معرفی انواع کلاس آموزش طراحی سایتتخصصی

 

هموطنان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


مدرک دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا میگردد.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



پس از پایان دوره یک وب سایت توسط خود شما طراحی میشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این وب سایت را به صورت کامل راه اندازی نمائید.

بسیاری از افرادی که تمایل به راه اندازی سایت خودشون دارن در اولین لحظاتی که گفتگو رو شروع میکنن میگن ما یک سایت ساده میخوایم. در این مقاله قصد داریم درباره این مسئله صحبت کنیم که سایت ساده چی هست ، چطوری طراحی میشه ، آیا میشه بعدها امکانات اون رو افزایش داد یا خیر . با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

سایت ها از نظر نوع طراحی به دو بخش استاتیک (ایستا) و داینامیک تقسیم بندی میشن . سایت استاتیک با استفاده از HTML و CSS و . ساخته میشه اما فاقد بخش مدیریت هست و شما برای اینکه یک قسمت از سایت رو بعدا ویرایش کنین ، باید کدهای سایت رو تغییر بدین . این نوع طراحی امروزه بیشتر در حد پروژه های دانشجویی مورد استفاده قرار میگیره و خیلی خیلی کم پیش بیاد که یک مشتری از شما چنین سایت رو تقاضا کنه.

دسته دوم که سایت های داینامیک گفته میشن ، دارای بخش مدیریت بوده و شما میتونین با استفاده از امکانات بخش مدیریت سایت رو ویرایش کنین. مسئله اصلی اینجاست که بسیاری از مواقع کاربر در ابتدای صحبت هاش میگه من یک سایت ساده میخوام و بعد میگه مثلا : که یه سری محصول داریم بخرن !

یعنی درواقع سایت گاهی میخواد اما اولین جمله رو با استفاده از کلمه ساده شروع میکنه . قیمت طراحی سایت بر اساس جزئیاتی که مشتری بخواد خیلی تغییر میکنه و بارها پیش اومده که مشتری خواسته هایی روی سایت داره که از نظر خودش سادس اما پیاده سازی اون بسیار سخت هست. البته موارد برعکس هم وجود داره که مشتری ممکنه چیزایی بخواد که از نظر خودش خیلی سخت هست اما در عمل پیاده سازی این موارد کار سختی نیست.

سایت ساده از نظر ما به سایتی گفته میشه که در اون شما بتونین عکس ، فیلم ، آدرس ، شماره و توضیحاتی از شرکتتون و محصولاتتون ارائه بدین اما مواردی مثل و و . داخل سایت وجود نداشته باشه. زمانی که شما نیاز به آنلاین دارین ، دیگه سایت شما ساده تلقی نخواهد شد.

گاها ممکنه شما به یک گاه با امکانات کم نیاز داشته باشین یا حتی فقط به یک سیستم ثبت سفارش که پیاده سازی این موارد هزینه خیلی کمتری نسبت به یک گاه کامل با امکانات متعدد داره اما در چنین شرایطی سایت شما دیگه یک سایت ساده مطلق تلقی نخواهد شد بلکه میتونین بگین یک سایت گاه با سیستم ساده میخوام.

بازهم تاکید میکنیم که قیمت طراحی یک سایت بر اساس جزئیاتی که شما میخواین میتونه بسیار کم یا زیاد بشه پس باید بدونین که بعضی از موارد درخواستی شما برای پیاده سازی ممکنه خیلی سخت و پیچیده باشه ، بعضی موارد که از نظر خودتون سخت هست و خاص ممکنه از لحاظ پیاده سازی ساده باشه پس نهایتا اون چیزی که از نظر شما ساده تلقی میشه ، ممکنه اصلا و ابدا ساده نباشه.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب معارفه می توانید به  دوره طراحی سایت وارد شوید .

جهت معرفی دوره طراحی سایت مراجعه کنید


دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای سایت ,دوره ,طراحی ,ساده ,آموزش ,شرکت ,طراحی سایت ,پیاده سازی ,سایت ساده ,آموزش طراحی ,پردازان ایفانت ,داده پردازان ایفانت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

علم و سبک جدید گنجشگ زبان دراز هوای بارانی هرجا خبر یه سَــرِ پُــر از حرفهایِ خالی خرید و فروش يادداشت نو یزد محسنی بوک اسنو موزیک | دانلود فیلم و آهنگ با لینک مستقیم