شرايط و قيمت خريد ويلا در استانبول

امروزه ميزان افرادي که به خريد ملک در استانبول تمايل نشان مي دهند به طور قابل توجه اي نسبت به گذشته بيشتر شده است، اين افراد با مقاصد مختلف مانند اخذ اقامت و يا سرمايه گذاري به دنبال راهي براي خريد بهترين ملک موجود با توجه به عواملي مانند بودجه، هدف و. خود مي‌باشند به همين دليل ممکن است سوال‌هاي زيادي در مورد مزايا و موارد ديگري همچون شرايط اخذ پاسپورت و. براي آنها پيش آيد از اين رو ما در اين مقاله قصد داريم مطالب کارآمدي را در اختيار اين افراد جهت خريد ملک و همچنين اخذ اقامت در اين شهر قرار دهيم اگر شما نيز قصد داريد در استانبول ملکي خريداري کنيد تا انتهاي مطالب با ما همراه باشيد.

ynjv_z1.jpg

ويژگي‌هاي اقامت در ترکيه

 

با خريد ويلا در استانبول اين شهر پر هياهو و زيبا هرگز آنجا را ترک نخواهيد کرد. اگر نمي­دانيد خانه ويلايي در استانبول خود را چگونه بايد انتخاب کنيد پيشنهاد مي­کنيم چند نکته ساده مانند جستجو، تجزيه ­و تحليل بازار، پيدا کردن مکان مناسب و… را به­خوبي در نظر داشته باشيد. البته سرمايه­ گذاري در املاک پيچيده ­تر بوده و بايد نيازهاي مختلفي را بررسي شود. بنابراين اولين قدم تعيين اولويت­هاي خود است. ما خوشحاليم که مي­توانيم با خريد ويلايي متناسب با سبک زندگي لوکس شما کمک رسانتان باشيم.

 

 مکان­هاي مناسب خريد ويلا کدامند؟

  اين ضرب­المثل که مي­گويد سه نکته مهم در مورد خريد املاک و مستغلات عبارت‌اند از: مکان، مکان و مکان هميشه در ياد داشته باشيد. ترکيه شامل شهرهاي عالي و کشوري وسيع است، اما شهر استانبول براي سرمايه­گذاران و خارجي­ها از جذاب­ترين شهرها مي­باشد. اين شهر از 40 منطقه و همچنين حومه شهر بسياري تشکيل شده است. بنابراين ممکن است براي خريد ويلا در استانبول کمي سردرگم شويد، احتمالاً در مورد مکان­هاي تاريخي و توريستي تکسيم ( تقسيم) ، فاتح و بشيکتاش اطلاعاتي داشته باشيد اما پيدا کردن ويلا مورد نظر در اين مکان­ها آسان نخواهد بود.

 

بسياري از افراد تصور مي‌کنند که تنها مناطق تاريخي و معروف، مدرن و توسعه يافته بوده و بايد خانه خود را در اين مناطق خريداري کنند. اين تصور غلط را از خود دور کنيد، زيرا استانبول يک شهر بزرگ است که امکانات رفاهي مانند بيمارستان، مدارس، باشگاه، مراکز خريد و… در تمامي اين شهر براي شهروندان موجود است. صادقانه بگوييم اگر خوش شانس باشيد، ممکن است ويلا رويايي خود را در قلب استانبول مانند مناطق شيشلي يا ببک پيدا کنيد که البته ويلاها در اين مناطق بسيار گران­قيمت هستند. با توجه به موقعيت مکاني، گزينه­ هاي محدود و گران­قيمت در مرکز شهر داريد در حالي که خانه ويلايي در استانبول طيف ارزان و گسترده ­تري در مناطقي مانند بيکوز Beylikuzu ،  بويوک چکمجه Buyukcekmece  ،باهچه شهير Bahcehsehir و  سيليوري Silivri  دارد.

