پارچه کرپ انواع مختلفی دارد و در ابتدای امر باید به این موضوع پرداخته شود که پارچه کرپ از چه موادی ساخته می شود. کرپ به پارچه ای گفته می شود که از ریون، استات، ابریشم، الیاف مصنوعی، پشم، پنبه و الیاف که با دانه دانه شدن در سطح پارچه تولید شده به وجود می آید. این نوع پارچه هم براق و هم نرم است و بافت مناسبی دارد و از این جهت بر روی بدن به خوبی می نشیند. این ویژگی پارچه های کرپ را مناسب برای دوخت انواع مانتو و کت و شلوار و لباس های مجلسی کرده و برای دوخت این لباس ها از پارچه کرپ استفاده می شود. امروزه تریکو ها هم مثل کرپ تهیه میشوند یعنی از نخ پر تاب تهیه و تولید می شوند. کرپ ها انواع و اشکال مختلفی دارند و بنا به همین دلیل ضخامت آن نیز متغیر است و این ضخامت نیز می تواند در نرمی و زبری پارچه موثر باشد.

همانطور که گفته شد ضخامت پارچه های کرپ متغیر هستند و بر همین اساس می توان از این پارچه ها در بسیاری از کار ها استفاده نمود مثلا می توان آن را برای دوخت لباس در نظر گرفت و یا می توان از انواع ضخیم آن برای پارچه رومبلی و رومیزی و ن و بهره برد.

انواع پارچه کرپ

·         پارچه کرپ کرپون

·         کرپ غواصی

·         پارچه کرپ دیور

·         کرپ موس

·         پارچه کرپ موهر

·         کرپ کن‌کن

·         پارچه کرپ خاویاری

·         کرپ مرویجت

·         پارچه کرپ پوپلین

·         کرپ حبابی(پفکی)

·         پارچه کرپ گلدار ترک

·         کرپ گاباردین

·         پارچه کرپ حریر

·         کرپ باربی

·         پارچه کرپ اسکاچی

·         کرپ فلورانس

این نوع پارچه ها را برای مورد های خاص و بنا به نوع و جنس آن در موارد خاص خود استفاده می کنند و کاربرد هر یک متفاوت است. گستره آن از دوخت انواع لباس های نرم و لطیف و ظریف خانم ها تا دوخت کت و شلوار و کت و دامن  های مجلسی و همچنین در تولید انواع دکوراسیون مانند ن و رومبلی متغیر است و از این نوع پارچه استفاده می کنند.

کرپ مازراتی

پس از گذر از معرفی پارچه کرپ و بیان انواع آن در این مقاله قصد آن را داریم که شما عزیزان همراه را با پارچه کرپ مازراتی آشنا کنیم پس با سایت فاطیما مد همراه باشید. از این نوع پارچه بی نظیر که با عرض 150 سانتی متر می باشد در دوخت و تهیه انواع لباس های مجلسی و کت و دامن و مانتو و شومیز و . استفاده می شود. این نوع پارچه تا حدودی کش می آید، چروک نمی شود و همچنین بافتی بسیار لطیف و نرم دارد که می توانید از آن در تمام فصل های سال استفاده نمایید. این نوع پارچه را باید با آبی که دمای آن 35درجه می باشد شست و شونمایید  و با حرارت کم نیز اتو کشی کنید تا کیفیت و ظاهر خوب خود را حفظ نماید.

خصوصیات و ویژگی های خاص پارچه کرپ مازراتی

·         تراکم بافت بالا

·         انعطاف بالا در انتخاب نوع دوخت

·         دوام بالا

·         نرم بودن پارچه

·         تا حدودی ضخیم

·         عرضه در طرح و رنگ‌های مختلف

از این نوع پارچه در صنعت مد بسیار بهره گرفته می شود و به نوعی پرکاربرد ترین پارچه در صنعت پوشاک است. همانطور که در قسمت ویژگی های این پارچه نیز اشاره شد، کرپ مازراتی از دسته پارچه های ظریف نیست و تاحدودی ضخیم است این ویژگی آن را بادوام تر کرده و باعث شده است در دوخت انواع مانتو ها و پیراهن های غیر مجلسی و خانگی نیز از آن استفاده شود و در اولویت باشد. این نوع پارچه طرح ها و رنگ های مختلفی دارد که باعث باز بودن گستره انتخاب مشتری از انواع آن می شود. تراکم بافت پارچه مازراتی بالا می باشد و این نکته نیز بر خاص بودن و کاربردی بودن پارچه می افزاید.

کاربرد پارچه کرپ مازراتی

·         پیراهنی

·         لباس مجلسی

·         شلوار تک

·         مانتویی

·         کت و دامن

·         شومیز

·         خرج کار

شومیز و جدیدترین مدل های پیراهن کرپ مازراتی را که در طرح ها و مدل های روز دنیا تهیه و عرضه می شود را از فاطیما مد بخواهید تا در انواع و رنگ های مختلف دوخته و برای شما عزیزان ارسال می شود. با این کار هم ی اینترنتی امن و راحتی را تجربه می کنید و هم جدیدترین مدل های لباس را مشاهده می نمایید.برای دیدن جدیدترین مدل های پیراهن کرپ مازراتی اینجا کلیک کنید.

 


fatimamode پارچه ,·         ,انواع ,مازراتی ,دوخت ,استفاده ,·         پارچه ,برای دوخت ,دوخت انواع ,بالا ·         ,بودن پارچه ,دوخت انواع مانتو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا زیبایی را درک کن گزینه بیست | دانلود آزمون و نمونه سوال دبستان avish بازارچه توره ارز روانشناسی