آخرین خبری که در خبرگذاری فارس به انتشار رسیده است مبنی بر مزایی خدمات چاپ آنلاین در چاپ چاپ متین ارائه شده است به این شرح می باشد. خود واژه چاپ برگرفته از یک لغت قدیمی تری به نام چهاپ کی باشد که این لغت خود به معنی فشردن سطحی بر سطح دیگر می باشد. بعضی ها خود لغت چاپ را به معنای نقش و اثر که برروی متون و سطوح مختلف درج می شود.

ما قصد داریم در مقاله مزایای خدمات چاپی بصورت آنلاین توضیحات تکمیلی از ابتدا تا توسعه یافتن صنعت چاپ چه در ایران و جهان بپردازیم و همچنین به مزایای خدمات آنلاین در صنعت چاپ بپردازیم و امیدوار هستیم با مطالعه این مقاله بتوانید به نکات بسیار ارزشمند و کاربردی در این زمینه برسید.

معنای اصلی خود لغت چاپخانه محلی که در آن چاپ و متون نوشتاری اتفاق می افتد. به نوع ساده تر چاپخانه یک کارگاه و یا یک مجتمعی می باشد که از عهده خدمات چاپی و نوشتاری انجام بشود یا به عبارت دیگر محلی که خدمات چاپی مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ فاکتور ، چاپ لیبل و … در آن انجام بشود.امروز صنعت چاپ بعنوان یک ابزار کلیدی و کاربردی برای نشر و توسعه امور نوشتاری هر حکومت محسوب می شود و ضرورت وجودی این موضوع برای همگان واضح و مبرهن می باشد.

تاریخچه صنعت چاپ در ایران

تاریخ چاپ در ایران به پنج قرن پیش از میلاد مسیح یعنی به دوران پادشاهان هخامنشی و مهرهای سلطنتی می‌رسد که برای تأیید احکام و فرمان‌های حکومتی از آن‌ها استفاده می‌کردند. ورود واژهٔ چاپ به زبان فارسی را به اواخر قرن هفتم هجری و زمان سلطنت گیخاتوخان، پسر اباقاخان مغول (۶۹۰–۶۹۴ق) نسبت می‌دهند.

در این مقاله مختصر و کوتاه سعی کردیم بصورت اجمالی توضیحاتی را درباره صنعت چاپ و پیدایش این صنعت و وجود این صنعت و زمان پیدایش این صنعت در ایران توضیحاتی را برای شما که برگرفته از مقاله تاریخچه صنعت چاپ که توسط نویسندگان تیم چاپ متین ارائه شده است مطالبی را برای شما بیان کرده باشیم.

در ادامه این مطالب سعی میکنیم مزایای استفاده از خدمات صنعت چاپ بصورت آنلاین نکاتی را برای شما بصورت فهرست وار با کمی توضیحات بیان بکنیم.

لازمه هر تبلیغات میدانی و یا ارائه برندیگ و مشخصات خودتان به دیگران مستلزم استفاده از خدمات چاپ و صنعت چاپ می باشد. در دوران کنونی و با توسعه تکنولوژی و اینترنت و در دسترس بودن شبکه جهانی اینترنت در دنیا به راحتی هر شخصی با گوشی همراه و یا لپ تاپ در دسترس خودش می تواند نیاز روز خودش را در اینترنت جستجو بکند و لیست بسیاری از شرکت هایی که در آن حوزه مشغول فعالیت هستن را پیدا بکند و پس از برسی کوتاه و اجمالی به راحتی می تواند با هر قیمت و کیفیتی محصولات خودش را انتخاب رو سفارش بدهد.

در حوزه صنعت چاپ این توسعه و پیشرفت هم روز به روز به عرصه رقابت های آنلاین و دیجیتال تبدیل شد و سعی کردند بسیاری از شرکت ها رقابت خودشان را به فضای دیجیتال و اینترنت بکشاند. البته ناگفته نماد که صنعت چاپ در حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار عقب افتاده تر از سایر خدمات اینترنتی می باشد از جمله پیشرفت در عرصه خدمات هواپیمایی و تور و توریستی نسبت به این عرصه بسیار جا برای پیشرفت و توسعه روز افزون دارد.

ما در چاپ متین سعی کردیم خلا هایی که می تواند در این حوزه وجود داشته باشد را با بررسی ها بعمل آمده و نیاز روز جامعه پا به عرصه این صنعت بگذاریم و خدماتی را بطور آنلاین و غیرحضوری با بالاترین کیفیت و در دسترس بودن سریع عرضه بکند.

بخش های متنوعی در چاپ متین وجود دارد که هریک از این بخش ها زیرمجموعه های مخصوص به خود را دارد. حوزه های چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سایلیمیشن ، چاپ سیلک ، چاپ و ساخت مهر و . که هر یک از این بخش ها زیرمجموعه هایی مخصوص به خودش را در خود جای داده است.

در حوزه چاپ افست خدمات متنوعی از چاپ ساک دستی ، چاپ کارت ویزیت ، چاپ پاکت  چاپ بروشور ، چاپ فاکتور ، چاپ پوستر چاپ لیوان کاغذی و . می باشد

در حوزه چاپ دیجیتال مهم ترین بخش را می توان به حوزه چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی اشاره کرد و همچینن حوزه چاپ بنر ، چاپ پوستر دیواری و غیره می توان اشاره کرد.

در حوزه سابلیمشین می توان به حوزه چاپ تیشرت ، چاپ سویشرت ، چاپ لیوان ، چاپ پرچم ، چاپ کلاه و . اشاره کرد.

 در حوزه چاپ سیلک می توان به حوزه چاپ بادکنک اشاره کرد که به دنبال توسعه در این حوزه هم نیز می باشیم.

در سایر موارد مانند ساخت مهر و چاپ مهر فوری هم نیز بطور خصوصی وارد عرضه شده ایم و به دنبال بروز سازی و توسعه روز افزون این حوزه هم می باشیم.

چاپ متین در این سال ها به دنبال این است که شما بتوانید با کمترین هزینه و صرفه جویی در وقت بتوانید به تمامی اهدافتون در حوزه تبلیغات و صنعت چاپ برسید و نیازی به مراجعه حضوری و گشت و گذار در حوزه صنعت چاپ در کف خیابان و محله نباشید و به راحتی بتوانید با کمترین هزینه به بالاترین کیفیت در این بخش برسید. خدمات آنلاین این امکان را به شما می دهد که در منزل خود بدون هیچ گونه تحقیقات میدانی بتوانید هرآنچه که نیاز شما می باشد را تامین بکنید. به راحتی مقایسه قیمتی و تحقیقات کیفیتی و زمان تحویلی را به راحتی می توانید در جستجوی اینترنتی پیدا بکنید.


مرکز تخصصی طراحی و چاپ متین ، بزرگترین مرکز تخصصی انواع چاپ در ایران حوزه ,صنعت ,خدمات ,آنلاین ,توسعه ,متین ,خدمات چاپی ,مزایای خدمات ,بصورت آنلاین ,حوزه صنعت ,مرکز تخصصی ,چاپی بصورت آنلاین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کشاورزی آنلاین|محصولات کشاورزی|بذر|نهال|کود عکس استقلالی تهویه مطبوع هوا ????آقای خاص???? vc-startup Special Relaxation جی ال فیلم دانلود فیلم بزرگسالان با لینک مستقیم