 

مزيت و فوايد خريد ملک در استانبول

جالب است بدانيد که کشور ترکيه به دليل عوامل مختلف مانند داشتن آب و هوايي دلپذير، موقعيت جغرافيايي مناسب، تاريخچه تاريخي، مشابهت فرهنگي و. همواره يکي از گزينه‌هاي بسيار مناسب جهت مهاجرت ايرانيان به حساب مي‌آيد علاوه بر آن اقامت و خريد ملک در اين کشور مزاياي بي شماري نيز به همراه خواهد داشت.

مزيت خريد ملک در ترکيه به شرح زير مي‌باشد:

  • اخذ شهروندي کشور ترکيه: يکي از راه‌هايي که افراد مي‌توانند شهروند کشور ترکيه به حساب آيند خريد ملک در اين کشور است و همانطور که ميدانيد بهترين و راحت ترين راه براي اخذ حق شهروندي کشور ترکيه خريد خانه است زيرا در قانون جديد اين کشور مصوب سال 2018 آمده که هر شخص از اتباع کشورهاي خارجي حق خريد خانه در اين کشور را خواهند داشت و با خريد ملکي به ارزش 250 هزار دلار مي‌توانند به راحتي از حق شهروندي نيز بهره مند شوند که اين موضوع باعث تشويق افراد به مهاجرت و خريد خانه در اين کشور شده است.
  • امکان تحصيل در بهترين دانشگاه‌ها: دانشگاه‌هاي شهر استانبول در رده بندي علمي جهان داراي ارزش و اعتبار قابل قبولي مي‌باشند به همين خاطر بعد از خريد ملک مورد نظر امکان ادامه تحصيل با بهترين شرايط و کمترين هزينه براي افراد ميسر خواهد شد، البته عده اي هدف و مقصودشان از اقامت ترکيه تنها تحصيل در دانشگاه‌هاي استانبول مي‌باشد، آنها با خريد خانه زودتر مي‌توانند به هدف خود دست پيدا کنند.
  • افزايش سرمايه: جالب است بدانيد که رشد اقتصادي در کشور ترکيه همواره سير صعودي دارد که اين موضوع براي افراد سرمايه گذار سودهاي کلان در پي خواهد داشت زيرا با گذشت مدت زمان کوتاه ارزش ملک خريداري شده توسط آنها بالا رفته و به تبع سرمايه آنها نيز رشد مثبتي خواهد داشت به همين خاطر اگر قصد سرمايه گزاري در اين کشور را داريد بهترين راه براي شما خريد خانه و آپارتمان مي باشد البته لازم است قبل از اقدام به اين کار حتما از افراد با تجربه در اين حوزه م بگيريد زيرا خريد برخي از ملک‌ها ارزش سرمايه گذاري نخواهد داشت.
  • استفاده از موقعيت استراتژيک: موقعيت قرارگيري اين کشور در ميان سه قاره باعث ايجاد شرايط ويژه اي شده که افراد در کشورهاي مجاور را ترغيب به مهاجرت مي‌نمايد.
  • اخذ پاسپورت ترکيه: پاسپورت اين کشور يکي از با اعتبار ترين پاسپورت‌ها در ميان کشورهاي ديگر است زيرا کساني که اين پاسپورت را دريافت نموده اند توانايي سفر به حدود 26 کشور واقع در حوزه شينگن را پيدا خواهند نمود.
  • علاوه بر موارد گفته شده مي شود به مزيت‌هاي ديگري مانند دارا بودن مکان‌هاي توريستي متعدد، آب و هواي مطلوب و. اشاره کرد.

حال با توجه به مزيت‌هاي بسيار زياد خريد خانه در استانبول اگر به دنبال يک کشور نزديک و با شرايط ايده آل براي مهاجرت و سرمايه گذاري هستيد پيشنهاد ما به شما کشور ترکيه و به خصوص شهر استانبول است زيرا با اين اقدام در مدت زمان بسيار کوتاهي شاهد پيشرفت‌هاي زيادي در زندگي خود خواهيد بود.

