روش ها و ابزارهای به کار رفته در علم جراحی همیشه در حال پیشرفت و تغییر بوده اند. یکی از نوآوریهایی که در زمینه پزشکی و جراحی به میان آمده، استفاده از لیزر است. لیزر یک نور متمرکز شده پرقدرت است که در برخورد با هدف خود می تواند تاثیر زیادی روی هدف بگذارد. لیزر کاربردهای متنوعی دارد و در پزشکی نیز به کار گرفته می شود. عمل بینی یک جراحی زیبایی است که با تغییر شکل و اندازه بینی تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی چهره می گذارد. به دلیل محبوبیت بالای جراحی بینی، همیشه افرادی با ادعاهای دروغین درباره عمل بینی سعی در جذب مشتری داشته اند. یکی از این ادعاها، عمل بینی با لیزر بوده است. درست است که لیزر کاربردهای بسیاری در پزشکی دارد اما عمل بینی با لیزر آنگونه ای که درباره آن ادعا می شود نیست و حقیقت ندارد.

عمل بینی با لیزر

چگونه ممکن است عمل بینی با لیزر انجام داد؟

واقعیت این است که لیزر می تواند در عمل بینی مورد استفاده قرار بگیرد. این کاربرد می تواند به دو شکل باشد. اولی استفاده از لیزر به عنوان ابزار برش و دیگری کاهش ضخامت پوست بینی و چربی بینی با لیزر.

برش در عمل بینی با لیزر

یکی از مهم ترین کارهایی که در عمل بینی روی بینی انجام می شود، ایجاد برش ها است. این برش ها مهم ترین اثر و عوارض را روی بینی ایجاد می کنند. لیزر ابزاری است که می تواند با کمترین عوارض برش های لازم را انجام دهد. برش در عمل بینی با لیزر باعث می شود خونریزی به حداقل برسد و بینی سریعتر بهبود یابد.

کاهش ضخامت پوست بینی در عمل بینی با لیزر

پوست از مهم ترین اعضای بینی است که تاثیر زیادی نیز در عمل بینی دارد. پوست ضخیم بینی می تواند در جراحی مشکل ساز باشد و به دشواری آن بیافزاید. با استفاده از لیزر می توان از ضخامت پوست بینی کاست و به این گونه جراحی را آسانتر کرد. همچنین میزان چربی زیر پوست بینی نیز با استفاده از لیزر قابل کاستن است. چربی زیر پوست بینی می تواند حساسیت جراحی را افزایش دهد.

عمل بینی با لیزر

تبلیغ های دروغین درباره عمل بینی با لیزر

عبارت عمل بینی با لیزر گاهی به نادرست و تنها برای جذب مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی این ادعا را مطرح می کنند که تنها با استفاده از لیزر و بدون جراحی می توان بینی را به هر فرمی که خواستید تغییر داد و این روش هیچ عوارضی در پی ندارد. این ادعا کاملا نادرست است زیرا لیزر چیزی نیست که بتوان با آن ساختمان بینی را تغییر داد. برای اعمال هرگونه تغییر روی بینی باید یک جراحی کامل را اجرا کرد. بنابراین ادعای عمل بینی با لیزر و بدون جراحی دروغ است.

نتیجه گیری

استفاده از لیزر می تواند فواید بیشتری نسبت به روش های متداول داشته باشد. اما در مواجهه با تبلیغات این چنینی مانند عمل بینی با لیزر باید با دقت عمل کرد و به راحتی هر تبلیغی را باور نکرد. به کارگیری لیزر نیز مانند جراحی به تخصص نیاز دارد و نباید به هر کسی اعتماد کرد. اگر قصد دارید درباره عمل بینی اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.


iranreportaj بینی ,لیزر ,جراحی ,استفاده ,پوست ,تواند ,پوست بینی ,ضخامت پوست ,بدون جراحی ,کاهش ضخامت ,استفاده قرار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید - Download New Music اینجا همه چی هست کفسابی نفیس-09125096227 MRD Tools اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عکس های بازیگران آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین اطلاعات