خمير دندان آلوئه ورا

اين محصول يکي از محصولات شرکت Forever در زمينه مراقبت شخصي است. در واقع اين خميردندان که با نام ژل توت توليد مي شود ، يکي از بهترين خميردندان هاي جهان است. اين خمير دندان خاصيت سفيد کنندگي خارق العاده اي دارد.

 

خمير دندانهاي بدون فلورايد حاوي آلوئه ورا آلي

آلوئه ورا باقي مانده است که براي کيفيت و تطبيق پذيري شامل مراقبت از دندانهاي گرانبها است. دندان هاي شما با خمير دندان Forever ، يکي از بهترين خميردندان هاي بازار ، براق مي شوند. اين خمير دندان با فرمولاسيون براي استفاده يا کل خانواده حاوي مواد اوليه با بهترين کيفيت است.

 

اين خميردندان براي بيماران گياهخوار نيز مناسب است زيرا نمي تواند حاوي مواد جانبي جانوري باشد. نعناع فلفلي و نعناع فلفلي غذاهايي هستند که باعث مي شوند احساس شادابي و تميز کنيد. از آنجا که تمام محصولات Forever گياهي هستند و از گياهان آلوئه ورا ساخته مي شوند ، مي توانند از بالاترين کيفيت برخوردار باشند و گياهي باشند. از اين رو ، با استفاده از اين خمير دندان در دهان ، احساس شادابي ايجاد مي شود.

 

ترکيب ژل آلوئه ورا قوي لثه ها و پوشش دهان را نرم مي کند و وقتي مسواک زدن بسيار دردناک است مي توان مستقيماً از آن استفاده کرد.

 

سالها تحقيق ، توسعه و ترميم با دانشمندان و دندانپزشکان فرمولي کاملاً فرمول شده براي هميشه بهم پيوند زدن که در تميز کردن دهان و دندان موثر است. نتيجه فرمول آلوئه ورا است که باعث شادابي نفس و سفيد شدن دندان بدون سايش مي شود.

 

خانواده شما از طعم و مزه و تميزي دهان شما بسيار راضي هستند و از آنجا که دندان ها قسمت مهمي از دهان شما هستند ، بنابراين بايد از بهترين ها براي محافظت از آنها و استفاده از پوسيدگي دندان استفاده کنيد. زيرا در غير اين صورت بايد هزينه هاي زيادي را براي دندان هاي خود هزينه کنيد. بنابراين با کمک اين خميردندان از اين پس از هزينه هاي زيادي جلوگيري مي کند.

 

خواص مهم خمير دندان Forever

خاصيت سفيد کنندگي عالي

ضد سايش و پوسيدگي دندان

بدون فلورايد

از بوي بد دهان خودداري کنيد

از پوسيدگي دندان جلوگيري کنيد

خاصيت نسوزاندن بافت ها و ترکيبات خمير دندان Forever براي دندان ها مفيد است. جوش شيرين يا پراکسيد که در ساير محصولات وجود دارد ، ميناي دندان را از بين مي برد و باعث التهاب لثه ، زردي دندان و حساس شدن آن مي شود. نعناع طبيعي داراي طعم دلپذير و اثر ضد التهابي است.

 

اين خمير دندان ژله اي به شما امکان مي دهد به دليل وجود انرژي در بدن و توده هاي موجود در زبان و همچنين مواد غذايي باقي مانده روي لب در بدن بمانيد ، زيرا اگر اين مواد باقي بمانند زير لثه ها است ، يعني ممکن نيست. و اين يک مورد بسيار خاص است و يکي از دلايل ايجاد بوي نامطبوع در دهان شما اين است که بهترين راه استفاده از اين خميردندان استفاده از خدمات دندانپزشکي با ليزر است.

 

اين خمير دندان ژله اي بدون مواد ساينده و سفيد کننده است که مي تواند سريعتر از دندانهاي ديگر به مرور دندانهاي شما بپردازد و دندانها را سفيد کند و باعث آسيب رساندن به دندانپزشکي ميناي دندان شود و حتي به دليل خمير دندان Sensodine براي سفيد کردن ، آن وجود ندارد. براي جلوگيري از دندان درد يا حساسيت دندان استفاده مي شود ، اما اکنون استفاده از اين ژل دهان شويه را ترجيح مي دهد.

 

موارد و روش هاي استفاده از خمير دندان Miracle Forever

از خونريزي لثه جلوگيري کنيد: مسواک زدن روزانه مي تواند باعث خونريزي لثه شود.

بهبود زخم هاي دهان: فقط مقداري از آن را روي ناحيه آسيب ديده قرار دهيد.

بوي بد دهان: فقط از آن مانند خميردندان هاي معمولي استفاده کنيد.

کمک به افراد سيگاري: مقداري از آن را روي لب هاي خود بگذاريد.

کمک سرفه: مقداري از آن را قورت دهيد.

جوش ها را از بين ببريد: کمي از آن را روي جوش ها بماليد.

درمان سرماخوردگي: با آب گرم مخلوط شده و استنشاق شود.

تسکين سردرد: مقداري از آن را روي پيشاني قرار دهيد.

درمان گزش پشه و مورچه: مقدار کمي از آن را در محل گزش قرار دهيد.

سوختگي و زخم هاي پوستي: کمترين اطمينان را به پوست آسيب ديده وارد کنيد.

رفع خشکي ، تيرگي ، ترک و زخم پا: فقط مقداري از آن را روي ناحيه آسيب ديده قرار دهيد.

ترک پاشنه و خشکي: مقداري خمير روي پاشنه بماليد.

براي تسکين درد دندان درد: فقط مقداري از آن را در محل درد قرار دهيد.

شستشوي صورت: به طور مرتب از آن استفاده کنيد تا روي صورت بماليد.

درمان بواسير: از خارج استفاده مي شود.

مشکلات پوستي: مقدار کمي را از ناحيه آسيب ديده مانند عفونت هاي قارچي استفاده کنيد.

درمان زخم هاي موجود: مقداري ژل دندان بر روي زخم قرار دهيد.

براي تسکين گلودرد: کمي خمير دندان را با آب گرم مخلوط کرده و غرغره کنيد.

 

 


دانلود رایگان مقاله10 دندان ,خمير ,استفاده ,کنيد ,دهان ,مقداري ,خمير دندان ,قرار دهيد ,استفاده کنيد ,آسيب ديده ,پوسيدگي دندان ,خمير دندان forever ,خمير دندان آلوئه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب سایت رسمی قاسم ارغیده تعمیرات لوازم خانه سایت جامع دانلود isfahanpirayesh جوک و لطیفه اینجا همه چی هست دانلود فایل مهارت آموزی_19