 

 

شرايط خريد آپارتمان در کشور ترکيه

 

 

قوانين مربوط به خريد خانه در استانبول و موارد محدود کننده آن

اگر قصد خريد آپارتمان در استانبول را داريد بهتر است قبل از انجام هر اقدام نسبت به قوانين خريد خانه و موارد محدود کننده آن آگاهي کامل داشته باشيد زيرا در برخي مواقع ممکن است بدون داشتن اطلاعات کامل دست به خريد بزنيد و متحمل ضررهاي بسياري بشويد براي همين در اين قسمت مي‌خواهيم شما را با قوانين کشور ترکيه در خصوص خريد خانه و محدوديت هاي اين امر آشنا نماييم.

قانون شماره 35 ترکيه در بخش املاک و اراضي مصوب سال 2012 مي‌گويد که برخي از اتباع کشورهاي ديگر امکان خريد ملک در کشور ترکيه را دارند با اين شرط که املاک و اراضي خريداري شده مي‌بايست بيشتر از 30 هکتار نباشد و همچنين در مناطق نظامي نيز واقع نشده باشد، بنابراين بهتر است قبل از خريد هر ملک يا اراضي ابتدا از سازمان‌هاي مربوطه در کشور ترکيه استعلامات مورد نياز خود را انجام دهيد تا با خيال راحت و اطمينان کامل آن را از نده بخريد.

توجه داشته باشيد اگر قصد خريد اراضي را بجاي زمين داريد لزوما بعد از گذشت دو سال از تاريخ خريد آن بايد به ساخت و ساز اقدام نماييد در غير اينصورت مشمول جريمه هاي متعدد و بطلان معامله خواهيد شد.

علاوه بر اين موارد، بعد از خريد خانه در صورت رعايت نکردن يکسري موارد ممکن است خريد شما باطل گردد که اين موارد عبارت اند از:

  • هر گاه ملک خريداري شده موجبي براي نقض قوانين کشور ترکيه گردد.
  • تاييد نشدن از سوي سازمان هاي مربوط مانند سازمان هاي امنيتي اين کشور.
  • انقضاي مدت مشخص شده براي شروع پروژه مورد نظر.
  • عدم ارائه گواهي پايان کار به سازمان مربوطه.
  • دارا نبودن تابعيت مجاز.

در مورد گزينه آخر لازم به ذکر است که ايران جز کشورهايي است که تابعيت مورد قبول براي خريد ملک در استانبول را دارد زيرا تنها اتباع برخي از کشورها مي‌توانند اقدام به خريد خانه و اقامت در ترکيه نمايند.

اضافه بر آن در هنگام خريد مي‌بايست از فرم‌هاي مخصوص جهت انجام امور نقل و انتقال استفاده کنيد و همچنين بعد از گذشت سه سال از تاريخ خريد اجازه ملک خريداري شده را خواهيد داشت بنابراين اگر در اين زمينه آگاهي کامل و تخصص لازم را نداريد بهتر است به مجموعه‌هاي تخصصي در حوزه خريد ملک در کشور ترکيه مراجعه و انجام کارهاي قانوني را به آنها بسپاريد تا با مشکلات مختلف مانند ابطال معامله مواجه نشويد و با خيال راحت از مزيت‌هاي اقامت ترکيه استفاده کنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

براي خريد ملک در استانبول چه مدارکي نياز است

در صورت انتخاب ملک مورد نظر که مي‌تواند خانه، آپارتمان، زمين و. باشد مي‌بايست مدارک مورد نياز را براي انجام معامله آماده نماييد که اين مدارک کمي متفاوت تر از مدارکي خواهد بود که در معامله‌هاي داخلي به آن نياز است.

