همانطور که میدانید، رشد مشاغل در فضای آنلاین در ایران و جهان بسیار زیاد است و همه مشاغل برای معرفی خود و نشان دادن کسب و کارشان برای ورود به این دنیا به فضایی گسترده نیاز دارند. فضایی که به عنوان ویترین محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید دامنه است. دامنه سایت نشان دهنده تجارت شماست و روی برندینگ اثر بسزایی دارد.

اولین چیزی که کاربر را به سمت سایت شما جذب می کند نام دامنه است. اما برای دامنه خوب که همه نکات مثبت را داشته باشد به کجا مراجعه می کنید؟ بهترین معامله بازدید از سایت هایی است که مزایده دامنه برگزار می کنند. یکی از سایت های معتبر ایجاد مزایده دامنه، سایت نام (Nam) است.

خلاقیت و طراحی نام دامین

سایت نام به گونه ای کار می کند که اگر دامنه ای دارید که با خلاقیت خود آن را طراحی و اری کرده اید و اکنون تصمیم به آن دارید می توانید با بالاترین قیمت به نام مراجعه کرده و در مزایده و دامنه خود شرکت کنید.

یا به دنبال دامنه و طراحی سایت هستید؟ می توانید به نام مراجعه کرده و به صفحه حراج دامنه دسترسی پیدا کنید. دامنه ای را انتخاب کنید که نمایانگر تجارت و خدمات شما باشد. مزایده نام از تعداد زیادی دامنه بسیار خلاق و جالب تشکیل شده است. حتی می توانید از این دامنه ها ایده بگیرید و دامنه خود را انتخاب کنید.

چالش انتخاب نام دامنه سایت

یکی از بزرگترین و چالش برانگیزترین مراحل در طراحی سایت ، انتخاب دامنه آن است. نام این مشکل را حل کرده است. سایت نام صفحه به نام مزایده دامنه دارد که تمام دامنه های خاص را لیست می کند. دامنه در نام به صورت مزایده ، هدف کار را بسیار ساده کرده است و می توانید با کمک آن از اتلاف وقت جلوگیری کنید. دامنه های مختلفی با قیمت های مختلف موجود است و شما می توانید آنها را به راحتی و بدون نگرانی اری کنید و وقت خود را صرف طراحی سایت کنید.

سایت نام پیشرو در دامنه

این نام یکی از مشهورترین ها در زمینه دامین است که می توانید دامنه های خاص و بی نظیری را پیدا کنید.

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که ساعت ها وقت خود را برای انتخاب دامنه خود بگذارید و چند نکته را در ذهن داشته باشید. هنگام درخواست ، می بینید که این دامنه از قبل پر شده است. 

در این حالت ، پیشنهاد می کنیم به سایت https://nam.ir/ بروید و ببینید دامنه مورد نظر شما در صفحه حراج دامنه است یا خیر. با خیال راحت دامنه محبوب خود را انجام دهید.






iranreportaj دامنه ,سایت ,مزایده ,توانید ,کرده ,طراحی , دامنه ,طراحی سایت ,کنید دامنه , دامنه ,پیدا کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرانش mashhad خرید اینترنتی همکلاسی | منبع جزوه-آزمون-کنکور و امتحان خبر کده - خبر جدید اپلیکیشن آرال مووی forosh Jasiahibqilj46 homepage