این نوع خانه پیش ساخته چوبی به لحاظ ساختار و شکل اسکلت کاملا مشابه سازه های LSF میباشد با این تفاوت که جنس اجزای تشکیل دهنده اسکلت به جای فولاد و مقاطع سرد نورد شده از پروفیلهای چوبی می باشد. 

تمامی مراحل ساخت این نوع کلبه چوبی همانند خانه های پیش ساخته lsf می باشد اما از نظر سرعت انجام عملیات اجرایی به دلیل اینکه اکثر اجزای سازه در محل برش خورده و نصب می شود از سازه های lsf زمان بیشتری را می طلبد.

زمان ساخت یک کلبه چوبی به روش قاب سبک به دلیل وجود قطعات و ریزه کاری های فراوان نسبت به خانه چوبی به روش الواری بالا یر می باشد.

آم این در صورتیست که محل اجرای کلبه چوبی طوری باشد که نتوان از جراثقال جهت مونتاژ دیوارها استفاده کرد

در غیر این صورت دیوارهای کلبه چوبی در کارگاه آماده شده و به صورت پالت با کمک جراثقال در زمان کم در محل پروژه مونتاژ می گردد.

به دلیل استفاده چوب به جای بتن در کف ساختمانهای های دو طبقه به بالا وزن این خانه چوبی از سازه های Lsf کمتر بوده و به همین دلیل ارتعاش بسیار کمتری در آن مشاهده می شود.

از جمله الزامات در این سیستم ساختمانی اجرای صحیح و اصولی عایق بندی حرارتی، رطوبتی، صوتی و هوا بندی است که بدون آن کاربری ای سازه ها به شدت به خطر خواهد افتاد.

جهت اطلاعات دقیق از قیمت کلبه چوبی کلیک نمایید.

معایب و مزایای کلبه چوبی با سیستم قاب سبک چوبی

سبکی سازه ، عمر بالا و سریع الساخت بودن آن نسبت به سازه های متعارف سنتی از مزایای این نوع سازه ها می باشد.
دوجداره بودن آن همانند خانه های پیش ساختهLsf در صورت عدم اجرای صحیح عایق بندی و هوابندی یکی از ضعفهای بزرگ این سیستم سازه های می باشد ضمن اینکه عدم دقت در انتخاب چوب مصرفی اعم از خشک بودن آن و همچنین انتخاب پروفیلهای نازک در اسکلت و نمای بیرونی در اقلیم و آب و هوای منطقه ای مثل ایران باعث بروز مشکلاتی اعم از همکشیدکی ، قارچ زدگی و ایجاد صدا در اثر انقباض و انبصاط و حتی ترک خوردگی شدید در طول عمر سازه و تغییر فصول می شود.

تمام نمونه کارهای کلبه چوبی را مشاهده نمایید. 


vilachoobi چوبی ,سازه ,کلبه ,خانه ,دلیل ,سیستم ,کلبه چوبی ,عایق بندی ,اجرای صحیح ,خانه چوبی ,همانند خانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نماوا کلیپ 2 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. Shop ثبت شرکت - ثبت شرکت مسئولیت محدود - ثبت فوری شرکت حفظ و صیانت ایمان و باور های جوانان bestnews پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تولید و پخش پوشاک سایز بزرگ زنانه سوپازنامه