مدارک مورد نياز براي خريد ملک در استانبول به صورت زير است:

  • سند ملک مورد نظر به همراه اطلاعات تکميلي مانند آدرس دقيق، تاديه اخذ شده از سازمان ثبت اسناد و. .
  • مدارک شناسايي ترجمه شده خريدار و همچنين پاسپورت وي، در اينجا بايد دقت داشته باشيد که مدارک شناسايي ترجمه شده حتما توسط نوتر تاييد شوند زيرا در غير اينصورت قابل قبول نخواهد بود.
  • پرداخت نمودن عوارض کامل مربوط به شهرداري و ارائه رسيد آن.
  • 2 قطعه عکس 4*6 با رعايت خصوصيات مورد قبول از خريدار و همچنين نده.
  • داشتن وکيل و حضور وي در جلسه به همراه ارائه اصل وکالتنامه رسمي ترجمه شده که مي‌بايست به تاييد دادگستري و وزارت خارجه رسيده باشد.
  • حضور دو نفر شاهد واجد شرايط.
  • حاضر بودن مترجم رسمي مورد وثوق در جلسه.

همانطور که مشاهده فرموديد آماده سازي برخي از مدارک نياز به وقت زيادي دارد به همين خاطر توصيه مي‌شود از چند ماه قبل از تاريخ معامله اين مدارک را آماده کنيد تا کارهاي خريد ملک در استانبول براي شما به سرعت پيش رود.

 

سريع ترين راه اخذ پاسپورت ترکيه

 

 

مراحل گرفتن پاسپورت ترکيه

پيش تر گفتيم که پاسپورت ترکيه يکي از معتبر ترين پاسپورت‌ها مي‌باشد که اجازه ورود به 26 کشور عضو شينگن را دارد براي همين برخي از افراد تنها به دنبال اخذ اين پاسپورت معتبر براي اخذ مجوز ورود به ديگر کشورها هستند.

هر اتباع ايراني با خريد ملکي به ارزش حداقل 250 هزار دلار به راحتي و بدون مشکل مي‌تواند پاسپورت اين کشور را به دست آورد اما در گذشته قبل از تصويب قانون جديد هر فرد بايد حداقل به ميزان يک ميليون دلار آمريکا سرمايه در اختيار مي‌داشت که اين شرايط امروزه به 250 هزار دلار کاهش پيدا کرده و شانس افراد براي اخذ پاسپورت را بسيار بالا برده است.

يکي ديگر از ويژگي‌هاي اخذ اين پاسپورت عدم نياز به اقامت در ترکيه مي‌باشد زيرا برخي کشورها تنها در صورت اقامت در آن کشور به افراد اجازه اخذ پاسپورت را مي‌دهند اما شما مي‌توانيد فقط با خريد يک ملک به اين هدف برسيد و سختي زيادي را متحمل نشويد.

سخن پاياني

به طور خلاصه اقامت ترکيه و خريد ملک در شهر استانبول براي افراد با هدف‌هاي مختلف مانند تحصيل نمودن، سرمايه گذاري، راه اندازي کسب و کار، سفر به ديگر کشورها به کمک پاسپورت معتبر و. مي‌تواند مزيا و فوايد زيادي را به همراه داشته باشد اما براي جلوگيري از ضرر و زيان‌هاي احتمالي حتما قبل از انجام هر کار با افراد متخصص در اين حوزه م کرده تا آنها با توجه به نياز شما بهترين ملک موجود در استانبول را پيشنهاد دهند و اقدامات لازم براي خريد آن را نيز راحت تر نمايند.

چنانچه که ميخواهيد پاسپورت ترکيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و کارشناسي ترکي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

 

 

منبع: نکات کليدي خريد ملک در استانبول

 

 

 


مرجع کنکور ایران خريد ,کشور ,استانبول ,ترکيه ,خانه ,پاسپورت ,خريد خانه ,کشور ترکيه ,داشته باشيد ,براي خريد ,خريد ويلا ,مدارک شناسايي ترجمه ,موارد محدود کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زن نگاشت های جویدنی اما قورت ندادنی Iran Site دیازپام تور برزیل بهترین سایت filebazaar من آن کسی هستم که اتفاقی برایش می افتد