتخاب اشتباه رنگ لباس عروس، در هفت سوراخ پنهان نکنید! بدانید و آگاه باشد که ما تغییر می‌کنیم اما رنگ عکس های با کیفیتِ امروزیِ تغییر نمی کند!

رسم پوشیدن لباس عروس به رنگ سفید، به انگلستان در دوره ملکه ویکتوریا بازمی‌گردد. با وجود فراگیر شدن رنگ سفید در برخی از کشورها، بسیاری از ملل همچون هندیان ترجیح می‌دهند با لباس رنگی و ملی خود مراسم عروسی را بجا آورند.

لباس عروس، تیپیکالِ سفید یا رنگی؟

خوشبختانه درسال‌های گذشته از اجبار‌های سفت و سخت عصر گذشته خبری نیست. امروزه همه چیز به نظر و سلیقه‌ی عروس و داماد بستگی دارد است و می‌توانید هر انتخابی که دلتان می خواهد را داشته باشید. چه بخواهید سنتی و سفید انتخاب کنید و چه بخواهید رنگی و مدرن بپوشید، دنیای فشن از شما حمایت می کند و انواع رنگ لباس را در اختایارتان می گذارد. اگر به فکر گذر از دوران کلاسیک به مدرن هستید، رنگ آمبره را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ بالای لباس عروس سفید که از کمر به پایین به مرور رنگ تیره‌ تری خواهد گرفت.

انتخاب جسورانه رنگهای لباس عروس‌های

این نکته را باید بدانید که سفید، برای همه مناسب نیست و ممکن است زرد و بی‌حال به نظر برسید، با دانستن این نکته احتمالا از انتخابتان مطمئن تر خواهید شد. این روزها لباس عروس‌هایی با رنگ‌های شاد و زنده، روز به روزطرفداران بیشتری پیدا می کنند. انتخاب درست رنگ لباس عروس، شما را در مرکز توجه قرار می دهد و تا سالها بعد در خاطرات مهمان ها و عکس ها خواهید درخشید. اما با وجود دنیای تمام نشدنی رنگ  ها، کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟

برای مشاهده انواع شال و روسری، لباس های مجلسی، لباس عروس،لباس فرمالیته عروس، مانتو، پالتو، و . از فاطیما مد و آنلاین لباس و همچنین   شومیز دخترانه، پیراهن نه اینجا  کلیک کنید.

ویژگی شخصیتی شما = انتخاب رنگ لباس عروس

ابتدای امر باید شخصیت خود را در نظر بگیرید. رنگی که انتخاب می‌کنید، دارای پیام‌هایی است که بازتاب خلق وخو و شخصیت شماست. رنگی مناسب است که شخصیت شما را تقویت می کند و همچنین به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید. بنابراین رنگی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه مورد علاقه‌تان است، شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد و شخصیت منحصر به فرد و خاص شما را به دیگران نشان دهد

رنگ پوست و رنگ لباس عروس

برای تشخیص رنگ پوست در روش دوم کافیست ساعد دستتان را بالا بیاورید و در نور طبیعی خورشید، رنگ رگ‌ های دستتان را تشخیص بدهید. اگر رگ ها آبی یا بنفش به نظر می رسند، پوست شما سرد است. رگ ‌ها سبز یا زیتونی به نظر می رسند؟ پوست شما تناژ گرم دارد.

ساده ترین راه، برای تشخیص تناژ رنگی پوست، رجوع به رنگ چشم و مو است. اگر رنگ چشم‌ها آبی، طوسی یا سبز و رنگ طبیعی موها بلوند، قهوه‌ ای و مشکی با تناژ آبی، نقره ‌ای بنفش یا دودی باشد پوست شما مثل ستارگانی همچون نیکول کیدمن، میندی کالینگ و کیت بلانشت، سرد است. اما در صورتی که رنگ چشم ‌ها قهوه‌ ای یا عسلی و رنگ طبیعی موها بلوند، قرمز، نارنجی، زرد و مشکی با زمینه طلایی باشد، تناژ پوستی شما همچون کیم کارداشیان، بیانسه و جسیکا آلبا، در دسته‌ ی پوست های گرم قرار دارد.

فصل جشن عروسی و انتخاب رنگ لباس عروس

فشن همیشه از طبیعت الهام گرفته است؛ چرا شما از این پالت رنگ متنوع استفاده نکنید؟ رنگ لباس خود را بر اساس فصل انتخاب کنید.

 


fatimamode لباس ,عروس ,پوست ,رنگی ,تناژ ,شخصیت ,لباس عروس ,انتخاب کنید ,لباس عروس، ,طبیعی موها ,موها بلوند، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کدهای تخفیف دیجی کالا وب سایت چاپی پلات لمینت درباره مشهد دانلود آهنگ | دانلود فیلم کامپیوتر سرا مجله اینترنتی رزهیت مدیریت کسب و کار MBAو DBA در رشت علم نوین علوم ورزشی _ وحید وحدت